• 1
  • 2
2022-11-04, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Jag fick nåt jävla script varför vet jag inte om jag spärrar javascript slipper jag sånt här då
o vad tappar jag - vaför funkade inte pop up blockern
Du har Nero installerat som program på datorn, eller? Ett program som man har lagt in (t ex med ikon på skrivbordet) kan öppna sådana här kampanj-poppar då och då, och det påverkas inte av inställningar i webbläsaren. Det kan vara störigt och jag håller med om att de kan vara tröga att plocka ner, men oftast är det harmlöst, dvs inget säkerhetshot.

Jag får liknande popups ibland för t ex CCleaner, som är ett bra och praktiskt städprogram men gratisversionen räcker utmärkt för min del (särskilt som den i alla fall uppdateras automatiskt då och då). De puffar ibland för sin premiumversion men den behövs inte, och jag har lärt mig hur man ska få bort deras skylt när den dyker upp.
Citera
2022-11-04, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Du har Nero installerat som program på datorn, eller? Ett program som man har lagt in (t ex med ikon på skrivbordet) kan öppna sådana här kampanj-poppar då och då, och det påverkas inte av inställningar i webbläsaren. Det kan vara störigt och jag håller med om att de kan vara tröga att plocka ner, men oftast är det harmlöst, dvs inget säkerhetshot.

Jag får liknande popups ibland för t ex CCleaner, som är ett bra och praktiskt städprogram men gratisversionen räcker utmärkt för min del (särskilt som den i alla fall uppdateras automatiskt då och då). De puffar ibland för sin premiumversion men den behövs inte, och jag har lärt mig hur man ska få bort deras skylt när den dyker upp.

Tack - du är duktig - har nero - stämmer med din förklaring - kan leva med detta nu när jag vet.

Har även köpeCCleaner men inte fått likadant från dom
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in