2022-11-01, 05:19
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Det är inte bara storsäljande artister som Gyllene Tider och Håkan Hellström som ska möta publiken under sommaren nästa år. Iransk-födda Laleh Pourkarim ska också ut på vägarna sommaren 2023 för att charma människorna på konserter.

Hon börjar i Helsingborg och avslutar i hemstaden Göteborg. Det blir sju stopp på denna turné.

Turnéplanen är:

28/7 Helsingborg
29/7 Borgholm
4/8 Umeå
5/8 Luleå
12/8 Rättvik
19/8 Stockholm
26/8 Göteborg

I mars 2022 släppte hon det nya albumet "Vatten" som är hennes nionde. I somras var hon den första kvinnliga "svenska" artisten som spelade på ett utsålt Ullevi i Göteborg. Bara att gratulera.

Nu är hon mest aktuell för duetten "Vi är på riktigt" som hon gör tillsammans med Darin.

Någon som ska köpa biljett till denna sommarturné? Brukar Laleh leverera live? Att hon är populär i stugorna råder det väl inget tvivel om. Hade dock hellre sett Darin live.
Senast redigerad av CtrlAltDelThis 2022-11-01 kl. 05:28.
Citera
2022-11-01, 06:31
Medlem
OneTaps avatar
hennes låtar e lite cringe. men hon e väl bra
Citera
2022-11-01, 07:46
Medlem
Lite för mycket Världsnaturfonden-, Greenpeace- och Rädda barnen- kampanj för min smak. Plus att jag inte gillar själva musiken. Jag gillade Live tomorrow på sin tid men det räcker nog inte för att locka mig att köpa biljett.
Citera
2022-11-02, 09:16
Medlem
Lycka till att sälja ut Ullevi säger jag bara..

Och jag förstår inte varför de skriver ett utsålt ullevi när det var 30 000 pers.. utsålt ullevi är 60-70k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in