Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-05, 04:20
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mardoll
Benjamin.

https://youtu.be/7s6ruTcXA0o?t=87
Kan mycket väl vara den människan. Hela familjen(släkten) är väldigt konstiga och har bara sex i huvudet. Mamsen Pernilla tyckte det var toppen när Bingo Rimer lät sina barn vara horor nyligen. Hon tyckte det var det bästa hon sett. Troligen så är dom så störda att det funnits lite av varje under det familjetäcket. Benjamin verkar otroligt spånig och hans glesa tänder är något man brukar se hos folk inom LSS. Jag tror att det är Benjamin som är runkaren.
Citera
2022-11-05, 04:28
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Måste vara steffo ” solarium ” Törnqvist.
Nej. Man ser att fingrarna är smala och bleka så jag framhåller Benjamin Ingrosso. Hela blicken säger att han är helt störd.
Citera
2022-11-05, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nej. Man ser att fingrarna är smala och bleka så jag framhåller Benjamin Ingrosso. Hela blicken säger att han är helt störd.

Hans norska sliddjur är förövrigt jävligt sexig & jag hade gärna dammat på henne i båda mus & fis-ring
Citera
2022-11-05, 04:40
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Hans norska sliddjur är förövrigt jävligt sexig & jag hade gärna dammat på henne i båda mus & fis-ring
Jag tror det där är ett spel för gallerierna. Inte en chans att en normalbegåvad och snygg tjej vill ha en relation med den korkade karln. Jag skulle inte kunna ägna en kväll med honom då jag ser honom som mer eller mindre utvecklingstörd. På riktigt. Dessutom har jag alltid trott och sett honom som bög. Det är väl därför han runkar 16 ggr per dag då han inte vill komma ur garderoben helst. Lyser lång väg.
Citera
2022-11-05, 04:43
Medlem
Steffo,Gunde och Hallenius är för gamla för att använda sig av begreppet Milf.
Så dessa kan man stryka.
Eftersom stoppa pressarna så tydligt skriver att en man som tänder på Milfs är en man som tänder på kvinnor äldre än han själv samt att en milf är i åldern 35-50
då borde denna TV4 profil vväl vara under 35?
Citera
2022-11-05, 06:40
Medlem
Osäker på wahlgren..helt klart har han ett avvikande beteende, och något i bagaget..
Men tvivlar på att han är runkaren...
Osäkerheten lyser starkt igenom på honom.
Citera
2022-11-05, 09:11
Medlem
Unga musikern som varit ihop med petra mede
Citera
2022-11-05, 09:44
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Jag är rätt övertygad om att "sexmissbrukaren på TV4" också är samma person som höjer ljudnivån när det blir reklamavbrott på TV4!

(Så hallåornas "hjälp-skrik" alltså inte hörs när han våldtar hallåorna!)

Vi kan i så fall kalla honom Kompressorn.
Citera
2022-11-05, 10:55
Medlem
TompaOs avatar
Benjamin har alltid slagit mig som en person som har oidipuskomplex
Citera
2022-11-05, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Osäker på wahlgren..helt klart har han ett avvikande beteende, och något i bagaget..
Men tvivlar på att han är runkaren...
Osäkerheten lyser starkt igenom på honom.
Det han dock lider av är ätstörningen bulimi. Det erkände han i förrförra Wahlgrens värld. Att håna hans intelligensnivå är lågt för det föds man liksom med och kan inte göra så mycket åt .
Citera
2022-11-05, 11:47
Medlem
Skitsnack man vill bara att kåta kärringar ska klicka.
Citera
2022-11-05, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Unga musikern som varit ihop med petra mede
Vem är det då? Aldrig hört..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto