2022-10-24, 04:44
Medlem
MrMadoffs avatar
Hur går det? Uppdatering tack ♥️
Citera
2022-10-24, 04:52
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Hjälllp

Snälla du borde verkligen ringa 112 om du skadat dig.

Blöder det mycket?
Citera
2022-10-24, 04:53
Medlem
f30malmos avatar
Du borde ringa 112 oavsett.
Citera
2022-10-24, 05:08
Medlem
Hur går det för dig ts? 🙏
Citera
2022-10-26, 18:30
Medlem
Arazands avatar
Round 2:
Skar mig över hela överkroppen sist, åkte in och sydde men kom inte in på akutpsyk av nån sinnessjuk anledning. Vill bara skära mig så djupt att jag aldrig mer vaknar!!!
Helt ensam nu, ska försöka nånting mer extremt. Återkommer
Citera
2022-10-26, 18:31
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoftMagneten
Hen skriver garanterat här för att det inte finns så mycket alternativ kvar till hands. Den här utbredda nya jävla psykiska ohälsan som vi lider av I Sverige är djävulens påfund och det grundar sig från början I korruption. Korruption I inom polisen, vården, psykiatrin, media, i myndigheterna och kommunera, socialtjänst, INOM FAMILJERNA, bland grannar och vänner! Hela jävla sverige är genomsyrat av den här förbannade korruptionen så att inte kunna ha något förtroende för någon eller något I det här landet är fullt normalt. Och att en person som så många andra tagit skada av det här korrupta systemet väljer att känna mer tillit till främlingar på flashback än vård, rättsväsende och/eller familj är ett så jävla såklart bevis för hur illa det faktiskt egentligen är I Sverige.

Så att frågasätta ifall ts har mer förtroende för fränlingar på ett anonymt nätforum istället för korrupta främlingar inom exempelvis vården är inte på sin plats. Att du själv haft turen att inte behöva gå på ts väg ska du skatta dig lycklig för. Men turen kan vända och nångång kan de vara din tur att falla och då kommer det gå upp för dig att vad en människa som mår skit väljer att ta till för alternativ när allt och alla I samhället sviker dig kan inte direkt frågasättas. Det blir en naturlig konsekvens. Det man ska frågasätta är samhället som stort. -"Vad fan håller vi på med egentligen"
Där har du frågeställningen också, stoppa den I bakfickan och så tar du fram den och viftar med den den dagen du får smaka på den svenska korruptionskulturen

Edit, från början grundar de sig I hjärntvätt, SEN kom korruptionen, sen psykiska ohälsan. My bad. Ha en fin torsdag
Finns inga alternativ (för mig)
Citera
2022-10-26, 19:52
Medlem
Citat:

Hur mår du idag då?
En sak som är väldigt viktig att du är medveten om är att även fast de känns hopplöst och dom gamla vanliga altenativen inom terapi och annan vård inte fungerat så kan jag gatantera stt du har förmågan att ta dig ur skiiten du sitter fast i. Det lovar jag, och det bästa av allt med allt med det är att du stärks mentalt och utvecklas 100x mer än om du får hjälp av en terapuet. Det blir en större utmaning men ack så värdefullt det är. Du kommer lära dig så mycket om dig själv och risken att du skulle återfalla I framtiden blir mycket mycket mindre.

Det du måste göra är att möta alla negativa minnen och känslor som du bär på. Alla dom misstagen som du försöker förtränga och,/eller straffar dig själv för när du skadar dig måste du möta känslan av med brutal ärlighet mot dig själv, minnas situationen, vara I känslan en stund, känna den utan att fly. Sen måste du acceptera att det som det är, fundera finns det något du kan göra för att rätta till nånting eller inte. I vilket fall så om du är 100% ärlig mot dig själv så kommer du komma till en insikt vad som behövs göras om det finns någonting att göra. Den känslan kan man inte missa. Men om inget kan fòrändra situationen så är det bara acceptera sen måste du bara gå vidare. Men du måste sluta fly och skada dig själv. En sak som du alltid kan göra dock och bör alltid göra, lär dig läxan och gör inte om samma sak igen.

De e lättare sagt än gjort men det är värt det . Jag är inte bästa skribenten men hoppas du får ett humm on vad ja menar. Jag hoppas du blir bättre snart 🙏🙏
Citera
2022-10-26, 21:02
Träna styrketräning för att få extrem träningsvärk i alternerande muskelgrupper med några veckors intervall. Tränar du tillräckligt tungt och lägger fokus bara på någon eller några muskelgrupper kommer du på få rejält ont.
En dov och skön smärta som säkert överstiger det självskadebeteende och de eventuella kickar du får av den smärta du tillfogar dig på skadliga sätt.
Citera
2022-10-27, 00:56
Medlem
Citat:
Det gör det alltid fast det inte känns så. Åk till psykakuten eller ring 112. De kanske inte fattade? Du måste tala om hur du mår. Inget mer skära nu!
Citera
2022-10-27, 11:54
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Round 2:
Skar mig över hela överkroppen sist, åkte in och sydde men kom inte in på akutpsyk av nån sinnessjuk anledning. Vill bara skära mig så djupt att jag aldrig mer vaknar!!!
Helt ensam nu, ska försöka nånting mer extremt. Återkommer

Hur kunde du inte hamna på akutpsyk????? Vad gav du för anledning till hur dina sår uppkom?

Du måste lägga in dig självmant NU!
Citera
2022-10-28, 06:45
Medlem
MrMadoffs avatar
♥️♥️♥️
Citera
2022-11-05, 07:06
Medlem
MrMadoffs avatar
Hej! Hur är det?
Citera