2022-10-20, 17:37
Medlem
SayWhatAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassanmebyssan
Klart det kan. Men nu är detta ett forum för aktuella brott och då är det fritt fram att spekulera. Passar det inte kan du dra till uppklarade brott
Om man ska vara petig så är detta ett forum för försvunna personer din pajas.

Ja det är två som är häktade på sannolika skäl. Att du ens orkar misstänkliggöra pojkvännens mamma är ganska sjukt.
Hade hon vart misstänkt så hade varit hon som varit häktad.
Citera
2022-10-20, 17:38
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enrage88
Kallar du katter för hästar bara för att dom föds i ett stall?

Import är Maja iaf

Nej.
Men du förstår vad jag menar, det är inte någon afghan som kom till Sverige förra året & inte kan svenska.
Maja är väl adopterad? Anyways.. spelar ingen roll.
-
-
Men jag får Jonna Henningsson vibe av det här, triangeldrama. J & M har säkert planerat de här & mördat Tove & gjort sig av med kroppen.
Om kroppen aldrig hittas kommer dom väl aldrig bli dömda för mord?

Är det någon här som är bekant med GM & har lust att berätta hur dom är som personer?
Senaste bilden på Ms Instagram där M & J står bredvid varandra känns olustigt..
Citera
2022-10-20, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Är det någon här som är bekant med GM & har lust att berätta hur dom är som personer?
Finns här och var i tråden redan. Kolla ett par sidor bak.
Citera
2022-10-20, 17:41
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaback
Är det någon som har några idéer på motiv?
Fylla, bråk, svartsjuka som gått över styr.
Citera
2022-10-20, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
Jag dömer inte alla negrer, men jag dömer denna neger och de som har hämtat hit fanskapet. Hade negern aldrig satt sina smutsiga negerfötter här så hade Tove sannolikt inte blivit mördad och det kan ni vänsternissar inte snacka bort.

Jag blev mest sur att en tjej som T umgås med sån black trash (tom N ordet låter bättre än den där uppenbarelse) jag ser varken man eller kvinna i henne/ jag ser inget mänskligt
Citera
2022-10-20, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Tack för utförligt svar. Finns onekligen många ställen att söka av.

Men förhoppningsvis börjar någon av tjejerna snart att prata, vilket nog är ganska troligt, polisen är ofta bra på att få unga människor att öppna upp efter det att de blivit frihetsberövade, genom att vädja till deras samvete, att de hjälper anhöriga och en orolig allmänhet oerhört mycket om de berättar det de vet. Då ser ofta MGM möjligheten att slippa lite av skurk-stämpeln genom att iaf berätta om händelseförloppet i tidigt skede, vilket polisen uppmuntrar som hedervärt.

Men det sagt hoppas jag ändå(naivt möjligtvis) att T fortfarande kan vara vid liv..
Vi kan nog utgå ifrån att förundersökningsledaren hos polisen i Eksjö och åklagaren Adam Rullman i Eksjö TR har fattat misstankar om att de bägge misstänkta GM har med den 21-åriga kvinnans mystiska försvinnande att göra därför så begärde Adam Rullman de bägge misstänkta kvinnliga GM häktad för människorov.
Citera
2022-10-20, 17:48
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Finns det bilder på gärningskvinnorna?

https://imgur.com/a/ylvpxbu
Citera
2022-10-20, 17:50
Medlem
Ingen som kan läsa expressen? Vem av dom misstänkta är det ”klasskamraten” syftar på?

Citat:
Två kvinnor, en 18-åring och en 19-åring, häktades på torsdagsförmiddagen av Eksjö tingsrätt för människorov i utredningen kring försvunna Tove, 21.
–*Det är chockerande naturligtvis, jag kan inte fatta vad det är som har hänt, säger den 19-åriga kvinnans pappa.
Expressen har också talat med vänner och bekanta till de misstänkta.
– Hon är självgod och manipulativ, säger en klasskamrat.
Citera
2022-10-20, 17:52
Medlem
hassanmebyssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SayWhatAgain
Om man ska vara petig så är detta ett forum för försvunna personer din pajas.

Ja det är två som är häktade på sannolika skäl. Att du ens orkar misstänkliggöra pojkvännens mamma är ganska sjukt.
Hade hon vart misstänkt så hade varit hon som varit häktad.
Nu var det inte morsan utan pojkvännen jag menade, ditt inkompetenta fittmongo.

Då pojkvännen saknar Facebook utgick jag från hans mors inlägg.
Citera
2022-10-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Fylla, bråk, svartsjuka som gått över styr.
Att det var någon form utav tjaffs om något som kan vara motivet kan vi utgår ifrån och som du Gautama säger att alternativa teorier som också kan räknas in är fylla, svartsjuka, samt bråk och någon form av privat uppgörelse om gammalt groll ,och om de bägge kvinnliga GM fortsätter att envisas med att blåneka till att ha med 21-åriga kvinnans mystiska försvinnande att göra så behöver man inte vara någon högutbildad professor i raketforskning och rymdteknik för att fatta misstankar om att de bägge kvinnliga misstänkta GM som begärdes häktad i Eksjö TR sitter nog och klämmer på sanningen om vad som har hänt med den försvunna 21-åriga kvinnan.
Senast redigerad av Umpalavemang 2022-10-20 kl. 18:01. Anledning: Redigering
Citera
2022-10-20, 17:56
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coinin
Hemvärnet slutar att söka ikväll. De andra fortsätter däremot.

https://sverigesradio.se/artikel/hemvarnet-slutar-soka-efter-21-aringen-i-vetlanda
Ja, försvaret får väl inte vara ute när det blir mörkt

Typiskt Sverige, leta under kontorstid
Citera
2022-10-20, 17:57
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coinin
Finns här och var i tråden redan. Kolla ett par sidor bak.

Kan du eller någon citera det? Jag är lite för lat just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in