2014-10-08, 03:53
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schoolbook
Och han blir mäkta upprörd över sjukhustillbyggnad i närområdet:

http://unvis.it/www.metro.se/gardell...tKTevKS3A4Mrg/

Han verkar generellt ha något emot vården och vårdanställda. Har han börjat härja ännu om att vårdpersonal bär handskar när de tar hand om misstänkta ebolafall? Eller är sådant irrelevant när det inte handlar om en epidemi som har någon personlig koppling till honom själv?
Citera
2014-10-08, 04:18
Medlem
Malingins avatar
Jag har stött på honom en gång på gatan. Det var i anslutning med Pride eller något liknande.
Han stod och pratade med några och ojade över att heterosexuella inte förstod eller liknande.
Uppfattades som extremt dryg.
Citera
2014-10-08, 05:22
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Har full förståelse för de som raljerar - det finns alltid "andra platser" för det HBTQ-hipster-reklamare patrask som intagit Söder. Kanske en flyktingförläggning vore något? Som skymmer utsikten från minst tre uteserveringar.

On-t; är JG så odräglig som det sägs? Få face-to-face vittnesmål i tråden.
Jag är benägen att hålla med i kritiken. Innerstadseliten tycker att vi ska exploatera alla grönområden ute i förorten men blir väldigt förargade om/när deras egna närområden ska exploateras. Det är snack om "utsikten förstörs" och "marknadsvärdet på bostadsrätten sjunker". Jävla hyckleri. Passar det inte kanske de kan flytta utanför tullarna men det är såklart opraktiskt att behöva resa med en kass kollektivtrafik och bo bland "förortsslöddret"?
Citera
2014-10-08, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Man undrar..Blev Jonas homosexuell pga av hans fars kärlekslöshet.Eller var faderns kärlekslöshet grundad av att pöjken var bög...??..

Det andra är ännu svårare att svara på..Inte många flashbackare har koll på deras sexualliv..!!

BLEV homosexuell?
Hur blev du heterosexuell?
Citera
2014-10-08, 12:33
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Föds verkligen alla människor till antigen hetersexuella eller homosexuella? Finns en hel del som blivit utnyttjade sexuellt av äldre män när de var barn och sen vuxit upp och enbart inleder förhållande med män. Känner en kille som jag växte upp med som känns mer som att vad han gick igenom som barn mer eller mindre gjorde honom till homosexuell.

Angående deras öppna förhållande. Förvånar mig inte ett dugg. Homosexuella verkar betydligt mer öppna när det handlar om att ha flera partners och tycker alltid att vi hetersexuella gör otrohet till en så stor grej. Jonas är förmodligen den mest aktiva på den fronten.
Citera
2014-10-09, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Föds verkligen alla människor till antigen hetersexuella eller homosexuella? Finns en hel del som blivit utnyttjade sexuellt av äldre män när de var barn och sen vuxit upp och enbart inleder förhållande med män. Känner en kille som jag växte upp med som känns mer som att vad han gick igenom som barn mer eller mindre gjorde honom till homosexuell.

Angående deras öppna förhållande. Förvånar mig inte ett dugg. Homosexuella verkar betydligt mer öppna när det handlar om att ha flera partners och tycker alltid att vi hetersexuella gör otrohet till en så stor grej. Jonas är förmodligen den mest aktiva på den fronten.
Nej JG är inte aktiv, enl en polare som är bi och snurrar på bögforumet QX vill JG ha den i anus, the bigger the better.
Citera
2014-10-09, 09:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KukRocco
BLEV homosexuell?
Hur blev du heterosexuell?
Just det ja, homosexualitet är ärftligt, men allt annat är en social konstruktion, eller hur var det nu?
Citera
2014-10-09, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studiestraede
Nej JG är inte aktiv, enl en polare som är bi och snurrar på bögforumet QX vill JG ha den i anus, the bigger the better.

Jag tror att med "aktiv" i just detta sammanhang handlar om vem som är mest aktiv på att ragga vid sidan av sitt etablerade förhållande.

Jag har förövrigt, för många år sedan bevittnat ett svartsjukebråk mellan gardell och levengood, där den senare sprang efter gardell som cyklade för allt vad tygen höll uppför kungsgatan, medan levengood skrek på sin finlandsvenska "Men Jooooonas jag äääälskar ju diiig".

Ett tag funderade jag på om jag hade blivit drogad, men nej. Jag var tämligen redig.
Citera
2014-10-11, 17:22
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Just det ja, homosexualitet är ärftligt, men allt annat är en social konstruktion, eller hur var det nu?

Haha lysande analys, ska helt fräckt sno detta och trycka upp i fejjan på folk
Citera
2014-10-11, 18:49
Medlem
VonSchwarzwalds avatar
Hur ser hans barn ut? Jag har aldrig sett honom med sin familj (om vi struntar i Mark) -- är han mån om att hålla dem borta från offentligheten? Han verkar nästan aldrig prata om dem heller.

Citera
2014-10-11, 20:07
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonSchwarzwald
Hur ser hans barn ut? Jag har aldrig sett honom med sin familj (om vi struntar i Mark) -- är han mån om att hålla dem borta från offentligheten? Han verkar nästan aldrig prata om dem heller.
Jepp, Mark har sagt i intervjuer att ungarna ska slippa offentligheten under barndomen.
Citera
2014-12-31, 13:50
Medlem
Jonas Gardell: Jag är väldigt stolt över mitt livsverk

Citat:
Just nu skriver jag en pjäs till Dramaten där alla skådespelare är mellan 70 och 90 år gamla. Jag tänker att det nog tar mig 5-10 år att skriva nästa bok. Jag har börjat så smått, men jag har inte bråttom.

http://www.dn.se/kultur-noje/jonas-g...mitt-livsverk/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in