2022-10-18, 21:36
Medlem
tjena, jag o ngra polare ska dra p festresa, vi har bestmt oss fr rhodos men vi brjar tveka lite om magaluf kanske r bttre?

vi ker 27de maj 2023 iallafall oavsett om det hjlper nt med frgan (om det r rhodos- eller magaluf ssong det datumet).

vi r ute efter drag, bra fester, billig sprit, snygga brudar.

vet att det frekommer mycket britter och rn i magaluf men hur ser det ut nu 2022? och r det vrt att dra till magaluf om de r bttre upplevelse dr eller ska vi hlla oss till planen att dra till rhodos?
Citera
2022-10-18, 21:41
Medlem
Same shit, different name. r till 80% snubbar p dessa resmlen med samma ml. r inte speciellt svrt att f knulla men det r jvligt trasiga brudar som reser dit.
Citera
2022-10-18, 21:52
Medlem
xXoyKillSss avatar
Aiya napa
Citera
2022-10-18, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
Aiya napa

frsker hlla en budget o de va stor prisskillnad med hotell p aiya och rhodos, magaluf

sparar runt 4000kr av att skippa aiya
Citera
2022-10-18, 22:01
Medlem
Jag har varit p bda stllena, r dock ldre idag.
Kan sga Magaluf alla dagar i veckan, hrligare stlle enligt mig.
Citera
2022-10-18, 22:27
Medlem
oresundsbroens avatar
Var p Rhodos i somras.

Fyfan vad trkigt och verhypat. Bara en massa 18 riga farstaglitter och snorungar, skarrig bargata, trkig strand, trkig stad, vrldens otrevligaste mnniskor (grekerna) som tror dom r ngot. Kallt som fan p kvllen/natten pga blsten.

Ayia napa r vrt pengarna. Mycket coolare bargata. Mycket roligare mnniskor. Finaste stranden (Nissi beach).

Magaluf vet jag inte d jag inte varit dr. Men det kan omjligt vara smre n Rhodos.

Enligt min mening funkar Rhodos om du ska ka med nn flickvn och se lite sevrdheter och leva ett enkelt strandliv.
Citera
2022-10-19, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Jag har varit p bda stllena, r dock ldre idag.
Kan sga Magaluf alla dagar i veckan, hrligare stlle enligt mig.

har du nn koll hur det ser ut med britterna? har aldrig varit dr men har hrt att dom r jvligt hetsiga mot allt och alla
Citera
2022-10-19, 10:30
Medlem
xXoyKillSss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oggew1
frsker hlla en budget o de va stor prisskillnad med hotell p aiya och rhodos, magaluf

sparar runt 4000kr av att skippa aiya

Kolla hur det ser ut i Protaras/Fig Tree Bay, det var det jag och min kompis krde p. Bodde p fig tree bay, vilket frvrigt har en av de finaste strnderna jag sett i Europa om inte den finaste, otroligt vackert och mycket lugnare n Aiya Napa, sen kte vi in till Aiya Napa p ntterna. Markant billigare och ca 8 km ifrn aiya napa
Citera
2022-10-19, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oggew1
har du nn koll hur det ser ut med britterna? har aldrig varit dr men har hrt att dom r jvligt hetsiga mot allt och alla
Nu var det flera r sedan jag var dr, men britter r alltid britter.
Har dock aldrig haft problem med ngra britter p partystllen, frutom att de hrs och syns. Haha.
Citera
2022-10-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
Kolla hur det ser ut i Protaras/Fig Tree Bay, det var det jag och min kompis krde p. Bodde p fig tree bay, vilket frvrigt har en av de finaste strnderna jag sett i Europa om inte den finaste, otroligt vackert och mycket lugnare n Aiya Napa, sen kte vi in till Aiya Napa p ntterna. Markant billigare och ca 8 km ifrn aiya napa

vi tnkte ka med nordic invasion och d fanns det bara ett ftal krkhotell men tack fr tipset, ska kolla in p det efter jobbet!
Citera
2022-10-19, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Nu var det flera r sedan jag var dr, men britter r alltid britter.
Har dock aldrig haft problem med ngra britter p partystllen, frutom att de hrs och syns. Haha.

lter hyfsat bra faktiskt, Tack fr tipset. blir nog magaluf!
Citera
2023-01-16, 02:10
Medlem
Har varit p festresa i Rhodos, Magaluf och Ayia Napa.

Kan sga direkt att Magaluf r smst. Skitmat, ckliga britter som spelar ver i synnerhet deras fula brudar.
Skithotell samt ondigt dyrt jmfrt med de andra. Klubbarna r mest fokuserade p de hjrndda UK turisterna.
Dock r det roligt att ka med quadbikes runtom p Mallorca, hnga o dricka p stranden samt beska Las palmas fr ex shopping.

Rhodos r perfekt fr festande. Finns fina hotell i nrheten av bargatan. God mat. Ok priser. Roligt att ka runt hela n med hyrbil. Inga sketna britter i princip bara norskar och svenskar. Lttaste stllet att f hem en brud. Funkar oftast s att alla kper partybiljetter som ger fri bar i tv timmar. Alla supar snder o du snyter din snopp innan morgonkvisten. Perfekt upplgg samt att nrheten till ditt hotell underlttar logistiken om du hajar.

Ayia Napa r ocks nice med fina hotell och vackra strnder. God mat, lite dyrare n Grekland. Dock finns det en del britter men inte verdrivet med dem som p Magaluf. Ok klubbar. Riktigt soft dr i verlag.

Nu frutstter jag dock att ni r i 18-21 rs ldern och vill ba festa, softa och knulla snygga brudar som finns p alla tre stllen. Efter ett tag mognar man och sker sig till mer intressanta dock dyrare stllen som ex Barcelona, New York, Mexico, Colombia osv.

Vill ni hitta bra biljetter, rekommenderar jag sista minuten biljetter som ofta dyker upp en mnad innan ni ska ka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in