Att Gardell har damp, adhd och massor av andra bokstavskombinationer är ju uppenbart. Frågan är väl om han inte har en släng av downs syndrom också...klart mongoutseende om man så säger.
Tycker det är tragiskt för lille Amos. Han nhar redan nu en framtid som socialt och psykologiskt stört bokstavsbarn framför sig. Det kan nog inte ens mer normale Mark förhindra.
Att Gardell har damp, adhd och massor av andra bokstavskombinationer är ju uppenbart. Frågan är väl om han inte har en släng av downs syndrom också...klart mongoutseende om man så säger.
Tycker det är tragiskt för lille Amos. Han nhar redan nu en framtid som socialt och psykologiskt stört bokstavsbarn framför sig. Det kan nog inte ens mer normale Mark förhindra.
Ja, och ett stort jävla huvud. Verkar som det är ganska typiskt för bögar, har sett det på en del som man vet är bögar. Är väl någon kromosom som hamnat på tvären.
Snälla ni, var inte arg på lille Jonas. Han är inte trygg i sin mansroll vilket oftast tar sig uttryck i att han ger sig på de han som homosexuell tycker sig få håna och förlöjliga såsom handikappade och gamla tanter.
Jag vet inte om det redan skrivits i tråden (orkar inte läsa) men JG har en supertrevlig och duktig brorsa, Mattias Gardell, som jobbar, eller när jag läste, jobbade på Uppsala universitet. Han är religionshistoriker och förmodligen 100 gånger mer sympatisk och karismatisk än JG.
Jag vet inte om det redan skrivits i tråden (orkar inte läsa) men JG har en supertrevlig och duktig brorsa, Mattias Gardell, som jobbar, eller när jag läste, jobbade på Uppsala universitet. Han är religionshistoriker och förmodligen 100 gånger mer sympatisk och karismatisk än JG.
han är en högt ansedd och respekterad doktor inom sitt forskningsområde
Det var insemination. Han har med i en av sina monologer om hur det är att som kändis och man befinna sig på en IVF-mottagning. Väldigt rolig, faktiskt.
Och hur tog han emot inseminationssatsen? Oralt eller analt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!