2023-03-25, 22:47
Medlem
Inte för att det spelar någon roll såklart men för mig blir det att bojkotta landslaget from nu då.
Citera
2023-03-25, 22:54
Medlem
sonicguides avatar
Grattis Sverige. Nu kommer Reinfeldt att fortsätta lura arbetarfamiljer.
Citera
2023-03-25, 22:59
Medlem
KillPus avatar
Svinet förtjänar att hängas på ett torg för landsförrräderi istället. Min åsikt...
Citera
2023-03-25, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Pengar har förmodligen skiftat hand. Måste finnas gott om skojare som låter sig lockas med löften om guld och gröna skogar av ärkepsykopaten Reinfeldt.

Jag vet att alla lackar på honom och jag fattar.

Men för att störta S behövde han en plan.

KD L C var alla 100% fri invandring och med MP kvar för att behålla makten så blev det så.

Att samtidigt som han blev stadsminister raserades hela hans familj och jag tror han blev galen.

Att han skulle backa nu på något av sina uttalande skulle äta upp honom. Så han är helt kööööörd ned i sin egen ideologi för det är det sista han har kvar.
Citera
2023-03-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Då ska vi applicera Reinfelts politik på SFF.

Vi lägger ner all plantskola för spelare, sånt är ju bara ett särintresse.

Alla som vill få spela fotboll i Sverige får asyl.

Alla som vill spela för Sverige, speciellt indier får arbetsvisum, och medborgarskap efter 1 månad samt en lön på 13000.

Sen ändrar vi grundreglerna om att Sveriges landslag är svenskt. Fr.o.m. nu är det multikulturellt.
`
Hur lång tid tog det för dig på skithuset för att skita fram en sån här urbota korkad kommentar?
Du vet.. det där med att blanda benzo och alkohol är inte så smart heller.. ta och sov ruset av dig och kom igen imorgon.

Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Nu ska man väl döma vad han kommer göra, inte ens han tidigare karriär men låt mig få säga så här, jag är jävligt skeptisk!

Vilken karriär?
Ah du menar de långa knivarnas natt i Lycksele när han högg Ulf Kristersson i ryggen?
Tja kring denna jösse ska man vara högst skeptisk.
Citera
2023-03-25, 23:11
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tycker hela situationen är märklig. reinfeldt vägrar ställa upp på debatt innan, så istället för att köra på med debatten ändå så ställer man in den. Förenignar som protesterar mot nomineringen tystas ned och sedan röstar en majoritet på en individ som aldrig hållit på med fotboll, varken som spelare, tränare eller ordförande i någon klubb.

Han verkar inte ens ha några ideer. Han tänker inte ens arbeta på med detta på heltid, den andra gubben har ju lång erfarenhet och verkade ha ideer.

Jätte märkligt val.

reinfeldt kunde ha blivit generaldirektör eller landshövding någonstans istället.

Märkligt är det, på gränsen till odemokratiskt. Det kommer troligast bita både honom och valberedningen i arslet när han gör sig impopulär, hans ledarskap inom politiken verkar ha byggt mycket på partipiskans kraft och distrikten lär inte vara lika medgörliga.
Citera
2023-03-25, 23:12
Medlem
Det blir till att bojkotta fotboll nu när de har detta vidriga äckel till landsförrädaren som ordförande

Äcklas av Sverige
Citera
2023-03-25, 23:12
Medlem
outback4s avatar
FR agerade snabbt märkte jag.Ringde Janne och krävde att Ken Sema kallas in i truppen
Citera
2023-03-25, 23:13
Medlem
Nickeess avatar
Landsförrädaren har händerna i alla korgar. Undra vilka trådar han dragit i denna gång för att landa som ordförande.
Citera
2023-03-25, 23:19
Medlem
Rookie81s avatar
Vi får väl acceptera att en cuck styr de absolut främsta fotbollsspelare Sverige har att frambringa. Svenska fotbollsspelare har nog generellt inga problem med det men jag förmodar att människor med hög testo tycker det är lite jobbigt.

Som jag har sagt i tidigare trådar, kvinnor styr evolutionen, inte män, så det här är utom mina händer. Lycka till!
Citera
2023-03-25, 23:20
Medlem
outback4s avatar
Det blankpolerade bowlingklotet borde kölhalas. Fy fan vad jag hatar honom Och jag är inte ensam om det.
Minns jag såg honom på en bokmässa i Göteborg för 4-5år sedan. Inte ens USA:s president har så många livvakter som FR..
Citera
2023-03-25, 23:23
Avslutad
Valet kunde inte reflektera dagens laguppställningar bättre. Så vad fan är problemet?

Skrika sig hes av glädje över ett mångkulturellt lag och beklaga sig över dito mongoledare?

Dooooooohhhhhh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in