2022-11-12, 08:55
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Jag har inte särskilt mycket till övers för bögar men jag hatar Jonas Gardell för att han är en som genomvidrig människa utöver att han är bög.

Mark måste vara likadan men bättre på att hålla uppe fasaden utåt.

Finns inte en chans att en genuint trevlig och snäll människa kan leva med en sådan som Jonas.

Jag håller inte HBT mot någon.

Jonas är en människa som har tjänat väldigt mycket pengar på att marknadsföra sin högst personliga kamp för acceptans i samhället.

Det var en socialdemokrat som la fram steriliseringslagarna i Sverige som avskaffades först på 2000-talet. De har visserligen genom lagstiftning och representation i förra regeringen gjort rätt för sig men en formell ursäkt hade varit bättre.

Jag vill minnas att Eichmann var rolig på det sättet, han tog både ansvar och förnekade att han gjort något fel mot det judiska folket. En fanatiker såklart men i alla fall inte totalt principlös.

HBT-hat har ingen politisk hemvist. Vänsterns försök att definiera detta som något som kommer höger ifrån minns inte alls och ser inte alls hur kommunister behandlar HBT personer än idag. HBT är inte ens lagligt under de regimerna.
Senast redigerad av 43dz 2022-11-12 kl. 09:22.
Citera
2022-11-13, 06:31
Citat:
Ursprungligen postat av JonasInde
Ryktet säger att Jonas Gardell är bög. Sjukt om det stämmer.

Det pratas för lite om Ernst Röhm och att Hitler bydde sig först när det var politiskt opportunt att bry sig om var folk stoppar kuken.

I det är han lik t.ex Che Guevara som tvingade homosexuella att äta gräs eller varför inte bokstavs-vänstern som fram till 80-talet talade om homosexualitet som en borgerlig sjukdom då moderaterna grundat sitt homoförbund.

Men den största frågan återstår, vad i h-lvete får en borgarblaska att pubba den här uppenbara vänsterextremistens texter i decennier?
Citera
2022-11-13, 06:51
Medlem
Jonas vill va den enda bögen i byn.
Citera
2022-11-13, 06:52
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Det pratas för lite om Ernst Röhm och att Hitler bydde sig först när det var politiskt opportunt att bry sig om var folk stoppar kuken.

I det är han lik t.ex Che Guevara som tvingade homosexuella att äta gräs eller varför inte bokstavs-vänstern som fram till 80-talet talade om homosexualitet som en borgerlig sjukdom då moderaterna grundat sitt homoförbund.

Men den största frågan återstår, vad i h-lvete får en borgarblaska att pubba den här uppenbara vänsterextremistens texter i decennier?

Eller vänta jag svarar själv: han har rötterna i en liten anarkistisk kamporganisation som välkomnade folk som knullar udda och inte riktigt fick vara med rödingrödingarna och därför muterat under 40 år och utmynnat i det bidragsmonster som idag är Expo/ETC.

De säger på fullaste allvar att de vill göra HBT revolutionärt igen. De längtar till och med tillbaka till förr i tiden (befrielseveckan) när folk verkligen brydde sig om man var bög så man fick hänga där på korset ett tag.

Fuck you man som försöker polarisera samhället på allas bekostnad för din ideologi säger att livet ska vara en ständig revolt mot normer.
Citera
2022-11-13, 07:31
Avstängd
thaimans avatar
Gardell
Mannen som gav ADHD ett ansikte
En pissmyror som vet bäst
Sätt aset på en flotte då det blåser utåt
Citera
2022-11-13, 10:15
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Gardell

Jao. Alltså han är helt självradikaliserad där uppe i sitt elfenbenstorn på Söder. Försöker sammankoppla att bögar brann med judar som att askan efter judar och bögar skulle vara annorlunda än askan i Dresden eller Nagasaki av vem som helst.

Alltså de får fatta att det är inte 1960-talet och Torbjörn Säfve som kommer hem med sufism och hasch från palestinierna och psykfall som tycker världskommunism och terrorism är bra grejer.

Han får sluta bete sig som en hysterisk kärring i det offentliga. Buddha är vinden under mina vingar, han vill konflikt för han är rädd och hans tro är vek. Han borde lyssna mer på Dragon Ash https://youtu.be/mxHZFwxxZP8

Skaffa sig positive mind.

No pun intended.
Senast redigerad av 43dz 2022-11-13 kl. 10:22.
Citera
2022-11-13, 15:24
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Gardell

Exakt… han har inte fattat att han är slut som artist och kändis.

Han var stor på 90-talet,
sen har han som Madonna gjort patetiska försök att vara i fokus.

Nu är dom bara två slitna fula gamla kärringar ingen orkar
höra på längre.
Och det tar på psyket.
Därför måste han slänga in en brandbomb då och då,
för att få sin minut i media.

Dead man walking…..🚶‍♂️
Citera
2022-11-17, 05:54
Medlem
Offerkoftan på igen.. https://www.expressen.se/kultur/jona...upp-pa-allvar/
Citera
2022-11-17, 08:37
Citat:
Ursprungligen postat av Tjocksmocksjocke
Offerkoftan på igen.. https://www.expressen.se/kultur/jona...upp-pa-allvar/

Ah fast den är lite mindre än sist, nu är det bara han och hans skofetishistpolare som är offer.

Bah i mina höga klackar krossar jag patriarkatet och folks förväntningar minsann!!!1! OK själv handlar jag mina kläder på Kappahl alltså så egentligen handlar det om killars rätt att få klä ut sig till karikatyrer på kvinnor.

Ja det går väl bra men alltså sluta dra in normalt HBT-folk i det här för i h-lvete.
Citera
2022-11-17, 21:27
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/gar...-irans-mullor/
Citera
2022-11-17, 21:32
Avstängd
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjocksmocksjocke
https://www.expressen.se/nyheter/gar...-irans-mullor/
Hans SD-tourettes har placerat honom i samma fack som Arnstad och Lindberg. Det är som att Gardell ger stämpeln tillbaka till homosexuella att det är psykisk ohälsa.
Citera
2022-11-18, 07:01
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Hans SD-tourettes har placerat honom i samma fack som Arnstad och Lindberg. Det är som att Gardell ger stämpeln tillbaka till homosexuella att det är psykisk ohälsa.

Ja. Vad jag vet så har inte ens sossarna allt för stora problem med Irans mullor.

Jonas Gardell får ta och välja om transvestiter är män med mäns könsdrift och blick på livet oavsett de är homo eller hetero som är skådespelare eller om de använder höga klackar, smink och diverse tjejgrejer som är hemlis för att attrahera binyfikna män.

Oj vilken rävsax han precis satte sig i. Den nya generationen trans är inte Ehrenberg eller Lindarw, sånt är totalt okontroversiellt. Spetrstrosor med plats för snoppen marknadsförs på Wish.

Den nya generationen trans kanske ser sin högsta dröm besannas i att kunna bli en helt vanlig anonym förortsmamma.

Gardell är den kulturella approprieringen av kvinnorummet. Det är den här mannen Cissi Wallin ska slita i stycken. Inte transor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in