2022-11-09, 13:37
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Unga musikern som varit ihop med petra mede

Tänker du på när Danny Saucedo berättade i "Biancas" att han hånglat med Mede en gång?
Citera
2022-11-09, 13:41
Medlem
urgentmessages avatar
I någon intervju jag såg med Benji fick han någon fråga som berörde fantasier om en eventuell relation med Angelina Jolie och då log han stort och såg mycket förtjust ut i detta förslag och sa "absolut".

Hon är 47
Citera
2022-11-09, 13:46
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
13. Programledaren ägnar sig även åt annan verksamhet än själva tv-programmen och det är främst där han har fått problem på grund av sitt sexmissbruk - Är ett klart tecken, eftersom han också är artist och där får han mycket uppmärksamhet från kvinnor.

OCH HYLLAD AV RECENSCENTER (för sin musik)

Jag anser liksom du att allt leder till Benjamin
Citera
2022-11-09, 13:50
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja jävlars, det där var ju klockrent. Måste ju bara vara han efter vad det lät på syrran. Mina bröder säger hon. Inte alla bröder väl? Kåta familjen den där Wahlgrens

Inte Pernilla dock. Hon gick utan sex i över tio år, och verkade inte onanera mycket heller.
Citera
2022-11-09, 13:52
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Inte Pernilla dock. Hon gick utan sex i över tio år, och verkade inte onanera mycket heller.

Bianca däremot. Hon har nog likheter med Benjamin där. Har hört henne säga fler gånger att hon låg och tokonanerade hela dagarna när hon var 12-15 år. Var väl innan hon vågade börja ligga med killar.
Citera
2022-11-09, 14:06
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Näe. Skulle förvåna mig om det inte är Benji. Han har ju sagt att han går igång på Carolina Gynning (= uppenbar Milf). Har tid att vispa upp till 16 gånger om dagen 🙄. OCH har en mamma som ringer och vill hjälpa 😂. Omöjligt att det är någon annan är Benji!

Men sedan hur det går ihop med varför han knappt hade sex med sitt ex på ett halvår om jag inte minns fel. En gåta 🧐

Endast i familjen Wahlgren/Ingrosso vet mamma hur ofta barnen onanerar och annat som ingen vill veta 🙈

Diskuterade detta med att komma upp till 16 ggr per dag med en manlig vän. Enligt honom kan inte pungen producera så mycket sperma som krävs för 14 utlösningar under en dag . Han sa oxå att det är svårt att "komma"/"få njutning" om det inte finns sperma kvar i pungen, och att det oxå är en anledning till att man har svårare än kvinnor att vara kåt flera gånger om. Men vad vet jag, kanske produceras mer sperma ju yngre man är.

Gällande att inte ha sex med sin partner på ett halvår: man har slutat tända på den andra, man vill ligga med andra, man onanerar istället
Citera
2022-11-09, 14:10
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hahah, det är så alltså? Minns att jag reagerade på att Gynning var en av de första gästerna i programmet Benjamins. Hon kändes lite out of place. Pusselbitarna faller på plats. Hon är trots allt milfarnas milf. Klart hon ska vara med!!!

Förövrigt många kvinnliga gäster med milf-aura i programmet. Antar att det var ett ultimatum från Benjis sida, för att överhuvudtaget ens ställa upp...(?)

Carolina Gynning
Lisa Nilsson
Miriam Bryant
Amie Bramme Sey
Amanda Bergman
Tina Nordström

Du kan genast plocka bort Miriam och Amanda. De är mer "tjejer" än "Kvinnor"
Citera
2022-11-09, 15:14
Medlem
Pedofilen Anus Don Demina, utan tvekan.
Citera
2022-11-09, 15:29
Medlem
Som nykär i ungdomen kunde jag ligga och komma 7 gånger på en dag - att dra den sure lika många gånger känns inte rimligt och dubblera antalet gånger? Killar i tråden - finns det någon av er som lyckats med 16 gånger? (Eller snarare ”lyckats” )
Citera
2022-11-09, 15:29
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
På den sista bilden ja, men definitivt inte på den blurrade bilden.
Svagsynt eller svagbegåvad?

Alltså, jag vet inte om det här är allmänt känt, men jag upptäckte alldeles nyss att pixlarna försvinner en massa ju längre bort från bilden man går. Testade att titta på bilden på telefonen, ställde telefonen mot fönstret och backade bak i rummet med telefonen kvar i fönstret medan jag tittade på bilden. Mycket tydligare blev det, pixlarna glider liksom undan. Mörkröda/bruna glasögon/solglasögon/kort mört hår som eventuellt går bakom öronen. Inget skägg (eller enbart lite skäggstubb). Glasögonen mycket lika de man ofta ser på Benjamin.
Uppfattade personen som kanske aningen pluffsigare än Benjamin, och då dök Anis upp i tankarna. Men nog fan ser det jävligt mkt ut som Benji.
Citera
2022-11-09, 16:46
Medlem
Man ser på händerna att det är Benjamin. Han har väldigt feminina händer, 100% dom på bilden.

https://ibb.co/NL6F0CH
Citera
2022-11-09, 16:49
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noooooo
Man ser på händerna att det är Benjamin. Han har väldigt feminina händer, 100% dom på bilden.

https://ibb.co/NL6F0CH
Det är även etablerat att han gillar MILFs samt att han runkar abnormalt mycket. Så visst stämmer detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in