• 1
  • 2
2022-11-03, 19:34
Medlem
Jag bröt ihop idag över att jag ska till frisören om en vecka. Jag har redan ångest över hur resultatet blir, inte för egen del utan för hur alla andra ska reagera. Jag ska inte ens göra något speciellt men jag blir så knäckt över att hur jag än gör så klagar folk på resultatet. Man är väl sjuk i huvudet som bryr sig.
Vet inte vad jag vill med detta inlägget ens, någon kanske kan göra något konstruktivt av det eller så får det väl hamna i papperskorgen.
Citera
2022-11-03, 19:40
Medlem
qvarne2s avatar
Hahaha! I andra delar av världen dör män i krig just nu tänk på det.
Citera
2022-11-03, 19:40
Medlem
atodJbs avatar
Varför har du folk i din närhet som trycker ned dig pga hur du ser ut i håret?
Citera
2022-11-03, 19:43
Citat:
Ursprungligen postat av Puruks
Jag bröt ihop idag över att jag ska till frisören om en vecka. Jag har redan ångest över hur resultatet blir, inte för egen del utan för hur alla andra ska reagera. Jag ska inte ens göra något speciellt men jag blir så knäckt över att hur jag än gör så klagar folk på resultatet. Man är väl sjuk i huvudet som bryr sig.
Vet inte vad jag vill med detta inlägget ens, någon kanske kan göra något konstruktivt av det eller så får det väl hamna i papperskorgen.

Tror du att din frisyr/utseende är en stor del av andras liv eller vad är det frågan om? Jag tror de flesta ger blanka fan i ditt hår. Allt kretsar inte kring dig vet du. Så ja, du borde verkligen sluta bry dig så mycket för jag kan garantera att andra inte heller bryr sig särskilt mycket om hur du ser ut.
Citera
Medlem
Core.s avatar
Man eller kvinna?

När man är upp i sig själv för mycket ska man bara släppa allt ett par veckor. Dra på dig skiten som ligger kvar under sängen sen i fredags och gå hemifrån bara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atodJb
Varför har du folk i din närhet som trycker ned dig pga hur du ser ut i håret?

Inte bara håret, överlag. Men sen eftersom vissa säger exakt vad de tycker så applicerar jag på alla andra som inte säger något att de tycker likadant.
Citera
2022-11-03, 19:44
Medlem
provinsen-taiwans avatar
Citat:
Man är väl sjuk i huvudet som bryr sig.

Ungefär. Släpp fåfängan. Raka skallen och var en man.
Citera
2022-11-03, 19:44
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Du kanske kan byta plats med nån som inte har hår på skallen?
Citat:
Ursprungligen postat av qvarne2
Hahaha! I andra delar av världen dör män i krig just nu tänk på det.
Det är inte roligt. Jag spyr fan.
Citera
2022-11-03, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Tror du att din frisyr/utseende är en stor del av andras liv eller vad är det frågan om? Jag tror de flesta ger blanka fan i ditt hår. Allt kretsar inte kring dig vet du. Så ja, du borde verkligen sluta bry dig så mycket för jag kan garantera att andra inte heller bryr sig särskilt mycket om hur du ser ut.

Jag brydde mig aldrig förr men efter att jag börjat få kommentarer har jag blivit paranoid.
Citera
2022-11-03, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Man eller kvinna?

När man är upp i sig själv för mycket ska man bara släppa allt ett par veckor. Dra på dig skiten som ligger kvar under sängen sen i fredags och gå hemifrån bara.

Kvinna.

Utekvällar hjälper för stunden men sen kommer verkligheten tillbaka.
Citera
2022-11-03, 19:47
Citat:
Jag brydde mig aldrig förr men efter att jag börjat få kommentarer har jag blivit paranoid.

De kanske märker att du tar åt dig av det och faktiskt bryr dig. Finns folk som gillar att trycka ner andra och märker de att du blir triggad av sådana kommentarer så lär de fortsätta. Så fortfarande, sluta bry dig.
Citera
2022-11-03, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av provinsen-taiwan
Ungefär. Släpp fåfängan. Raka skallen och var en man.

Lite väl invasiva ingrepp som krävs för att bli man. Men tanken att skita i allt, kanske raka huvudet då också, har slagit mig…
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in