2023-03-26, 10:18
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robot07
Den idioten har ju förstört landet. Ska han nu även sänka svensk fotboll?
Svenskar är självhatande och har valt Reinfeldt och andra företrädare upprepade gånger att administrera självmordet.
Citera
2023-03-26, 10:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
`
Hur lång tid tog det för dig på skithuset för att skita fram en sån här urbota korkad kommentar?
Du vet.. det där med att blanda benzo och alkohol är inte så smart heller..

Ta ditt eget råd du
Citera
2023-03-26, 10:22
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Vi ska ju inte glömma att bakom ett svenskt namn kan en utlänning gömma sig. Det är fritt fram för vem som helst att ta ett svenskt "son" namn..men inte att heta Reinfeldt! Det fixade regering Reinfeldt till!

Så hela fotbollsplanen kan bestå av endast mörka utlänningar med svenska namn. De vill få oss arma idioter att tro att det är vita svenskar som spelar! Skitstövlarna ljuger och bedrar! Allt för ett folkutbyte! De stjäl vårt land, vårt arv och vår identitet..
Du fattar att de flesta som är intresserade av fotboll även tittar på fotboll och SER spelarna på planen va?
Idiot.
Citera
2023-03-26, 10:30
Medlem
"Reinfeldt behöver tunga distrikten
Loppet är inte kört för Fredrik Reinfeldt, som är nominerad av Brommapojkarna.

Skulle han stöttas av röststarka Stockholms Fotbollförbund (18 röster) och Skånes Fotbollförbund (15 röster),"

"Arbetet mot rasism och att ge bättre förutsättningar för föreningarna är två saker Reinfeldt lyfter fram att han vill arbeta särskilt med."

https://www.omni.se/reinfeldt-om-uppdraget-fotbollen-ar-en-nyckel-till-ett-battre-samhalle/a/O8alBq

när det regnar manna från himlen har norrland ingen sked?
Citera
2023-03-26, 10:32
Avslutad
Intressant att nästan ingen i tråden diskuterar Reinfeldt i relation till fotboll utan gör endast diverse hatiska uttalanden av rasistisk karaktär. Är ni ens intresserade av fotboll?
Citera
2023-03-26, 10:32
Medlem
Fulfittans avatar
Råkade höra lite av den smutsige landsförrädarens och 32-delsnegerns segertal i förbifarten på Ekot. Den äcklige jäveln pratade alltså inte om fotboll, utan om RASIIIIIIISM och hur RASIIIIISTISK svensken är? Samma gammla trötta öppna-era-hjärtan-för-gängkrig-våldtäkter-och-ungdomsrån-trams alltså?

Reinfeldt säger sig alltså vilja arbeta "mot rasism"? En normal människa på en dylik post skulle nog säga att han vill arbeta "för fotbollen".

Jag visste att fotbollsfans är dumma i huvudet, men SÅ HÄR dumma? Ofattbart.
Senast redigerad av Fulfittan 2023-03-26 kl. 10:53.
Citera
2023-03-26, 10:34
Medlem
von-der-Wettets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slisket
Är det någon mer här som känner att detta jobbet är nått som Fredrik har fifflat sig till och utnyttjat sina kontakter för att komma åt detta prestige fulla jobb. tycker att det är anmärkningsvärt att en så politiskt kontroversiel uttalad Sverige hatare helt utan sportkunskaper skulle vinna i en omröstning mot en extremt kunnig omtyckt FIFA legend?

Skulle inte förvåna mig om han slingrar sig vidare till FIFA och flyttar till Saudi Arabien för att pyssla med korruption på heltid.

Det finns mycket pengar inom (internationell) fotboll. Reinfeldt har inga problem med att göra (egendomliga) tjänster åt statliga kinesiska bolag (mot rundlig ersättning).
Så han har säkert siktet inställt på att klättra inom FIFA.
Citera
2023-03-26, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Råkade höra lite av den smutsige landsförrädarens och 32-delsnegerns segertal i förbifarten på Ekot. Den äcklige jäveln pratade alltså inte om fotboll, utan om RASIIIIIIISM och hur RASIIIIISTISK svensken är? Samma gammla trötta öppna-era-hjärtan-för-gängkrig-våldtäkter-och-ungdomsrån-trams alltså?

Jag visste att fotbollsfans är dumma i huvudet, men SÅ HÄR dumma? Ofattbart.

Ja, det måste vara djupt kränkande för er rasistjävlar med ett sådant val till ordförande.
Citera
2023-03-26, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Intressant att nästan ingen i tråden diskuterar Reinfeldt i relation till fotboll utan gör endast diverse hatiska uttalanden av rasistisk karaktär. Är ni ens intresserade av fotboll?

Det är det som är problemet. De som skriver här är intresserade av fotboll, till skillnad mot Reinfeldt (och du) som anser att SvFF är en politisk organisation.
Citera
2023-03-26, 10:38
Medlem
Stakeholders avatar
Hoppas verkligen att fansen visar sitt missnöje på läktaren. GAIS har redan börjat såg jag, borde vara en permanent del av varje tifo för varje lag i allsvenskan och superettan.
Citera
2023-03-26, 10:39
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Ja, det måste vara djupt kränkande för er rasistjävlar med ett sådant val till ordförande.

Nej, jag skiter fullständigt i allt vad fotboll heter, så jag skrattar bara åt det. Men det måste vara djupt kränkande för alla fotbollsintresserade att förknippas med en sådan jubelidiot.
Citera
2023-03-26, 10:42
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vospominaniye
Det är det som är problemet. De som skriver här är intresserade av fotboll, till skillnad mot Reinfeldt (och du) som anser att SvFF är en politisk organisation.

Jag är inte alls intresserad av fotboll. Jag föraktar fotboll nästan lika mycket som jag föraktar Reinfeldt. Jag såg tråden undet nya ämnen, det är allt.

På sätt och vis är det rätt åt alla korkade fotbollsnördar att få jättebäbisjude32delsnegern Reinfeldt på halsen. Ni förtjänar varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in