Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-11-05, 10:48
  #25
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Motbjudande, är det inte mer lämpligt med svenska politiska angelägenheter i kommunfullmäktige..? Hmm, kanske inte i babbestaden Malmö..

Eller hur! Vad har PKK flaggor i kommunfullmäktige att göra. Har vi inte egna problem och frågor att ta hand om. Vilken jävla terapi.
Citera
2022-11-05, 11:38
  #26
Medlem
Showan Shattak är är en välkänd provokatör och bråkmakare, PKK bryr han sig inte om.

Han har en egen tråd. (FB) Skvaller om vänsterextremisten Showan Shattak
Citera
2022-11-07, 17:50
  #27
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Känns oskyldigt? Vi ska inte bry oss i tusenåriga konflikter i främmande länder. Låt de hålla på med sina hjärndöda konflikter bäst fan de vill. Vi ska inte blanda oss i deras sinnessjuka göranden och vi ska definitivt inte leka moralpoliser, världsförbättrare eller "bästa eleven i klassen".

Vadå vi?! Tror du och jag har väldigt olika åsikter även om vi båda möjligtvis är svenskar och det är väl där problemet ligger, du tror man har åsikter utifrån land medans jag har åsikter utifrån erfarenheter.
Citera
2022-11-07, 19:08
  #28
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Vad säger ni om detta?

Hur hanterar Vänsterpartiet att flera av deras medlemmar sympatiserar med en terroristorganisation?
Det verkar inte kommit någon reaktion ännu och inte heller de riksdagsledamöter som viftade med PKK-flaggor har fått några konsekvenser. Det är väl snarare regel än undantag att Vänsterpartiet lierar sig med terroristorganisationer. Se vurmandet för Palestinska terrorister som helst av allt vill utplåna Israel. Det bästa vore om Vänsterpartiet hölls långt utanför inflytande i svensk politik.
Citera
2022-11-07, 19:28
  #29
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Känns oskyldigt? Vi ska inte bry oss i tusenåriga konflikter i främmande länder. Låt de hålla på med sina hjärndöda konflikter bäst fan de vill. Vi ska inte blanda oss i deras sinnessjuka göranden och vi ska definitivt inte leka moralpoliser, världsförbättrare eller "bästa eleven i klassen".

PKK flaggor hör inte hemma i en Svensk politisk kontext så enkelt är det. Det är helt ointressant rent generellt för Sverige och svenskarna.

Exakt.

Jag känner bara att det är sorgligt. Svenska politiker ska arbeta för och se till svenskars bästa, punkt slut. Vi ska inte ta del av eller importera främmande länders konflikter. Tyvärr har vi ju gjort det i 30-40 år nu.

Showan Shattak, för övrigt. Där har vi en subversiv jävel. Jobbar definitivt inte för Sveriges eller svenskarnas väl. Men det gör väl inga vänsterpartister.
Citera
2022-11-09, 10:25
  #30
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Vadå vi?! Tror du och jag har väldigt olika åsikter även om vi båda möjligtvis är svenskar och det är väl där problemet ligger, du tror man har åsikter utifrån land medans jag har åsikter utifrån erfarenheter.

Jag generaliserar utifrån ett Sverige i stort inte exakt att just DU måste tycka samma sak.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback