Citat:
Citat:
Citat:
Så ledsen jag blir när jag ser så många inlägg som antingen sätter sig till döms över Erling eller gör sig roliga över hans person.
Erling är ju rakt igenom störtskön!
Precis såna människor världen idag behöver. Som kan ifrågasätta och tänka i helt andra banor än bara i termer av lagar, regler och konventioner det moderna västerländska samhället skapat de senaste hundra åren och med en ständigt stigande acceleration.
Erling är veckans hjälte för mig!
Erling är ju rakt igenom störtskön!
Precis såna människor världen idag behöver. Som kan ifrågasätta och tänka i helt andra banor än bara i termer av lagar, regler och konventioner det moderna västerländska samhället skapat de senaste hundra åren och med en ständigt stigande acceleration.
Erling är veckans hjälte för mig!
Citat:
Ja det här var en riktig solskenshistoria, en utdöende art i ett land där det som ska föreställa våra starka män i stället tävlar i vem som kan förställa sig och anpassa sig allra mest och nästan slår knut på sig själva för att inte ett förlupet ord ska råka passera läpparna.
Tänk när det här landet byggts upp då fanns det sådana här gringubbar på var och varannan gård, innan det blev inställsamma syltryggar av alltihop.
Mycket uppfriskande. Det är ju så klart bäst för gubben och Hotings Fjärrtransporter om det löser sig snabbt men jag kan ju inte neka till att det skulle skänka stor behållning om mediabevakningen tilltog med dagliga rapporter och att allt fick sin upplösning genom att nån byråkrat fick åka ut och leverera nya däck för att undvika att få bygden utskämd i internationell tv när dom börjat få korn på storyn.
Kämpa Erling!