2022-10-20, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
https://imgur.com/a/ylvpxbu
Johanna kommer bryta ihop förr eller senare. Ser man på henne.
Häktet blir nog en jävla kalldusch.
Citera
2022-10-20, 17:57
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsanhoppalla
Fast det handlar inte om att hon är svart, då ska vi tänka liknade vid andra brott ”hade inte just denna mannen fötts så hade inte den kvinnan blivit mördad”? Låter det vettigt tycker du? Det är ni män som mördar mest och flest kvinnor det är FAKTA. Detta handlar om att det är en kvinna som är försvunnen och att det är två andra kvinnor som sitter häktade för detta. Inte om hon är svart eller vit för hon är fortfarande uppvuxen och har svenska normer och den svenska kulturen i sig från så skyll då på Sverige och inte hennes hemland där hon knappt vet hur det fungerar.

Du tror inte att det möjligen kan vara så att föräldrarna ger sina barn värderingar och normer?
Oavsett vilket land dom för tillfället befinner sig i?
Citera
2022-10-20, 17:58
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GBskaina
Läskigt likt Mattias som också hade en tvilling och försvann från fest

Tänkte också på det. Han har aldrig blivit funnen konstigt nog, ingen misstänkt heller tror jag.. (?)
Citera
2022-10-20, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassanmebyssan
Nu var det inte morsan utan pojkvännen jag menade, ditt inkompetenta fittmongo.

Då pojkvännen saknar Facebook utgick jag från hans mors inlägg.

Han har fb

Edit: fel av mig, det var a”bin bror.
Senast redigerad av Wattweke 2022-10-20 kl. 18:05.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
En apa blir inte en människa bara för att du tar den från djungeln.
ok
dåren blir inte klokare
för att han upprepar samma enfaldiga floskel
tusen gånger på flashback
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsanhoppalla
Fast det handlar inte om att hon är svart, då ska vi tänka liknade vid andra brott ”hade inte just denna mannen fötts så hade inte den kvinnan blivit mördad”? Låter det vettigt tycker du? Det är ni män som mördar mest och flest kvinnor det är FAKTA. Detta handlar om att det är en kvinna som är försvunnen och att det är två andra kvinnor som sitter häktade för detta. Inte om hon är svart eller vit för hon är fortfarande uppvuxen och har svenska normer och den svenska kulturen i sig från så skyll då på Sverige och inte hennes hemland där hon knappt vet hur det fungerar.
afrikanska kvinnor har mer tendens att agera som män.. speciellt om man ser ut som en man.... hormoner eller vad kan det vara. https://www.svt.se/sport/friidrott/11-55-domen-mot-semenya-svt-sander-direkt
Senast redigerad av Tonka 2022-10-20 kl. 18:09. Anledning: måste tilläga en källa till mitt påstående
Citera
2022-10-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Han har fb

Edit: Nej det var brorsan jag hittade.
Citera
2022-10-20, 18:09
Medlem
Socobateviras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassanmebyssan
Förövaren i de flesta fall brukar väl vara någon i den absoluta närheten?
Känns som lite damage control att börja spamma ut inlägg 3 dagar efter att kvinnan försvann.

Givetvis behöver det inte ligga något i det, men har kommit upp skevare teorier i tråden.

En enkel förklaring kan ju vara att hon först trodde T höll sig undan frivilligt men att oron sen växte. Det var väl när MH och JJ blev anhållna som hon började lägga ut inlägg?
Citera
2022-10-20, 18:09
Medlem
Om ni kollar M tiktok konto, sök hennes namn så ser ni att hon har gay flaggan där.... Hon beskrivs av vänner som självgod oh manipulativ.. det visar hennes hundratals videos med...
Citera
2022-10-20, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
afrikanska kvinnor har mer tendens att agera som män.. speciellt om man ser ut som en man.... hormoner eller vad
Den flickan ser ut som ett barn, att påstå att denna flicka ser ut som en man-är bara dumheter.
Citera
2022-10-20, 18:12
Medlem
detta kommer gå till historien som årets drama!!!
Citera
2022-10-20, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ja, försvaret får väl inte vara ute när det blir mörkt

Typiskt Sverige, leta under kontorstid

EXAKT! Dygnet runt och dra dit alla resurser som tänkas kan. En människa är borta högst troligt mot sin vilja. ALL IN!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in