2022-11-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulsebubb
Det kunde väl jag ha gjort men det stod redan flera bilar och folk och samtalade med Erling.

Dom andra som stannade till kanske hade med sig mat och dryck till den gamle mannen?
Citera
2022-11-12, 23:33
Citat:
Ursprungligen postat av angelvs.vltionis
Du som är godhjärtad, åkte du inte förbi närmaste mack och köpte fika och varmt kaffe som du kunde ha bjudit Erling?

Han behöver hjälp att ta sig till närmsta psykavdelning. Ska man ge bort fika och kaffe finns det folk i större nöd än vansinnesförare som självmant bor i sin bil.
Citera
2022-11-13, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Han behöver hjälp att ta sig till närmsta psykavdelning. Ska man ge bort fika och kaffe finns det folk i större nöd än vansinnesförare som självmant bor i sin bil.

Instämmer till 100%. Erling behöver inte fika, snarare en tvångströja och medicin.
Citera
2022-11-13, 04:11
Medlem
Gubben e ju inte klok någonstans. Verkligen en rättshaveriet som saknar några skruvar i skallen.
Han vägrar inse sitt ansvar och kör omkring i en bil som är belagd med körförbud vägra stanna för polisen.

Helt klart en idiot.
Citera
2022-11-13, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Om någon kör bil dåligt och missar personen från höger kan ju inte denna ”torpedera” den andra bilen med flit för att denne ”har rätt”. Du bevisar ju min poäng och man blir mörkrädd av att det finns sådana som du i trafiken
kör du fel ska du krossas
Citera
2022-11-13, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan

Å andra sidan är det lite kul att se hur länge han håller ut. Hans bil borde ha fått en röd lapp med order om att den ska bort. På ägarens bekostnad. Eller att Kronofogden för avhysa honom, om det betraktas som en bostad.
Citera
2022-11-13, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Instämmer till 100%. Erling behöver inte fika, snarare en tvångströja och medicin.

Helt klart så!
Citera
2022-11-13, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
kör du fel ska du krossas
Helt riktigt.

Staten borde Helt enkelt bara mörda alla människor som tar ett litet steg snett!

Och så är det redan i Sverige: ett samhälle där Staten tar anspråk för att ta hand om det allra mesta utanför familjen.

Men verkligheten ser helt annorlunda ut.

Tar du ett steg snett, gör du ett fel så är du fucked for life.

Se på Europas högsta andel överdoser och självmord.

Theodor Engström har rätt: Sverige är bara att hata gränslöst.

Det bästa är att svenskarna i Sverige drabbas av svenskarna i Sverige 🥳
Citera
2022-11-13, 13:07
Medlem
zxcvb45s avatar
Är gubbjäveln mentalt handikappad?
Citera
2022-11-13, 20:51
Medlem
Han verkar ha fått nog och lämnar platsen, dock verkar han ge upp bilen och lämnar den åt sitt öde.

https://www.nwt.se/2022/11/13/nu-fly...far-stada-upp/
Senast redigerad av pajas357 2022-11-13 kl. 21:13.
Citera
2022-11-13, 21:14
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Då han är både åkare och åkeriägare kan jag förstå att han gör sig till såhär, mer själviska och ofelbara människor hittar du inte.

...och då har du ändå formulerat dig väääldigt snällt.
Citera
2022-11-15, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpning
Minsta lilla stroke som knappt märks blir 3 mån utan kk

Hyffsat rätt! Jag har haft en stroke! Dock i form av en hjärnblödning, dom drog aldrig in mitt KK men jag fick direktiv av läkaren med muntligt körförbud minst 6 månader till en början
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in