• 4
  • 5
2022-11-05, 07:08
Medlem
Harald-Treutigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
♥️♥️♥️
Fan va snäll du är då, så man blir rörd
Citera
2022-11-05, 07:10
Medlem
Jag har aldrig förstått varför man gör något sånt här? Varför inte uppskatta det livet gud har gett dig? Man lever bara en gång , ta vara på det. Kanske lätt för mig å säga men ah
Citera
2022-11-06, 06:52
Medlem
Alepherons avatar
Citat:
Ursprunglogen postat av Kungen

Jag har aldrig förstått varför man gör något sånt här? Varför inte uppskatta det livet gud har gett dig? Man lever bara en gång , ta vara på det. Kanske lätt för mig å säga men ah
Visste inte att gud lät människor leva bara en enda gång. Vad är grejen med paradiset isåfall tänker jag.

Om trådskaparen lever ännu så kunde han ju prata med någon på forumet som bor i samma stad och ev. be om en träff i verkliga livet?

Om han nu inte litar på läkarvården menar jag.

Inte med mig dock. Har tvärtom noll förtroende för folk på flashen. Ingen som är uppriktig, ingen som talar klarspråk. Lämnar mig bara förvirrad och less på alltihop. Men jag lämnar först när jag känner mig redo för det, oavsett i vilken skepnad det sker. Vill jag att folk ska veta.
Citera
2022-11-11, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Round 2:
Skar mig över hela överkroppen sist, åkte in och sydde men kom inte in på akutpsyk av nån sinnessjuk anledning. Vill bara skära mig så djupt att jag aldrig mer vaknar!!!
Helt ensam nu, ska försöka nånting mer extremt. Återkommer

För att komma in på akutpsyk så måste du vara akut självmordsbenägen. Vill du ha en garanterad plats i vården om du känner att du inte vill vara ensam. Stopp i dig lite för mycket droger och gå till avgiftningen, där kommer du få komma in så länge du är påverkad.
Där kan de hjälpa dig med annat också.
Citera
2022-11-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393

Kan försöka förklara hur det var för mig. Jag var där för många år sedan.
Idag är jag dock fri från sånt.

Är man ensam, vacklande psyke, ingen att vända sig till, misslyckandes efter misslyckanden pga ångest, social fobi, ingen guidning från någon, mobbning.
Man hamnar i en mörk situation och trots att det finns många faktorer som tagit en dit så lägger man allt på sig själv.

Självhat, som blir så starkt att du blir den personen du hatar mest och den personen måste straffas.

'jag har förstört allt så jag ska också straffas för det.

Fruktansvärt, hemskt och destruktivt tänk som kan vara oerhört svårt att ta sig ut.
Citera
2022-11-25, 01:18
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet

Fruktansvärt, hemskt och destruktivt tänk som kan vara oerhört svårt att ta sig ut.
Men det stämmer ju, dom där sakerna.

Har i vilket fall börjat tatuera över ärren. Känns helande.
Fortfarande starka tankar på självmord tyvärr
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in