Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-13, 17:39
Bannlyst
Många trådar visar hur man skyddar eller tar bort virus eller trojaner. Jag undrar tvärtom, hur kan man sprida det.

jag blev utsatt för ett virusangrepp då jag var inne på MSN för ett tags sedan. O ni vet hur kul det är Jag vet vem det är så jag tänkte lämna ett bidrag tillbaka. Vet ni om det finns något tips var man hämtar sådana program eller så. Är ganska van datoranvändare så jag fixar nog till det bara jag får lite ledtrådar.
Får göra ett tillägg här fick reda på att personen har NORTON ANTIVURUS. Vilket är då det bästa att använda. o tack för era svar
Citera
2006-07-13, 17:43
Medlem
Inte funderat på att titta här: http://www.flashback.org/showthread.php?t=28430 ?
Citera
2006-07-13, 17:46
Medlem
s3vens avatar
lägg en skiva i hans/hennes brevlåda med ett virus som autostartas när han/hon stoppar den i cd läsaren..

det gick funkade för mig!
Citera
2006-07-14, 22:05
Bannlyst
Haha

Det kan funka i fall , personen i fråga är osmart att öppna skivor som man får i posten men du kan alltid använda hacknings program och lägga in virus i mappar , du kan lätt ladda ner dom på nåt fildelningsprogram bara du letar lite
Citera
2006-07-14, 22:19
Medlem
AngelHackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s3ven
lägg en skiva i hans/hennes brevlåda med ett virus som autostartas när han/hon stoppar den i cd läsaren..

det gick funkade för mig!

haha ska skulle utan problem kunna offra 100 skivor bara för att se om någon skulle vara så jävla dum..
Citera
2006-07-14, 22:23
Medlem
s3vens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelHacker
haha ska skulle utan problem kunna offra 100 skivor bara för att se om någon skulle vara så jävla dum..

tro mig.. jag skrev porr på skivan....
och dirtbike.. han håller på med det så.. ja..
Citera
2006-07-14, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lena P
Många trådar visar hur man skyddar eller tar bort virus eller trojaner. Jag undrar tvärtom, hur kan man sprida det.

jag blev utsatt för ett virusangrepp då jag var inne på MSN för ett tags sedan. O ni vet hur kul det är Jag vet vem det är så jag tänkte lämna ett bidrag tillbaka. Vet ni om det finns något tips var man hämtar sådana program eller så. Är ganska van datoranvändare så jag fixar nog till det bara jag får lite ledtrådar.
Får göra ett tillägg här fick reda på att personen har NORTON ANTIVURUS. Vilket är då det bästa att använda. o tack för era svar

Tack för tipsen - tyvärr kan jag inte använda CD tipset då användaren bor långt borta. Jag har även varit inne o tittat på de andra alternativen och det verkar som det enklaste o lära sig är Bifrost v1.1.02. Så min fråga kan jag forcera Norton med detta program
Citera
2006-07-14, 23:56
Medlem
s3vens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lena P
Tack för tipsen - tyvärr kan jag inte använda CD tipset då användaren bor långt borta. Jag har även varit inne o tittat på de andra alternativen och det verkar som det enklaste o lära sig är Bifrost v1.1.02. Så min fråga kan jag forcera Norton med detta program

har nog sett att någon skrev att det skulle gå..

kolla tråden om bitfrost.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=266675
Citera
2006-07-16, 20:40
Medlem
SuperMarios avatar
Lena; jag är övertygad om att du kan sprida virus genom att sära på benen och låta valfritt offer få doppa.
Citera
2006-07-24, 02:50
Medlem
paronzodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMario
Lena; jag är övertygad om att du kan sprida virus genom att sära på benen och låta valfritt offer få doppa.
BWAHAHAAHA!!! Den var helt oväntad (trött )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in