2022-10-17, 16:36
Medlem
Hur är denna mobil: Motorola Moto E20 smartphone 2/32? Kommer det vara några begränsningar gällande utrymme för appar?

Jag har tidgare haft Motorola Moto E6i smartphone 2/32GB och den var fullkomligt värdelös. Enligt motorola för att den är så avskalad att det inte ens gick att använda appar. Kommer det vara samma problem med ovanstående mobil?
Citera
2022-10-17, 17:00
Medlem
Den där telefonen har också Android Go edition. Hårdvaran är något bättre, men har lika mycket RAM & lagringsutrymme.

Jag har ingen erfarenhet av dessa telefoner, men skulle tro att samma problem uppstår i Motorola Moto E20.
Citera
2022-10-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Den där telefonen har också Android Go edition. Hårdvaran är något bättre, men har lika mycket RAM & lagringsutrymme.

Jag har ingen erfarenhet av dessa telefoner, men skulle tro att samma problem uppstår i Motorola Moto E20.

Vad menar du med att hårdvaran är något bättre? Har alla mobiler med Android go edition samma problem? Vad måste jag välja till lägsta möjliga pris för att slippa problemet som jag hade med den förra mobilen?
Citera
2022-10-17, 17:22
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forum25123
Vad menar du med att hårdvaran är något bättre? Har alla mobiler med Android go edition samma problem? Vad måste jag välja till lägsta möjliga pris för att slippa problemet som jag hade med den förra mobilen?

Lägg till en femhundring och köp exempelvis en Motorola G31, det är en normal mobil för normalt användande som klarar allt normalt, den kommer du inte att ha några problem med. Den har vanliga android 11, 4 GB ramminne, 64 GB lagringsutrymme.
Det är en bra mobil för pengarna, och den är kapabel till allt normalt användande utan något som helst krångel.
Citera
2022-10-17, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forum25123

Varför är Motorola Moto E20 bättre än Motorola Moto E6i?

33.33% mer batterikapacitet: 4000mAh vs 3000mAh.

14.29% snabbare CPU klockfrekvens: 2 x 1.6GHz & 6 x 1.6GHz vs 4 x 1.6GHz & 4 x 1.2GHz.

6.56% större skärmstorlek: 6.5 vs 6.1

7.11x snabbare nedladdningar: 300MBits/s vs 42.2MBits/s

Nyare Bluetooth version: 5 vs 4.2.

Har en blixt med dubbla LEDs.

Stöder snabbladdning.

Väderskyddad (stänktålig).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem