2009-01-06, 12:27
Bannlyst
Egentligen är det helt ointressant men som skvaller funkar det. Det sägs att Gardell är homo/bisexuell. Min kusin säger att han har sett honom hand i hand med en man på söder. Jag låter det vara osagt om det är sant.
Citera
2009-01-06, 12:31
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Egentligen är det helt ointressant men som skvaller funkar det. Det sägs att Gardell är homo/bisexuell. Min kusin säger att han har sett honom hand i hand med en man på söder. Jag låter det vara osagt om det är sant.
Höhö. Och jag har hört att han setts tillsammans med Mark Levengood.
Citera
2009-01-06, 13:22
Bannlyst
Som en liten konsumentupplysning till sent ankomna trådanvändare postar jag återigen Clemens Poellingers (SvD) lysande krönika om Gardell (den drygaste, otrevligaste jävla skitkärring jag någonsin mött). Läs och njut. Varsågoda!

Måtte hans vaselinsmordaröv för evigt stekas i helvetets stekfat!
Senast redigerad av Classique 2009-01-06 kl. 13:30.
Citera
2009-06-30, 01:09
Medlem
Jag har hört att han ska flytta upp till Karesuando.
Citera
2009-09-21, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Jonas syrra är allmänt sedd som en riktig surfitta!

jobbade på dramatiska institutet när hon gjorde sitt avslutningsarbete där och hon var över huvudtaget inte otrevlig någongång under den tid hon var i samma lokaler som jag, tvärtom tyckte jag om henne som person ( men inget mer,,, ) men hon kan ju ha mörka sidor som inte kom fram där förståss,,,inte vet jag, men har svårt att tro det.

Och jonas gardell var på slutshowen där syrran visade upp sitt avslutningsarbete som alla andra elever. han gjorde inget onormalt utan var mer konstnärligt svår, typ talade inte med någon på eget initiativ, gav bara oneliersvar men inget mer när någon hälsade oavsett vem det var och såg hela tiden allvarlig och krampaktig ut. han gick sedan iväg i pausen efter första tredjedelen.

en lustig sak slår mej nu när jag tänker på det som jag måste ha förträngt hittills ilivet. han luktade faktiskt lite illa redan från någon en meters avstånd. det var rullbara gradänger som kunde flyttas med publiken på och jag hade en gång som upgift att rulla "hans" hörn och jag försökte faktiskt sträcka mig lite för att vara långt bort frånhonom,,,lustigt...( nej jag är inte homofob så jag tycker inte homos luktar illa utan det är helt personligt och eller slumpmässigt som med alla andra ) fast han var snyggt klädd, men i riktigt fult matchande färger. och varför satt han längst ned längst ut påvänster hörn av gradängen när man såg allra sämst därifrån - höjdrädd, folkskygg???

eller kanske bara en dålig dag?
Senast redigerad av Mosters.Hallon 2009-09-21 kl. 13:42.
Citera
2009-09-26, 10:40
Medlem
Jonas är fruktansvärt otrevlig, den elakaste lilla råtta till kändis jag någonsin träffat. Exempel kommer.
Citera
2009-09-26, 15:35
Medlem
Vänlighetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennessa
Jonas är fruktansvärt otrevlig, den elakaste lilla råtta till kändis jag någonsin träffat. Exempel kommer.

när han var här i linköping hade han uppträtt som en treåring och skällde och gnällde på hotellet. a whimp.
Citera
2009-09-27, 04:45
Medlem
kaspens avatar
Sahar skriver Jonas Gardell om huruvida han ar otrevlig eller inte...

Citera
2009-12-19, 21:30
Medlem
Meatloves avatar
Hur vet du det?

Citat:
Ursprungligen postat av Glennessa

Jag vill så gärna träffa honom, han får vara tom otrevlig.

Vet ni om han kommer till Karlstad 2010?
Citera
2009-12-19, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meatlove

Jag har haft oturen att träffa honom någa gånger.
Citera
2010-01-02, 23:19
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meatlove

Hans nya show Trafikplatsen Glädjen drar ju igång 2010. Kikade in på Gardells hemsida och han ska uppträda i Karlstad den 10e februari i Sundstaaulan
Citera
2010-01-03, 00:03
Medlem
Mortys avatar
Jag har träffat Mark Levengood flera gånger och han har alltid varit trevligheten själv. Otroligt sympatisk människa. Jonas har jag däremot aldrig träffat, man har ju svårt att tro att Mark skulle kunna vara tillsammans med en sådan person!
Senast redigerad av Morty 2010-01-03 kl. 00:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in