• 1
  • 2
2022-10-17, 08:01
Medlem
https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...nyn-1.83393564

Citat:
En kvinna våldtogs under natten till måndagen utanför en restaurang vid Kungsportsavenyn. Polisen larmades till platsen strax efter klockan 03.30.

Kvinnan ska ha befunnit sig på en restaurang där en man sagt till kvinnan att hennes kompis befinner sig runt hörnet. Utanför restaurangen våldtog han kvinnan och lämnade sedan platsen.

Polisen spärrade under natten av platsen för teknisk undersökning.

– Vi har haft en spermahund på platsen, det handlar om att säkra bevis på platsen, säger Fredrik Svedemyr, polisens presstalesperson i Väst.

I nuläget är ingen misstänkt eller gripen för våldtäkten.

Eftersom polisen sökt med spermahund är det inte bara ett snabbt finger upp i fittan utan en fullbordad våldtäkt.

Känns jävligt vågat att våldta någon mitt i stan på en lördagnatt.

Måste gått jävligt snabbt, hur lyckas man hålla fast kvinnan, få bort trosorna, få ner sina byxor och få upp ett stånd för att trycka in den några gånger och försvinna från platsen. Att göra detta mitt i stan med människor runt omkring som kan ertappa en när som helst låter osannolikt. Kanske jag som är äldre och tar lite tid på mig att få upp staken.

Säger inte att det inte har hänt, det är så sjukt bara.

Hur många desperata babbar utan något att förlora tror ni drar runt på helgnätterna och bara letar efter fulla tjejer att våldta?
Citera
2022-10-17, 08:14
Medlem
TheJackets avatar
Fy helvete. Nu sov jag visserligen när detta hände men igår kväll var det ju storm här i Göteborg. Var det samma under natten så hördes antagligen inte hennes skrik genom den dånande vinden.

Dessa jävla svin bryr sig inte ens om att smyga på offer på avsides mörka platser längre. Mitt på Avenyn går lika bra i dagens Sverige. Fy fan.
Senast redigerad av TheJacket 2022-10-17 kl. 08:31.
Citera
2022-10-17, 08:18
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Fy helvete. Nu sov jag visserligen när detta hände men igårkväll var det ju storm här i Göteborg. Var det samma under natten så hördes antagligen inte hennes skrik genom den dånande vinden.

Dessa jävla svin bryr sig inte ens om att smyga på offer på avsides mörka platser längre. Mitt på Avenyn går lika bra i dagens Sverige. Fy fan.

Centrum i Göteborg är ju Afrika efter kl 21 alla dagar utan Fredag-Lördag samt när Blåvitt spelat. .
Citera
2022-10-17, 08:23
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Centrum i Göteborg är ju Afrika efter kl 21 alla dagar utan Fredag-Lördag samt när Blåvitt spelat. .

Blåvitt spelar bara på måndagar nu för tiden. Men ja, centrala Göteborg är sedan länge förlorat
Citera
2022-10-17, 08:30
Medlem
Lepekas avatar
Vad är det för restaurang som har öppet kl 03:30?
Citera
2022-10-17, 08:32
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lepeka
Vad är det för restaurang som har öppet kl 03:30?

McDonald's. Öppet 24/7
Citera
2022-10-17, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark

Känns jävligt vågat att våldta någon mitt i stan på en lördagnatt.

Måste gått jävligt snabbt, hur lyckas man hålla fast kvinnan, få bort trosorna, få ner sina byxor och få upp ett stånd för att trycka in den några gånger och försvinna från platsen. Att göra detta mitt i stan med människor runt omkring som kan ertappa en när som helst låter osannolikt. Kanske jag som är äldre och tar lite tid på mig att få upp staken.

Hur många desperata babbar utan något att förlora tror ni drar runt på helgnätterna och bara letar efter fulla tjejer att våldta?

Nu va de natten till idag/måndag väl?

Ja som normal begriper jag inte ens hur man får upp den om inte tjejen är sugen/villig, denna hade nog den redan hård då tjejen lurades iväg ut.

Finns en jävla hög, alla vågar däremot inte om man inte har med några polare och kan göra en gruppvåldtäkt som jag tycker borde dubblas straffet med antalet deltagare.
Citera
2022-10-17, 08:40
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Nu va de natten till idag/måndag väl?

Ja som normal begriper jag inte ens hur man får upp den om inte tjejen är sugen/villig, denna hade nog den redan hård då tjejen lurades iväg ut.

Finns en jävla hög, alla vågar däremot inte om man inte har med några polare och kan göra en gruppvåldtäkt som jag tycker borde dubblas straffet med antalet deltagare.

Du applicerar normal sexualitet på en våldtäktsman. Det kan man inte göra. Självklart kan du som icke-våldtäktsman inte förstå hur dessa avskum gör vad dom gör.
Citera
2022-10-17, 08:47
Medlem
Statsminister2030s avatar
Jävla trashbrud som hänger på Donken på Avenyn mitt i natten mellan söndag och måndag. Men där finns ju en helvetes massa kamereror så Ahmed eller Abdi eller va fan helvetet nu hette valde ju fel ställe. Mycket i Göteborg senaste dagarna och polisen har nog en hel del film redan som de ska gå igenom i de andra fallen. . Va ju nån snubbe som blev rånad vid Avenyn med i natt.

Det var klockan 01.25 under natten som polisen fick in samtal från en man som uppgav att han blivit rånad av tre personer på Kungsportsavenyn/Vasagatan.

Göteborgs goa gubbar är borta sen länge och ersatta av Tramadol och Blåbärsnegrer som härjar runt på nätterna
Citera
2022-10-17, 09:09
Medlem
Stackars tjej!

Men att ge sig ut på Avenyn efter kl 18 nu för tiden är minst sagt ett högriskprojekt. Kvälls- och nattetid kryllar Avenyn till 95% av invandrare.
Citera
2022-10-17, 09:15
Medlem
Det där var ovanligt brutalt uttänkt,

Detta får mig att minnas våldtäken av en14 åring i en kontainer på stureplan på 90 talet
Flickan gick med plånboken i handen och någon ryckte den ur hennes hand, när hon gick efter honom och krävde tillbaka den våldtog han henne i en kontainer som stod vid stureplan detta var på en rätt tidig helgkväll på hösten när det var väldigt mkt folk omkring
Skönt att folk reagerar på rätt sätt idag på sånt här, då satt man och garvade i stockhols lokalradio över hur klantig tjejen
var som krävde tillbaka plånboken, minns att det gjorde mej oändligt förbannad! Fyfan, det finns svin som inte våldtar...

På kungsportsavenyn, är det[B] inte mycket folk på [/b]plats 0330 en måndagmorgon,
nästan inte en själ

Storm på det, och dessutom är det jävligt mörkt på den gatan på nätterna tycker jag, jävligt sparsamt belyst

Donken har en bakdörr för gäster som går ut till en mkt mörk och enslig parallellgata, burger king är inte lika lätt att tänka sej, för där finns seven eleven som alltid är öppet och den bredaste korsande gatan där det alltid står några människor oavsett dag och tid

Inga andra restauranger är öppna 0330 natt eft sön
Senast redigerad av DETONERADE.DROMMAR 2022-10-17 kl. 09:25.
Citera
2022-10-17, 09:21
Medlem
Medves avatar
Jag reagerade på att man lyssnar på en främmande man som säger att hennes kompisar väntar runt hörnet....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in