2022-10-21, 18:33
Medlem
sanningenskrigare2s avatar
Förde diskussion med familjen om ett potentiellt fiktivt scenario då man hamnat på tillnyktringsenheten och inte känner för att vara kvar där så mycket längre, men det sitter ett galler i järn för fönstret (fönstret är litet och du är lång i rocken). Dessutom är man lite halvövervakad någon gång nästan varje minut.. Rena löjeväckande houdinitricket vore att ta sig ut, sa de andra. Hur bär man sig åt? Hur hade du gjort?
Citera
2022-10-21, 18:37
Medlem
Rymma, varför det? Enda gången man i princip får ordergiven sömn. Hemma väntar kaos med ungar och staketet ska lagas. Snacka om att jag skulle ta vara på tiden!
Citera
2022-10-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Rymma, varför det? Enda gången man i princip får ordergiven sömn. Hemma väntar kaos med ungar och staketet ska lagas. Snacka om att jag skulle ta vara på tiden!
Alla hatar inte sin familj måste du väl förstå.
Citera
2022-10-21, 18:54
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Är man packad kan man roa sig med att försöka slå sönder plexiglaset med knogarna, tror de flesta ångrar sig dagen efter.

Bättre att acceptera sitt öde och försöka sova bort tiden…
Citera
2022-10-21, 19:41
Själv däckade jag på tuben och fick åka polisbil till St Görans beroendeakut, som tur var blev jag aldrig inburad. Eller så kanske det inte var så tur då jag fick sova på en bänk på Centralstation innan jag kunde ta första tåget hem till Uppsala. Tilläggas bör att jag var 20 vid denna incident så drick inte för mycket kids
Citera
2022-10-21, 19:44
Avstängd
Severlohs avatar
Det är inget galler utan plexiglas, och du är inte övervakad alls. Dör du så upptäcker de inte det innan 9 på morgonen eller när de nu släpper ut dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in