Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-11-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Har du hört talas om den trojanska hästen? 🙄

SD lurar ingen. Nazister i kostym är fortfarande nazister.

Okej då är vänsterpartiet i förevig tid kommunister, socialdemokraterna stödjer nazister så som de gjorde under andra världskriget etc.

Allt i samhället är statiskt i evig tid, oförändetligt av tiden.

Tack så vet vi, slut diskuterat med dig.
Citera
2022-11-02, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
Ligger ju mycket i detta tror jag. Expo får gärna fortsätta ty även om jag aldrig röstat något annat än SD är det bra att expo hjälper SD att göra sig av med ljugande tramsmänniskor.

Jag håller med dig till 100%

Rensa ut SD från rasister och övrigt slödder, och lika så i alla andra partier, gärna fortsätta i centerns pedofil älskare och miljöpartiet uppmanade till kaos.
Citera
2022-11-02, 23:38
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
Kan ligga något i detta. Finns la it gubbar allierade med SD också visserligen

Det är en liten spekulation, men OM Expo har information som kan koppla inlägg på sociala media (under pseudonym, tex "hydrol" eller "bergakungen" med ett verkligt namn är det ju ganska lätt att leta fram dåligheter, om någon belastad, men känd person dyker upp i politiska sammanhang.

Jag skulle tro att man aktar sig ytterst noga att publicera något ifall det inte handlar om politiskt aktiva.
Citera
2022-11-02, 23:58
Medlem
-Tesla-s avatar
Varför lämnar hennes partner SD?
Citera
2022-11-03, 06:25
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Spelar ingen roll hur mycket jag sympatiserar med SDs invandringspolitik: de kommer aldrig få min röst. Det här är ett exempel på varför.

F ö, är den här Rafaela lika obeskrivligt äckelful som grisnyllet Ädel? Nassarna tycks dra till sig bottenskrapet av kvinns.
Ser ut att ha inavelsdrag som tidigare adelssläkter. Förstår inte hur sd kan med säkerhet hela tiden säga att de har rensat i sina led när det är ett nytt fall av offentliga nazister som avslöjas snart varje vecka. Har de sökt Jimmy för en intervju angående avslöjandena? Hur ser deras bakgrundscheck ut? Bör de tar hjälp av SÄPO för att rensa ut på riktigt?

Har hon uttalat sig?
Citera
2022-11-03, 06:29
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Känns som att NMR planterat ut lite folk i SD. Bett aktivister på lägre nivå som inte är kända eller förekommit i uthängningar att dom ska joina SD lokalt på orten där dom bor och försöka ta sig in i exempelvis kommunfullmäktige.

Ungefär som "trottarna" försökt inom S/SSU.
Citera
2022-11-03, 06:57
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veridictores
Går man med i ett demonstrationståg med NMR, så är man i alla fall i mina ögon en nazist.

I det här fallet. Men att säg tåga med NMR(och en och annan kristallkärring) för att man är emot vaccinpass är ju något annat.
Citera
2022-11-03, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veridictores
Men lilla vän, kommentaren om NMR gällde naturligvis Rafaela Håkansson, som tråden handlar om. Att Fallenqvist är nazist vet alla redan. Gör man sieg heil i TV och kallar Anne Frank för kåtheten själv så finns liksom inga tveksamheter längre, det borde man inte ens behöva påpeka.

Men lilla vän, sluta ljug. Hon har aldrig sagt Sieg Hell i tv. Dags att vakna upp nu och kom in i verkligheten.
Du kanske ska ta och börja läsa boken först där Anne Frank uttrycka sina sexuella fantasier innan du uttalar dig. Dessutom blir man knappast nazist för att man kallar någon kåt
Citera
2022-11-03, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Alltså folk menar på allvar att SD inte har medlemmar med tydliga nazistkopplingar.
SD har tydliga nazistkopplingar på kommunal nivå och tydliga sionistkopplingar på riksdagsnivå. Det är väldigt paradoxalt egentligen. Antagligen är de nazister som är medlemmar i SD för oinsatta/ointelligenta för att inse att det är ett judeparti på riksnivå.
Citera
2022-11-03, 09:13
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummislang
Rafaela Håkansson, 20, är en av de svenskar som greps under nazistiska Nordiska motståndsrörelsens demonstration i Oslo, rapporterar Expo.
Håkansson var kandidat för Sverigedemokraterna i kommunvalet i Katrineholm.
Hennes sambo Max Fagerstedt, lokal SD-topp i Boxholm, har nu lämnat sina förtroendeuppdrag och får inte fortsätta som politisk sekreterare, rapporterar Corren.
Det är ändå vackert när nazzarnas agerande får konsekvenser för hela hemmet och deras respektive inte heller får något förtroende.

Max kan ju knappast varit ovetande och man kan väl gissa var hans sympatier ligger. Jag trodde faktiskt nazzarna med störst Helg Seger-behov hade dragit vidare till AfS och andra organisationer.
Citera
2022-11-03, 09:16
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Känns som att NMR planterat ut lite folk i SD. Bett aktivister på lägre nivå som inte är kända eller förekommit i uthängningar att dom ska joina SD lokalt på orten där dom bor och försöka ta sig in i exempelvis kommunfullmäktige.

Ungefär som "trottarna" försökt inom S/SSU.
Om det är så så har de ju gjort ett väldigt dåligt jobb. Hela grejen med att vara en vilande agent är ju att INTE åka till Oslo och heila utan med spelad avsmak säga "usch" åt sådant. Med det sagt kanske de har några kvar i SD med lite mer social kompetens.

Salafisterna har antagligen ett par sleepers kvar i Centern, S och MP. Dags för dem att ta av sig masken och gå med i Nyans.
Citera
2022-11-03, 09:21
Medlem
Krocketklubbas avatar
Det är aldrig en skräll att det finns rötägg inom dom egna leden. Det är politiker vi pratar om, inte någon högre stående ras som är totalt felfria.

Det är ändå smickrande att ni vänstermuppar håller Jimmy så högt att ni på fullaste allvar tror att han kan ha stenkoll på varenda människa i partiet och med kopplingar till partiet. Det är en fin komplimang från ert håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in