Hejsan! Jag har ett problem och undrar ifall jag är ensam om detta eller om fler har problem
Mina löner har alltid inkommit 00:01 på mitt Nordea konto samt att jag alltid kunnat se de tidigare.
Men idag har jag inte kunnat se, och fortfarande inte kommit några pengar. Förhoppningsvis kommer de imorgon när man vaknat.
Men har någon annan liknande problem? Tacksam för hjälp & svar. 🙂
Ja de förstår väl jag med, men dock skumt. Fortfarande ingenting & har under alla mina är alltid fått lönen 00;01 och kunnat se i förväg.
Därför jag frågade om någon annan med Nordea hade samma problem, men du verkade inte förstå mitt inlägg ?
Nordea hade något tekniskt problem igår läste jag så kanske påverkade det lönen. Jag har Nordea och fått in min iallafall men den kan ha kommit någon dag innan också. Då jag inte lever lön till lön så måste jag inte sitta och tokkolla om lönen kommit in exakt klockan 00:01 den 25:de. Testa det, är rätt skönt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!