Citat:
Ursprungligen postat av
NickLidstrom
Enligt rutinen? Jag har fått skriva ut själv flertalet gånger. Du får acceptera läget och fixa din skrivare eller överleva de få minuter det tar för ombudet att göra det åt dig.
Jag reklamerar varor väldigt sällan. Kanske har hänt 3 ggr på 10 år
Finns ju folk som reklamererar hela tiden eftersom de inte läser på om varan eller att det är brist på info om produkten som gör en besviken eller fabrikationsfel. För att det ska vara enkelt och smidigt för kunden att bli nöjd på överpris-satta varor, tycker man att standarden ska vara en QR kod så det går rapt
Ombudet skrev ut. Började klippa sakta i papperet och var på väg att tejpa paketet i öppningen för att inget ska ramla ut inkl att det är nödvändigt att tejpa över hela fraktsedel-papperet med transparant tejp på paketet eftersom papperet kan slitas och rivas i frakten så det inte syns vem som reklamerat. Oc tejpen skyddar just det
Direkt jag såg han börja klippa i papperet sa jag. Släpp saxen så fixar jag det här och sätt dig i kassa för det var en massa folk som väntade i kö med sina matvaror
Därav upptar jag personalen onödig tid inkl att bibblan som kan ev skriva ut papper är ju inte alltid öppen eller i närheten. Inkl generellt tror jag det är inte alla som äger en skrivare
Du får det låta som kunden varit dum här och ska ägna massa omständigheter till återköp-returen med att få en icke fungerande, el nöjsam produkt. I många fall är det inte så