Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Jonas syrra är allmänt sedd som en riktig surfitta!
jobbade på dramatiska institutet när hon gjorde sitt avslutningsarbete där och hon var över huvudtaget inte otrevlig någongång under den tid hon var i samma lokaler som jag, tvärtom tyckte jag om henne som person ( men inget mer,,,

) men hon kan ju ha mörka sidor som inte kom fram där förståss,,,inte vet jag, men har svårt att tro det.
Och jonas gardell var på slutshowen där syrran visade upp sitt avslutningsarbete som alla andra elever. han gjorde inget onormalt utan var mer konstnärligt svår, typ talade inte med någon på eget initiativ, gav bara oneliersvar men inget mer när någon hälsade oavsett vem det var och såg hela tiden allvarlig och krampaktig ut. han gick sedan iväg i pausen efter första tredjedelen.
en lustig sak slår mej nu när jag tänker på det som jag måste ha förträngt hittills ilivet. han luktade faktiskt lite illa redan från någon en meters avstånd. det var rullbara gradänger som kunde flyttas med publiken på och jag hade en gång som upgift att rulla "hans" hörn och jag försökte faktiskt sträcka mig lite för att vara långt bort frånhonom,,,lustigt...( nej jag är inte homofob så jag tycker inte homos luktar illa utan det är helt personligt och eller slumpmässigt som med alla andra ) fast han var snyggt klädd, men i riktigt fult matchande färger. och varför satt han längst ned längst ut påvänster hörn av gradängen när man såg allra sämst därifrån - höjdrädd, folkskygg???
eller kanske bara en dålig dag?