• 1
  • 2
2022-10-29, 00:24
Medlem
Vet att de inte är ett par och Åkesson har ny tjej. Men nästan varje gång i partiledardebatter och så sent som iförrgår i riksdagens debatt så storler Ebba när Jimmie har anförande.

I den här tråden diskuterar vi exakt vad vi tror Ebba tycker om Jimmie. Är hon kär i honom i hemlighet? Har hon en crush? Jag får det intrycket. Åtminstone klickar de riktigt bra personlighetsmässigt. Vad tror ni Jimmie tycker om Ebba och vad Tycker Ulf och Johan Perhson om Jimmie?
Citera
2022-10-29, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacaille
Vet att de inte är ett par och Åkesson har ny tjej. Men nästan varje gång i partiledardebatter och så sent som iförrgår i riksdagens debatt så storler Ebba när Jimmie har anförande.

I den här tråden diskuterar vi exakt vad vi tror Ebba tycker om Jimmie. Är hon kär i honom i hemlighet? Har hon en crush? Jag får det intrycket. Åtminstone klickar de riktigt bra personlighetsmässigt. Vad tror ni Jimmie tycker om Ebba och vad Tycker Ulf och Johan Perhson om Jimmie?

Hon är tacksam att Sd hjälpte hennes lilla parti att få sitta i regeringen.
Medans det största partiet på höger sida inte är i regeringen!
Citera
2022-10-29, 00:29
Medlem
Kan tänka mig att Ebba respekterar och kanske attraheras lite av Jimmies bedrifter. Drivit ett icke-pk parti till 20% från ingenting. Blivit mobbad i 20 år men alltid gett alla motståndare på käften och därav vunnit ändå. Han är lång, karismatisk, intelligent, socialt kompetent och rolig vilket jag tror att hon gillar hos honom.
Citera
2022-10-29, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Men hon ler alltid brett när han pratar. Det var redan sedan 2015.
Citera
2022-10-29, 00:30
Medlem
F.Hansens avatar
Vanlig brudtaktik. Hon vill höjja bådas status dels genom att göra sig snygg och sen ge han cred eftersom han ger henne cred.

Dvs le med rätt folk så öppnar sig dörrar framöver.
Senast redigerad av F.Hansen 2022-10-29 kl. 00:33.
Citera
2022-10-29, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Vanlig brudtaktik. Hon vill höjja bådas status dels genom att göra sig snygg och sen ge han cred eftersom han ger henne cred.
Jag tror det sker undermedvetet. Antingen bra personkemi som vänner eller så är det något av en crush.
Citera
2022-10-29, 00:32
Medlem
Citat:
Men hon ler alltid brett när han pratar. Det var redan sedan 2015.

Då har jag ingen aning! Kanske hon är lite sugen på jimmie.
Citera
2022-10-29, 00:34
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Jag tror det sker undermedvetet. Antingen bra personkemi som vänner eller så är det något av en crush.

Precis det som jag skrev, kan vara undermedvetet/omedvetet eller helt enkelt socialt spel.

Om man spekulerar i Ebbas antal/åsikter i ”personliga rådgivare”, och hur de ter sig så har de säkerligen kommit till en konsensus, en kristen sådan och inte nått feministdravel.
Senast redigerad av F.Hansen 2022-10-29 kl. 00:37.
Citera
2022-10-29, 00:35
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Citat:
Så är det. Rätt taktiskt.
Nej det är de inte men vilka tror du fixade Tidöavtalet.
Citera
2022-10-29, 00:37
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:

Jimmie har en erkänt stor påle, och han är inte den som gömmer den i onödan. Jag är rätt säker på att de får till det lite då och då.

PS Vem faen döper sitt barn till Jimmie?
Citera
Medlem
revodnebs avatar
Citat:

Ebba vill ha Jimmykuk imo, det är ett som är ett säkert! Sen om det stämmer får du fråga Ebba om.
Citera
Medlem
Ebba gillar Ulf också men hon ler inte per automatik när Ulf pratar. Jag tycker det ser tydligt ut att Ebba tycker speciellt om Jimmie på något plan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in