2008-08-10, 15:35
Medlem
warpmans avatar
Att Gardell har damp, adhd och massor av andra bokstavskombinationer är ju uppenbart. Frågan är väl om han inte har en släng av downs syndrom också...klart mongoutseende om man så säger.
Tycker det är tragiskt för lille Amos. Han nhar redan nu en framtid som socialt och psykologiskt stört bokstavsbarn framför sig. Det kan nog inte ens mer normale Mark förhindra.
Citera
2008-08-10, 16:08
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warpman
Att Gardell har damp, adhd och massor av andra bokstavskombinationer är ju uppenbart. Frågan är väl om han inte har en släng av downs syndrom också...klart mongoutseende om man så säger.
Tycker det är tragiskt för lille Amos. Han nhar redan nu en framtid som socialt och psykologiskt stört bokstavsbarn framför sig. Det kan nog inte ens mer normale Mark förhindra.

Ja, och ett stort jävla huvud. Verkar som det är ganska typiskt för bögar, har sett det på en del som man vet är bögar. Är väl någon kromosom som hamnat på tvären.
Citera
2008-08-10, 17:13
Bannlyst
Schulmans Gardell-hat...

Någon som vet varför A.S spyr galla över riksbögen???
Citera
2008-08-10, 18:56
Medlem
Joe Blows avatar
Snälla ni, var inte arg på lille Jonas. Han är inte trygg i sin mansroll vilket oftast tar sig uttryck i att han ger sig på de han som homosexuell tycker sig få håna och förlöjliga såsom handikappade och gamla tanter.
Citera
2008-08-10, 19:28
Medlem
Rå-Gregerns avatar
Han är lätt min favoritbög iaf. En aning larvig dock.

Lite skvaller? Hmm... Han har en finne i röven (har säkert sagts innan i tråden, pallar inte läsa)
Citera
2008-08-10, 19:33
Bannlyst
Han tar den i tvåan, har jag hört.
Citera
2008-08-10, 19:46
Medlem
Denne "man" är fullkomligt genomvidrig.

Stackars Amos.
Politikernas och medias bögflörtande har sitt offer i Amos.

En ytterligt vidrig sossebög.
Mänsklighetens rövhål har fått ett ansikte,
Citera
2008-08-10, 20:13
Medlem
Stekt bacons avatar
Jag vet inte om det redan skrivits i tråden (orkar inte läsa) men JG har en supertrevlig och duktig brorsa, Mattias Gardell, som jobbar, eller när jag läste, jobbade på Uppsala universitet. Han är religionshistoriker och förmodligen 100 gånger mer sympatisk och karismatisk än JG.
Citera
2008-08-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stekt bacon
Jag vet inte om det redan skrivits i tråden (orkar inte läsa) men JG har en supertrevlig och duktig brorsa, Mattias Gardell, som jobbar, eller när jag läste, jobbade på Uppsala universitet. Han är religionshistoriker och förmodligen 100 gånger mer sympatisk och karismatisk än JG.
han är en högt ansedd och respekterad doktor inom sitt forskningsområde
Citera
2008-08-10, 21:00
Medlem
Stekt bacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentangeli

absolut, det var det jag menade. by the way; han är PROFESSOR.
Citera
2008-08-10, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pentangeli

Och även en islamkramare av sällan skådad rang...

Citat:
Ursprungligen postat av meister02
Någon som vet varför A.S spyr galla över riksbögen???

Var kan man läsa om det?
Citera
2008-08-11, 01:30
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Det var insemination. Han har med i en av sina monologer om hur det är att som kändis och man befinna sig på en IVF-mottagning. Väldigt rolig, faktiskt.

Och hur tog han emot inseminationssatsen? Oralt eller analt?

SGS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in