2023-03-26, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Fy fan. Inga offentliga uppdrag allt till honom. Bort, bort, bort.

Varför? Jag menar han är som majoriteten av avskummen i landet som skor sig på skattebetalare, finns i varenda jävla kommunorganisation i detta landet som skor sig på skattepengar.
Citera
2023-03-26, 09:15
Medlem
Fredrik Reinfeldt, sverige hataren.
Citera
2023-03-26, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Vad snackar du om?

Jag var tvungen att ta mig en titt och sökte bland annat på Allsvenskans skytteliga 2022.

https://www.skytteligor.se/allsvenskan

Det är ju jättemånga svenska namn där.

Berg två gånger. Engblom, Nordin, Nyman, Ludwigson, Antonsson med flera.

Kollade även Superettan. Samma sak där. Många svenska namn.

https://www.skytteligor.se/superettan

Vi ska ju inte glömma att bakom ett svenskt namn kan en utlänning gömma sig. Det är fritt fram för vem som helst att ta ett svenskt "son" namn..men inte att heta Reinfeldt! Det fixade regering Reinfeldt till!

Så hela fotbollsplanen kan bestå av endast mörka utlänningar med svenska namn. De vill få oss arma idioter att tro att det är vita svenskar som spelar! Skitstövlarna ljuger och bedrar! Allt för ett folkutbyte! De stjäl vårt land, vårt arv och vår identitet..
Senast redigerad av Ajabaja555 2023-03-26 kl. 09:26.
Citera
2023-03-26, 09:18
Medlem
Robot07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sskrruvdrucken
Fredrik Reinfeldt, sverige hataren.
Ja hur i helvete kunde detta stolpskott väljas?

Den idioten har ju förstört landet. Ska han nu även sänka svensk fotboll?
Citera
2023-03-26, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn10
Förstörde Sverige check

Snart fotbollssverige check

Hur kan denna människa få detta uppdrag?

Svenskar måste vara dum tåget..

Ja svenskar är bland de dummaste och mest naiva som finns.
Citera
2023-03-26, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robot07
Ja hur i helvete kunde detta stolpskott väljas?

Den idioten har ju förstört landet. Ska han nu även sänka svensk fotboll?

Det undrar jag också, förmodligen "köpta" röster.
Citera
2023-03-26, 09:56
Medlem
aftonbladets läsare (som röstade) verkar inte gilla detta?

Vill du se Fredrik Reinfeldt som ordförande för SvFF?
Ja17%
Nej77%

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/VP57kV/svff-valet-inget-oppet-stod-hittills-for-fredrik-reinfeldt
Citera
2023-03-26, 10:04
Medlem
Fotbollspubliken brukar kunna protestera. Jag vill se hatbanderoller på varenda match mot Ruinfeldt.
Citera
2023-03-26, 10:06
Medlem
Robot07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadmium99
Ja vilka är det egentligen som väljer ordförande?
Citera
2023-03-26, 10:10
Medlem
sliskets avatar
Är det någon mer här som känner att detta jobbet är nått som Fredrik har fifflat sig till och utnyttjat sina kontakter för att komma åt detta prestige fulla jobb. tycker att det är anmärkningsvärt att en så politiskt kontroversiel uttalad Sverige hatare helt utan sportkunskaper skulle vinna i en omröstning mot en extremt kunnig omtyckt FIFA legend?

Skulle inte förvåna mig om han slingrar sig vidare till FIFA och flyttar till Saudi Arabien för att pyssla med korruption på heltid.
Senast redigerad av slisket 2023-03-26 kl. 10:13.
Citera
2023-03-26, 10:10
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Om man studerar hur Reinfeldt agerat under sin karriär så tycker jag att det framgår att han är väldigt kalkylerande och manipulativ. Under sin tid i MUF ville han ordna en fin position åt sin dåvarande flickvän och hon skulle utses till något råd, men när hon inte blev vald så la Reinfeldt helt enkelt ned rådet. Han kastade glatt sina nära medarbetare Hotboy och Ulrika Schenström åt vargarna när de gjorde bort sig utan att erbjuda dem reträttpositioner. Skällde ut moderata riksdagsledamöter för att de hade haft mage att ifrågasätta honom om FRA-lagen: ”Tror ni att ni är en remissinstans?”

Men att bete sig som Reinfeldt har konsekvenser, i stället för ett fint internationellt jobb efter valförlusten 2014 så har han mest fått hålla på med skumma markaffärer tillsammans med skumma kommunpolitiker och försökt sälja in projekt om hur belysning ska minska brottsligheten. Jämför detta med Persson och Bildt som förvisso är pösmunkar men som inte manipulerat och utnyttjat folk för att sedan dumpa dem likt sopor. Att Reinfeldt inte vill tala om vad han tänker göra som ordförande för Fotbollsförbundet är inte så konstigt då psykopater inte har egna idéer - de snor andras. Nya Moderaterna var inte heller Reinfeldts idé, det var Schlingmann.
Mmm... Läste hans bok när den råkade stå i en hylla i en hyrd stuga i fjällen. Han är svår att ringa in. Inte särskilt begåvad, men det behövs ju inte i Sverige för att nå samhällstoppen. På samma gång både Stockholmssnobb ("bara lantisar röstar SD") och barnslig. En fullfjädrad psykopat brukar spela spelet mer sofistikerat, t.ex. inte blotta sin obegåvning i böcker, men det kan hända att hans sätt fungerar bra inom organisationer. Han pejlar av läget och ser till att driva ut all opposition. Ser honom mest som ett resultat av samtiden, ungefär som att Mona Sahlin var nära att bli statsminister och att Stefan Löfven t.o.m. var det.
Citera
2023-03-26, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadmium99

Alltså Reinfeldt bör ju vara Sveriges mest hatade person och de väljer honom i en av våra populäraste sporter som ordförande är ett steg till i denna ding ding värld. Löfven är på något sätt mer ursäktad för att förstöra landet för man tänker att han är lite bakom flötet medans Reinfeldt har bara någon mer ond agenda bakom sig tänker man väl ändå. Detta är väl ett steg i att svensk fotboll ska bli mer ett integrationsprojekt osv osv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in