2020-09-27, 22:40
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dedu1337
Jonas Gardell.. Vill ni ha lite skvaller? Han ligger med småpojkar och gjort i många år. Riktig predator på grindr.
Hur små, är de underåriga? Betalar han dem i pengar eller hur bär han sig åt för att komma mellan skinkorna på dem?
Citera
2020-09-27, 22:40
Medlem
mjukmjukares avatar
En stor jävla jättehyllning till IVA Sjuksköterskan Sofia Cervin Akuten KS Stockholm, som i ett inlägg täppte till truten på ÄrkeJonas Gardell om hans krav (!) på att gå från 50 t 500 gäster pronto!!

Enkelt, retoriskt och pedagogiskt beskrev och bjöd hon in Jonas Gardell till att besöka hennes arbetsplats. Sofia Cervin beskrev det helvete hon och hennes kollegor har haft sedan i mars och att en sådan upplevelse aldrig går att upprepa i någon slags repris. Aldrig!!
Och i synnerhet inte orsakat av att Jonas Gardell vill att degen ska börja flyta in igen.

Hans svar i form av mejl till Aftonbladet var blekt och tillplattat. Jag kan vänta med att öppna något till både januari eller februari, bara jag får veta det i tid. Det tar ett halvår att sätta igång hela apparaten.

Wow. Jonas Gardell vill veta i god tid när denna pandemi är över.
Det är han nog helt ensam om!!

Citera
2020-09-27, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Definiera gärna småpojkar.

Yngsta jag känner, 17 år. Men jag är inte så insatt mer än vad jag hört, utöver det såklart.
Citera
2020-09-27, 22:47
Citat:
Yngsta jag känner, 17 år. Men jag är inte så insatt mer än vad jag hört, utöver det såklart.
Har du hört om det varit pengar inblandade?
Citera
2020-09-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Har du hört om det varit pengar inblandade?

Inte vid det tillfället. Men det är väldigt vanligt, så skulle inte förvåna mig.

Som bög själv så säger jag till alla er föräldrar... håll hårt i er son om denne kommer ut som homosexuell. Extremt farlig och destruktiv värld.
Citera
2020-09-27, 22:55
Citat:
Inte vid det tillfället. Men det är väldigt vanligt, så skulle inte förvåna mig.

Som bög själv så säger jag till alla er föräldrar... håll hårt i er son om denne kommer ut som homosexuell. Extremt farlig och destruktiv värld.
Ja, det börjar bli dags att dika ur det vidriga träsk som bögarna vältrar sig i och som de gör allt för att locka nya offer till.
Det glädjer mig verkligen att det finns homosexuella som du.
Citera
2020-09-27, 23:16
Medlem
Och jag som trodde att Jonas och Mark levde ett stilla familjeliv. Där ser man. Ingår Gardell möjligen i samma pedofilring som Hillary Clinton. Är det därför han är sur, för att han inte får åka till USA?
Citera
2020-09-28, 09:16
Medlem
smoerreboms avatar
Dispyten med Sokolnicki är ju värd popcorn iaf.

Här har vi ett tydligt exempel på too much drama när "vuxna" människor diskuterar som småbarn. Deras krönikor dokumenterar tydligt den överdrivet hätska retorik som dumvänstern använder istället för att debattera sakligt. Gardell skriver att statsministern inte fattat nånting. Sokolnicki skriver att Gardell skiter fullständigt i om gamla människor kvävs till döds. Nu kallar han Sokolnicki och DN för raljant populism??! alltså vad menar han att populism betyder? givetvis är DN en skittidning och PW och AS överbetalda medelmåttiga mediahoror och allt det där men populism?
Citera
2020-09-28, 16:22
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Dispyten med Sokolnicki är ju värd popcorn iaf.

Här har vi ett tydligt exempel på too much drama när "vuxna" människor diskuterar som småbarn. Deras krönikor dokumenterar tydligt den överdrivet hätska retorik som dumvänstern använder istället för att debattera sakligt. Gardell skriver att statsministern inte fattat nånting. Sokolnicki skriver att Gardell skiter fullständigt i om gamla människor kvävs till döds. Nu kallar han Sokolnicki och DN för raljant populism??! alltså vad menar han att populism betyder? givetvis är DN en skittidning och PW och AS överbetalda medelmåttiga mediahoror och allt det där men populism?

Det som är av värde här är att Gardell möter motstånd på en arena där det syns & hörs.
Den sadisten har skaffat sig en ful vana att Gå Ut där han inte blir i sak emotsagd eller bemött.
Och med detta får han då alltid rätt.

Detta i DN nu är helvetet för Jonas Gardell.
Han blir öppet och tydligt ifrågasatt trots den Kejsarkrona han bär. Och det är mer än vad hans två ögon klarar.
Demokrati är självklart så länge Gardell har monopol.
Dessutom; -vem ska lära honom om Covid-19?

Citera
2020-09-28, 16:56
Medlem
Jonas Gardet tror att Covid-19
följer samma regler som HIV.
Citera
2020-09-28, 17:19
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Jonas Gardet tror att Covid-19
följer samma regler som HIV.

Ja, jag såg något blurr om det.
Gardell drog paralleller och raka sträck som den Kejsare, Hövding och bög han är!

Farligt när såna som Gardell börjar killgissa då många läser och tror på honom. Då hamnar vi i än värre läge där landets alla småpåvar skriker än mer för sin sak.
Och tyvärr har ju Gardell här en publik.

Citera
2020-10-01, 15:10
Medlem
Varför kommer Jonas Gardell undan med att kräva ett stoppdatum för när coronarestriktionerna ska lyftas när Kerstin Hessius, vd för tredje AP-fonden, blev utskälld och förpassad ut ut debatten när hon föreslog samma sak i våras?
https://news55.se/debatt/artiklar/ja...-sitt-budskap/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in