• 2
  • 3
2022-11-10, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fbc
Vill ha tips från dig! Jag tänkte svara i ett PM eftersom jag inte ville förstöra tråden men eftersom du inte skrivit fler än 50 inlägg så gick det inte.

Hur som helst, ja jag gillar tanken på att vara med upptagna kvinnor. Det är en fantasi som verkligen lockar och egentligen behöver jag inte. Är i en öppen relation och gör vad jag vill på egen hand och med henne tillsammans med andra kvinnor. Men att vara med någon som sen går hem och är med sin familj efter att ha tagit min sats i sig. Eller över sitt ansikte. Det är oslagbart. Men det har också varit svårt. Har lyckats några gånger men efter att ha läst en massa inlägg om otrohet känner jag att det borde vara lättare än vad det varit för mig.
Men är man inte rädd att någon som är otrogen ska ha sperma kvar i sin fitta från sin man när man har sex med henen?

Ingen normal person hade ju haft sex med två olika samma dag t ex. Av respekt för den andra etc. Det är äckligt med en annan mans sperma för en snubbe, och för en tjej blir det äckligt om kuken varit i en annan tjej innan. Så känner jag i alla fall (och jag skulle varjken kunna vara otrogen eler vara med någon jag vet är otrogen heller)

Men att en otrogen kvinna skulle ha så mycket respekt och samvete är väl tveksamt… Hon kan säkert kyssa dig efter att ha sugit av sin man eller låta dig köra in kuken i hennes fitta som hennes man kommit i samma morgon, o,m hon knullar med andra utan samvete liksom…

Det var en snubbe här för massa år sedan som skrev att han brukade ha sex med två tjejer samtidigt. Han lät sin flickvän suga hans otvättade kuk som varit i den amdra tjejens fitta samma dag och att han gjorde så i flera år och de fortfarande inte visste om det han tyckte det var skitkul dessutom, riktig empatistörd jävel…
Senast redigerad av Roxic 2022-11-10 kl. 09:56.
Citera
2022-11-15, 23:49
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Var 17.
En tjej online jag känt i 2 dagar frågade om jag ville följa med till en stad 50 mil bort.
Sa ja direkt för jag har alltid varit ganska spontan och velat göra saker jag inte gjort förut.

Vi fick lift dit med några hon kände halvt.

Väl framme gick vi på stan och hade ganska kul, åt glass och så.
Sat på en liten brygga vid vattnet och helt plötsligt bara köysst hon mig på kinden.
Fattade verkligen noll och hade inga sexuella tankar om henne innan.
Kändes mest jobbigt att hon gjorde så men spelade med och sa vi kanske borde hitta nånstans att sova.

Vi gick runt på 3 olika ställen innan vi hitta ett vandrarhem som kostade 300kr per natt.
Jag tänkte inte så mycket på det och sa vi skulle ha ett rum för 2 personer.

I rummet fanns 2 sängar och jag la mig direkt i den ena för jag var så trött.
Stirrade upp i taket och trodde hon skue lägga sig i andra sängen, men istället la hon sig på mig och krama mig.
Hon fick nästan ett ltet sammanbrott och medans hon började krama mig började hon prata om saker, typ att hon kände sig så ensam och skit och att hennes pojkvän hade flyttat till annan stad för att gå skola.
Jag är ganska bra på lyssna och gillar faktiskt snacka med folk med problem ibland men kändes som jag inte orkade lyssna på henne så mycket, dels för jag var trött men också för att hon låg på mig och krama mig.

Sen börja hon smeka mig innanför tröjan,ta av sig sin t-shirt och ja, sen va vi nakna resten av natten.

Har extremt lite för tjejer som är otrogna, riktiga slynor är dom som borde dödas.
hade kunnat avbryta men tänkte ändå att det var hennes eget val och mest hon som gjorde fel.
Citera
2022-11-16, 14:42
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Hmm.. inget ligga då, men ni vet när man var i moppeåldern var allt dramatiskt.

Är på någon keff nyårsfest när jag står och väntar på att toan ska vara ledig. Ut kommer en ganska snygg kille och hälsar. Jag går in och han står kvar och väntar. Vi börjar snacka lite och han ba "Ska vi gå ner och snacka lite?", så vi går in i min kompis lillebrors rum och börjar hångla.

Tänkte inte ligga med honom (var oskuld), men vi får se hur långt det går. Lite action blir det Sen utbrister han "Helvete". Frågar vad som händer och han ba "lova inte att bli arg.", jaha okej? "men jag är tillsammans med någon". "Du är tillsammans med någon?!" börjar jag skrika och han viker sig som en hund. Säger att jag inte ska säga något och vi går ut i soffan.

Resten av kvällen sitter han och ba "jag är så jävla kåååååt!" (har för mig att han hade tagit lite E) och jag säger stelt "Du får vänta tills imorgon när du kan träffa din tjej". Tillslut pallar jag inte längre med festen och går för att sova, jag lägger mig i våningssängen när jag märker att någon står på steglen, vad fan? "Jag vill också sova" säger han. "Ja men lägg dig där nere, jag kommer inte sova med dig." Då springer hans kompis in i rummet och drar ut honom. Lägger mig ner för att sova och då kommer hans kompis in och börjar skälla ut mig efter noter, att jag (?) ska lämna hans kompis ifred. Låter mig inte prata utan smäller igen dörren. Jag låter det va för jag pallar inte med denna skiten längre. Fick ju veta lite senare att han hade slängt mig under bussen totalt, jävla typ.
Citera
2022-11-21, 09:26
Medlem
omskurengurkas avatar
Under sommaren matchade jag med en Mexikansk tjej som var på semester. Hon hade en storasyster som bor i Sverige med sin sambo. Mamman hade också följt med på semestern.

Vi gick på en dejt och det klickade omedelbart för oss. Kemin var helt otrolig och vi fick aldrig slut på saker att prata om. Eventuellt bjöd jag in henne till min lägenhet som jag precis flyttat in i. Vi träffades hemma hos mig flera gånger och hade sex, lagade middag tillsammans, tittade på film och hade långa djupa samtal. Sista dagen innan hon skulle flyga tillbaka till Mexiko blev jag inbjuden att träffa hennes familj. Både systern och systerns sambo ville att jag skulle försöka övertala henne att flytta till Sverige.

När vi skiljts åt bestämde vi oss för att fortsätta hålla kontakten på distans via messenger och facetime. Vi chattar regelbundet och har videosamtal emellanåt under 1 och en halv månad efter det. En dag upptäcker jag att hon har tagit bort kontakten och blockat mig överallt. Jag blir förtvivlad över att lämnas helt utan svar och blir rejält deprimerad under en vecka innan jag klarar att släppa det.

Sen en månad efter får jag ett sms från systern. Hon vill berätta för mig att hennes lillasyster i själva verket haft en pojkvän hemma i Mexiko under hela tiden hon och jag dejtat och legat med varandra. Han verkar dock vara ett riktigt as som hela familjen hatar.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in