https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...nyn-1.83393564
Citat:
En kvinna våldtogs under natten till måndagen utanför en restaurang vid Kungsportsavenyn. Polisen larmades till platsen strax efter klockan 03.30.
Kvinnan ska ha befunnit sig på en restaurang där en man sagt till kvinnan att hennes kompis befinner sig runt hörnet. Utanför restaurangen våldtog han kvinnan och lämnade sedan platsen.
Polisen spärrade under natten av platsen för teknisk undersökning.
– Vi har haft en spermahund på platsen, det handlar om att säkra bevis på platsen, säger Fredrik Svedemyr, polisens presstalesperson i Väst.
I nuläget är ingen misstänkt eller gripen för våldtäkten.
Eftersom polisen sökt med spermahund är det inte bara ett snabbt finger upp i fittan utan en fullbordad våldtäkt.
Känns jävligt vågat att våldta någon mitt i stan på en lördagnatt.
Måste gått jävligt snabbt, hur lyckas man hålla fast kvinnan, få bort trosorna, få ner sina byxor och få upp ett stånd för att trycka in den några gånger och försvinna från platsen. Att göra detta mitt i stan med människor runt omkring som kan ertappa en när som helst låter osannolikt. Kanske jag som är äldre och tar lite tid på mig att få upp staken.
Säger inte att det inte har hänt, det är så sjukt bara.
Hur många desperata babbar utan något att förlora tror ni drar runt på helgnätterna och bara letar efter fulla tjejer att våldta?