Hmm.. inget ligga då, men ni vet när man var i moppeåldern var allt dramatiskt.
Är på någon keff nyårsfest när jag står och väntar på att toan ska vara ledig. Ut kommer en ganska snygg kille och hälsar. Jag går in och han står kvar och väntar. Vi börjar snacka lite och han ba "Ska vi gå ner och snacka lite?", så vi går in i min kompis lillebrors rum och börjar hångla.
Tänkte inte ligga med honom (var oskuld), men vi får se hur långt det går. Lite action blir det

Sen utbrister han "Helvete". Frågar vad som händer och han ba "lova inte att bli arg.", jaha okej? "men jag är tillsammans med någon". "Du är tillsammans med någon?!" börjar jag skrika och han viker sig som en hund. Säger att jag inte ska säga något och vi går ut i soffan.
Resten av kvällen sitter han och ba "jag är så jävla kåååååt!" (har för mig att han hade tagit lite E) och jag säger stelt "Du får vänta tills imorgon när du kan träffa din tjej". Tillslut pallar jag inte längre med festen och går för att sova, jag lägger mig i våningssängen när jag märker att någon står på steglen, vad fan? "Jag vill också sova" säger han. "Ja men lägg dig där nere, jag kommer inte sova med dig." Då springer hans kompis in i rummet och drar ut honom. Lägger mig ner för att sova och då kommer hans kompis in och börjar skälla ut mig efter noter, att jag (?) ska lämna hans kompis ifred. Låter mig inte prata utan smäller igen dörren. Jag låter det va för jag pallar inte med denna skiten längre. Fick ju veta lite senare att han hade slängt mig under bussen totalt, jävla typ.