• 1
  • 2
2022-10-30, 10:57
Medlem
Fattar inte - just nu -

Only for a short time - men popupen verkar long time

Happy Halloween sale terrifically cheap Nero Platinum

Det går inte att klicka för att köpa

Det går inte att klicka bort

Man blir bara förbannad

Vad är krämarvinsten
Citera
2022-10-30, 11:38
Medlem
L3nn4rts avatar
CTRL+ALT+Delete

I aktivitetshanteraren stänger du sedan ner det fönster du vill få bort.
Citera
2022-10-30, 13:57
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Det låter lite liknande som jag nyss fick och det var min webbläsare Chrome som började olika popup efter att jag varit inne på en sida, löste genom att gå till inställningar i Chrome, integritet och säkerhet, webbplatsinställningar, aviseringar och bläddrade jag längst ner så hade sidan hamnat under sidor som får skicka aviseringar så jag tryckte på de tre prickarna och valde blockera vilket tog bort skiten.
Körde också full genomsökning i "advanced mode" med detta fria program: https://www.adwareremovaltool.org/ ...hade fått lite skit och valde också "reset browser" så värt att testa tycker jag.
Citera
2022-10-30, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Det låter lite liknande som jag nyss fick och det var min webbläsare Chrome som började olika popup efter att jag varit inne på en sida, löste genom att gå till inställningar i Chrome, integritet och säkerhet, webbplatsinställningar, aviseringar och bläddrade jag längst ner så hade sidan hamnat under sidor som får skicka aviseringar så jag tryckte på de tre prickarna och valde blockera vilket tog bort skiten.
Körde också full genomsökning i "advanced mode" med detta fria program: https://www.adwareremovaltool.org/ ...hade fått lite skit och valde också "reset browser" så värt att testa tycker jag.

Det värsta är att skiten sitter kvar på skrivbordet alla webläsare o krysset går inte att klica bort o det'
går inte att klicka köp heller - jävla dårhus
Citera
2022-10-30, 14:46
Medlem
Det går inte att öppna fönstret eller köpa - går inte heller att högerklicka properties
vet inte vilken på task manager - x et är skuggat o går inte att klicka bort'
stannar även kvar på skrivbordet - äckliga krämartjyvjävlar som stjäl plats p
skärmen o minnet/hd
Citera
2022-10-30, 15:02
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Det värsta är att skiten sitter kvar på skrivbordet alla webläsare o krysset går inte att klica bort o det'
går inte att klicka köp heller - jävla dårhus
Då var det värre, vad händer om du startar om datorn genom att håller inne strömknappen eller det som L3nn4rt tog upp om du kör med PC?
Citera
2022-10-30, 18:05
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Fattar inte - just nu -

Only for a short time - men popupen verkar long time

Det går inte att klicka för att köpa

Det går inte att klicka bort

Man blir bara förbannad

Vad är krämarvinsten

Är det löst?

Installerade du något program eller tillägg innan detta skedde?
Citera
2022-10-30, 19:58
Medlem
Löste sig genom omstart - men varför kom detta - är detta script - om man vägrar java script slipper man sånt här? Men vad tappar man i så fall?
Citera
2022-10-31, 19:10
Medlem
Citat:
Löste sig genom omstart - men varför kom detta - är detta script - om man vägrar java script slipper man sånt här? Men vad tappar man i så fall?
Det här är uppe varenda jävla vecka. Du har gått in på en hemsida med din webbläsare. Vilken du har skriver du såklart aldrig. Sen har den frågat om du vill visa meddelanden från sidan och du har två tryckt på "Ja".
Citera
2022-10-31, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawtaliban
Det här är uppe varenda jävla vecka. Du har gått in på en hemsida med din webbläsare. Vilken du har skriver du såklart aldrig. Sen har den frågat om du vill visa meddelanden från sidan och du har två tryckt på "Ja".

Nej inte vad jag vet - däremot kan jag ha fått nån jävla obegriplig script(förfrågan) har dessutom adblocker o Kamo
Citera
2022-10-31, 19:14
Medlem
Citat:
Nej inte vad jag vet - däremot kan jag ha fått nån jävla obegriplig script(förfrågan) har dessutom adblocker o Kamo
Perfekt. Då trycker du nej nästa gång du får frågan så ska du se att det slutar.

Vad Kamo är vet jag inte.
Citera
2022-10-31, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawtaliban
Perfekt. Då trycker du nej nästa gång du får frågan så ska du se att det slutar.

Vad Kamo är vet jag inte.

Jag fick nåt jävla script varför vet jag inte om jag spärrar javascript slipper jag sånt här då
o vad tappar jag - vaför funkade inte pop up blockern
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in