Citat:
Ursprungligen postat av
A.Stalker
Jag har läst hela helgen och har inte heller klart för mig vad som sker just där.
Är hon kissnödig är det de som driver upp henne till lägenheten?
Tar dom ”polisgrepp” och manar upp henne (människorov)
Gömmer hon sig på toaletten och dom öppnar utifrån (vilken idiot som helst vet att man vrider om klykan i mitten med kniv eller mejsel och öppnar utifrån)
Kissar hon på sig av strypningen eller låser domupp utifrån och överrumplar henne med byxorna nere när hon ska just kissa?
Osannolikt att dom tre ska titta på hennes toa?!
Ja, om vi börjar med anledningen till att T följde med så finns där ingen rimlig förklaring som framkommit i förhör. Många kompisar har vittnat om att hon blev emotionell när hon drack, så det kan ju vara så att hon faktiskt ville lösa den här konflikten.
Jag försöker förstå vad som var den utlösande faktorn till mordet. Visst, J (och M) kan ha bestämt sig redan innan dom kom till lägenheten för att mörda henne. Men varför vänta 45 min iså fall? Kanske väntade dom på att hon skulle gå på toa? Toaletten har inga fönster och har en dörr som kan stängas, så detta ansåg dom väl vara bästa platsen.
Dom kanske överrumplar henne som du skriver precis när hon ska kissa. Därför hennes byxor inte var knäppta. J och M s strumpor blev ju blöta, vilket troligen är från T när hon tömmer blåsan.