2022-10-18, 16:07
Medlem
Jag har klurat och klurat och tänkt på detta. För en 6-8 år sedan stötte man regelbundet på Rc benso på gatan klonazolam flubromazolam , etizolam med flera. Det händer i princip aldrig numera var precis som om alla slutade med rc benso då inrieksshopparna som asken,aromer mm la ned. Då man tipsaten del om att det går lätt beställa ännu utrikes så drar man öronen åt sig direkt som att det är att kasta pengarna i sjön typ. Visst finns en risk vid utrikesordrar men även på darknetsidorna verkar rc benso svåra att få tag på. Ertizolam och Flualprazolam är dom enda jag sett och då oftast svindyra. Jag skulle säga att jag alltid fått mer valuta för pengarna då köpt rc gentemot vanliga ksalol som man får äta 9-10 st för att uppnå önskad effekt. När jag köpte tex 100 Klonazolam utrikes för 6-7 år sedan då fick jag verkligen vad jag betalde för var rena klonazolam det vet du inte om du köper ksaol tex.

Jag får det liksom inte att gå ihop evrkar som de flesta inte är speciellt kreativa utan man hör nåt om flugsvamp och sen kör man därifrån. Nog tar jag hellre 1000 st Klonazolam eller etizolam för 3-4000 än 1000 blå som blir som ett lotteri om det är bra piller eller dåliga oftast dåliga. jag har fler gånger tipsat folk hur lätt det är att beställa från en bra rc vendor och förklarat att mer än 80 % kommer fram men man vågar inte.

Så hr gör folket här på FB kör ni hederliga ksalol eller beställer ni fortfarande rc benso trots att dom klassade då vissa är en bättre medicin?
Citera
2022-10-18, 17:50
https://psychonautwiki.org/wiki/Clonazolam "Clonazolam is generally considered to be extremely physically and psychologically addictive."

Ja säg det. Clonazolam var brutalt starka och väldigt små med extrem potens. Den vanlig klonazepam (Rivotril) man köpte för ett antal år sedan hade typ bara en tredie- eller fjärdedel av effekten mot samma klonazepam tillverkade av apotekens tillverkare.

Ksalol är väl alprazolam men inget jag har sysslat med sedan jag brukade känna mig måttligt besviken av varorna jag fick.
Tacksam för vidare svar vart alla rc-varor numer tagit vägen. Mvh Linus
Citera
2022-10-18, 19:51
Medlem
Akvavitaes avatar
Därför jag oxå hellre köper skit från RC vendors. Känns som lureri har blivit något till vardags av vanliga vendors.
Citera
2022-10-19, 22:37
Medlem
Håller helt med ovanstående ksalolen runt 2015-2017 höll BRA kvalitet men idag är det nästan som att vinna på Lotto att få bra blå. )0% är skit mans er ju till och med på tabletterna att dom är garagepressade rc vendors pressar sina tabs 100 gånger bättre. Visst att det kanske inte finns så extremt mycket forskning på tex Flubromazepam elelr Klonazolam men det är då 99.9 Flubromazepam om så står det är betydligt mer fulerier kring så sk. apoteksvaror. Skillnaden är att Rc bolag oftast är vanliga svenssons som kommit påm hur mycket cash dom kan tjäna oftast lagligt så somd et var då iaf. Är oftast inga missbrukare som dealar för att finnansiera sitt eget bruk utan det flesta rc vendors är reggade företag. Då går det inte att sälja vad som helst om man vill bygga upp ett gott rykte dessutom med okända substanser känns allmänt som att tilliten är högre. Man r heller inte lika snål kommer ihåg då jag köpte 100 pack Klinazolam fick alltid minst 115 st ibland uppåt 130.
Citera
2022-10-23, 10:09
Medlem
Det beror på vilken rc benso vi pratar om och till vilket syfte.

Om jag skulle behöva däcka mig efter ett pv/amfetamin race så vill jag ha de starkaste pelletsen av flubromazolam som finns. Har jag vanlig standard ångest så funkar diazepam bra.

Jag tycker om benso helt enkelt, alla förutom fenazepam.
Citera
2023-06-29, 11:17
Medlem
Hur gör ni där ute? Prioriterar ni kvalitet eller kvantitet? Köper ni de dyrare men mer potenta RC-benso eller köper ni de billiga men (oftast) rätt så dåliga "klassiska" benso? Vilka är era favoriter i båda kategorierna?

Förstår självklart att riktiga xanor, iktorivil, stesolid etc är överlägsna men tyvärr är det inte något som gemene svensk har råd med/ stadig tillgång till.
Citera
2023-06-29, 11:40
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Hur gör ni där ute? Prioriterar ni kvalitet eller kvantitet? Köper ni de dyrare men mer potenta RC-benso eller köper ni de billiga men (oftast) rätt så dåliga "klassiska" benso? Vilka är era favoriter i båda kategorierna?

Förstår självklart att riktiga xanor, iktorivil, stesolid etc är överlägsna men tyvärr är det inte något som gemene svensk har råd med/ stadig tillgång till.

Fluen från rck, lika nöjd varje gång.
Sover som en bebis!
Citera
2023-07-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Jag har klurat och klurat och tänkt på detta. För en 6-8 år sedan stötte man regelbundet på Rc benso på gatan klonazolam flubromazolam , etizolam med flera. Det händer i princip aldrig numera var precis som om alla slutade med rc benso då inrieksshopparna som asken,aromer mm la ned. Då man tipsaten del om att det går lätt beställa ännu utrikes så drar man öronen åt sig direkt som att det är att kasta pengarna i sjön typ. Visst finns en risk vid utrikesordrar men även på darknetsidorna verkar rc benso svåra att få tag på. Ertizolam och Flualprazolam är dom enda jag sett och då oftast svindyra. Jag skulle säga att jag alltid fått mer valuta för pengarna då köpt rc gentemot vanliga ksalol som man får äta 9-10 st för att uppnå önskad effekt. När jag köpte tex 100 Klonazolam utrikes för 6-7 år sedan då fick jag verkligen vad jag betalde för var rena klonazolam det vet du inte om du köper ksaol tex.

Jag får det liksom inte att gå ihop evrkar som de flesta inte är speciellt kreativa utan man hör nåt om flugsvamp och sen kör man därifrån. Nog tar jag hellre 1000 st Klonazolam eller etizolam för 3-4000 än 1000 blå som blir som ett lotteri om det är bra piller eller dåliga oftast dåliga. jag har fler gånger tipsat folk hur lätt det är att beställa från en bra rc vendor och förklarat att mer än 80 % kommer fram men man vågar inte.

Så hr gör folket här på FB kör ni hederliga ksalol eller beställer ni fortfarande rc benso trots att dom klassade då vissa är en bättre medicin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in