• 1
  • 2
2022-10-19, 10:52
Medlem
Hur långt förspel brukar ni ha innan själva samlaget börjar och vad brukar ni göra? För mig och min 16 åriga flickvän är det olika men i genomsnitt typ 10-15 minuter kanske.. Ibland snabbare om båda är riktigt kåta Brukar börja med att kyssa henne på munnen och halsen och klämma henne på röven och runt höften.. Sedan när kläderna är av och vi ligger i sängen brukar jag börja med att kyssa och smeka hela hennes kropp... sakta... börjar vid fötterna, upp längs benen, insidan av låren.. över trosorna, magen och runt brösten och bhn.. Går inte in under trosorna direkt utan brukar retas lite först och bara kyssa och smeka utanpå tills hon börjar gny och stöna av kåthet och vill ha mer Tjejer gillar när man visar att man riktigt avgudar deras kropp Brukar sen glida in med ett finger i henne samtidigt som jag slickar henne.. vid det här laget brukar hon va ordentligt våt och redo att ta emot kuk
Citera
2022-10-19, 11:30
Medlem
Konstigt inlägg.

15-30min beroende på hur länge som behövs tills kvinnan mjuknat upp och blivit våt.
Citera
2022-10-19, 11:41
Medlem
Emellies avatar
Brukar inte ta tid på sådant direkt.
Citera
2022-10-19, 11:51
Medlem
Skryttråd, men hur vet man när förspelet börjar?
Haft samma dam i över 20+ år och aldrig fattat när det börjar, eller så är hon alltid råkåt 😁
Kan ju också vara så att hon tar allt jag gör som förspel och då är nog vår tid ihop ett enda långt förspel 🤣
Citera
2022-10-19, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Brukar inte ta tid på sådant direkt.

Men om du uppskattar ungefär hur lång tid?
Citera
2022-10-19, 12:07
Medlem
Dimpens avatar
Vi går gärna omkring och eggar upp varandra under dagen men själva förspelet innan sexakten brukar variera från 10 min - 30 minuter ungefär.
Citera
2022-10-19, 12:45
Medlem
Inte alls. Kör in kuken och om de går för trögt för att pressa in så spottar jag ollonet, då går den alltid in lätt.
Citera
2022-10-19, 12:58
Avstängd
Spotta lite på drulen eller hyskan och saken är biff. Varför krångla till det?
Citera
2022-10-19, 13:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Vi går gärna omkring och eggar upp varandra under dagen men själva förspelet innan sexakten brukar variera från 10 min - 30 minuter ungefär.

Samma här. "Förspelet" börjar ju långt innan man hamnat i bingen, kan ju t.ex. vara att jag tar ett fast grepp om min kvinnas höfter bakifrån och drar lite med skäggstubben i nacken eller kramar henne framifrån och pressar ihop hennes skinkor samtidigt som jag antingen kysser henne eller också här drar skäggstubben på halsen. Plus blickar och småberöring övrig tid naturligtvis.

Och efter någon timmes så att säga påklätt förspel så behövs det fan inget avklätt, utan det är bara att kasta av sig kläderna och pippa som kaniner.
Citera
2022-10-19, 13:43
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Samma här. "Förspelet" börjar ju långt innan man hamnat i bingen, kan ju t.ex. vara att jag tar ett fast grepp om min kvinnas höfter bakifrån och drar lite med skäggstubben i nacken eller kramar henne framifrån och pressar ihop hennes skinkor samtidigt som jag antingen kysser henne eller också här drar skäggstubben på halsen. Plus blickar och småberöring övrig tid naturligtvis.

Och efter någon timmes så att säga påklätt förspel så behövs det fan inget avklätt, utan det är bara att kasta av sig kläderna och pippa som kaniner.
För oss så är det väl mer fokus på blickar, lätt och kärleksfull beröring och heta kyssar under dagen.
Även mysa i soffan när kvällen nalkas med en tjej på varje arm. Men även tjejerna själva kan mysa såklart när jag jobbar sent.
Men varje dag är såklart olika. Ingen fast rutin. Vi brukar bara vara så ger det sig spontant av sig själv.
Citera
2022-10-19, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Alla har vi ju våra olika preferenser. Min flickvän gillar inte skäggstubb, hon vill att jag är renrakad och len när jag går ner mellan låren på henne
Hon gillar dock typ det andra du beskriver.. Att jag smyger upp bakifrån och tar tag i höfterna på henne (gillar att klämma tag i tonårshullet där ) och kysser och nafsar henne i örat och runt nacken.. Brukar passa på att viska lite dirty talk i örat på henne samtidigt också.. typ "kommer ta dig ikväll bara så du vet din stygga lilla flicka" "har du varit en olydig flicka i skolan idag lilla Julia?" "du är min blonda lilla slyna.." och liknande.. Då fnittrar hon till och flinar och fattar vad som är på gång
Senast redigerad av Orwald 2022-10-19 kl. 14:08.
Citera
2022-10-19, 17:12
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Hur långt förspel brukar ni ha innan själva samlaget börjar och vad brukar ni göra? För mig och min 16 åriga flickvän är det olika men i genomsnitt typ 10-15 minuter kanske.. Ibland snabbare om båda är riktigt kåta Brukar börja med att kyssa henne på munnen och halsen och klämma henne på röven och runt höften.. Sedan när kläderna är av och vi ligger i sängen brukar jag börja med att kyssa och smeka hela hennes kropp... sakta... börjar vid fötterna, upp längs benen, insidan av låren.. över trosorna, magen och runt brösten och bhn.. Går inte in under trosorna direkt utan brukar retas lite först och bara kyssa och smeka utanpå tills hon börjar gny och stöna av kåthet och vill ha mer Tjejer gillar när man visar att man riktigt avgudar deras kropp Brukar sen glida in med ett finger i henne samtidigt som jag slickar henne.. vid det här laget brukar hon va ordentligt våt och redo att ta emot kuk
Beror på vad du menar exakt med förspel... Sitta och dricka rödtjut i några timmar och stryka varandras kroppsdelar är ju en form av förspel, iaf enligt mig. Men om du tänker på ögonblicket då det ska knullas så är det väl några minuter typ. Ska vi ha sex och har bestämt det innan har hon alltid en buttplug i några timmar innan storlek L eller XL medans vi sitter och dricker vinet så att säga. Sen lite avsugning både mig och slicka fitta, och ur med pluggen och sen pang på, ja du fattar...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in