Citat:
Det är citat ur fup.
Faktum är, Reviews, att du ville jag skulle läsa fup. Du ville att jag skulle stärka din åsikt om att Johanna är psykopat och Maja är ett stackars offer.
När jag väl tog mig tid att läsa fup och inte kunde se Maja som det offer du gjort gällande - så drar du in kränkande särbehandling som argument.
Även om du svävar i allmänna termer.
Riktigt lågt och berättar mer hur förbannade patetisk du är när det går emot dig.
Ska du snacka dynga kan du rikta dig till personer än indirekt och passivt aggressivt via nån annan.
Det är allt mer än så som ses ang Maja på Nöjet:
(FB) 21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Hittad död (2022-11-02)
Gnuggat händer kan jag inte se att nån påstått sen jag gick in i tråden?
Majas roll när hon medverkar vid mordbränder som tex alibi är snarare diskuterat i termer att hon är med och ger näring till Johanna vansinne.
Spelar med kallar hon det.
Hon är VÄLDIGT insyltad med andra ord och enda skillnaden är att hon vägrar följa med till BP ang både exet och Tove.
Det var för riskabelt ansåg hon och frågar istället efteråt hur det gick.
Hon skiter blankt i potentiella offer även om det är Johannas mission.
Sen behåller de sina hemlisar och roar sig som om inget speciellt hänt.
Det var nog inte frågan OM mord skulle ske utan snarare NÄR...
Det låter allt när katten skiter...
Ägna dig gärna åt självbedrägeri för all del, men det är nog ingen som undgått att se hur du et al vill framställa Maja som ett offer med dina sjukdomsbilder, hur skör och bräcklig hon är och hur synd det är om henne.
Det är just därför du har de reaktioner du har just nu när du inte lyckas få fäste med den bild du vill ska framträda.
Se inledningen.
Floskler.
Den bild du vill ge sken av ang Maja överensstämmer inte med fup IMO och du är ifrågasatt.
Så enkelt är det och dina reaktioner är därefter.
Faktum är, Reviews, att du ville jag skulle läsa fup. Du ville att jag skulle stärka din åsikt om att Johanna är psykopat och Maja är ett stackars offer.
När jag väl tog mig tid att läsa fup och inte kunde se Maja som det offer du gjort gällande - så drar du in kränkande särbehandling som argument.
Även om du svävar i allmänna termer.
Riktigt lågt och berättar mer hur förbannade patetisk du är när det går emot dig.
Ska du snacka dynga kan du rikta dig till personer än indirekt och passivt aggressivt via nån annan.
Det är allt mer än så som ses ang Maja på Nöjet:
(FB) 21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Hittad död (2022-11-02)
Gnuggat händer kan jag inte se att nån påstått sen jag gick in i tråden?
Majas roll när hon medverkar vid mordbränder som tex alibi är snarare diskuterat i termer att hon är med och ger näring till Johanna vansinne.
Spelar med kallar hon det.
Hon är VÄLDIGT insyltad med andra ord och enda skillnaden är att hon vägrar följa med till BP ang både exet och Tove.
Det var för riskabelt ansåg hon och frågar istället efteråt hur det gick.
Hon skiter blankt i potentiella offer även om det är Johannas mission.
Sen behåller de sina hemlisar och roar sig som om inget speciellt hänt.
Det var nog inte frågan OM mord skulle ske utan snarare NÄR...
Det låter allt när katten skiter...
Ägna dig gärna åt självbedrägeri för all del, men det är nog ingen som undgått att se hur du et al vill framställa Maja som ett offer med dina sjukdomsbilder, hur skör och bräcklig hon är och hur synd det är om henne.
Det är just därför du har de reaktioner du har just nu när du inte lyckas få fäste med den bild du vill ska framträda.
Se inledningen.
Floskler.
Den bild du vill ge sken av ang Maja överensstämmer inte med fup IMO och du är ifrågasatt.
Så enkelt är det och dina reaktioner är därefter.
Det är märkligt att man blir anklagad för förvanskning och överdrifter när man hänvisar direkt från FUP.
När samma skribenter lägger över allt ont som hänt på Johanna och menar att Maja blivit hjärntvättad/manipulerad så finns inte ett enda bevis. Bara lösa spekulationer och fria fantasier baserad på önskningar eller i bästa fall en övertygelse som inte går att bevisa.
Att flera vittnen, och även J och M själva ger en annan bild bortses helt ifrån då den inte passar den egna övertygelsen. Det är att blunda för fakta.
Edit. Jag citerade fel inlägg! Jag ville citerat ditt inlägg om Majas sinnesstämning på Nöjet, där du hade flera hänvisningar från FUP som inte överensstämde med hennes egna beskrivning hon lämnade till TR.
Senast redigerad av Heretic77 2023-10-14 kl. 11:47.
Senast redigerad av Heretic77 2023-10-14 kl. 11:47.