2022-10-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Dom skriver om Toves telefon. Inte MGM. Deras telefoner har dom ju säkerligen i beslag. Men Toves telefon vågar jag säga med säkerhet inte är hittad.

Aha, tack.
Citera
2022-10-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haldane
T och JJ var tydligen ovänner sedan år tillbaka. Bläddra ned på JJ's facebook, där hittar man en bild på T med sin cykel taget på avstånd som sticker ut. Kolla vilka som reagerat på bilden, hennes släkt L*sh*m *=e från Israel bl.a, är uppenbart informerade om vad bråket nu handlade om. Tolkar bilden som att JJ visar sin släkt vem det handlar om. Är T ens kvar i landet...
https://www.facebook.com/photo/?fbid=541478126233866&set=ecnf.100011150494229

Varför tror du att det är T? Och inte Johanna ? 🙄
Citera
2022-10-23, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Hur vet du det?

För att vi bor på samma innergård och hus
Citera
2022-10-23, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Nej. Just såna detaljer brukar komma fram eller läckas. Jämför med Lisa Holm-fallet där det läckte friskt i media om vilka tillhörigheter som hade hittats av polisen under deras sök.

Jönköpings grova brott polis ska vara väldigt kompetenta
Citera
2022-10-23, 17:16
Medlem
Hy,

Som jag nämnde tidigare när jag försökte känna av T energin så kände jag väldigt kraftig slag mot kroppen men jag kände också en manlig energi kopplad till slaget. Eftersom jag fick dåliga vibbar av MH så ville jag tro att det var hon som gjorde T illa. Energin har också visat mig att T befinner sig i något bunker liknade rum, inte riktig bunker men mkt betong. Jag såg att det var övergivet, att det fanns en gammal dörr som inte går stänga pga att det var ganska förfallet ställe, i utrymmet där kroppen kan vara.

Jag ville dubbelkolla om jag fick upp något rätt och att jag ville fatta hur i H kunde de döda T i lgh, bära ut, frakta och slänga så framgångsrikt utan att bli upptäckta ???

Jag ringde en jag känner som kan kolla upp saker och ting på sitt sätt.

Detta är vad som hen ser:

Bråk i lgh men ingen skadar henne och T kommer ut levande ur huset.
En bil körandes av en ung man, T sätter sig i bilen och de kör iväg. På min fråga vem den unge mannen är så kan han antigen vara någon som skulle köra åt samma håll eller har koppling till vännen T var orolig för och letade efter.
T levde medan hon befann sig i bilen.
Enligt den här personen så kör de en bra bit utanför Vetlanda kan vara 15 km eller upp till 115?
De kommer till ett öppet landskap och där dödas hon.
Vid det öppna landskapet finns övergiven industri (industriområde) eller liknade.
När jag frågade varför mördades T, det pekade mot sexuell övergrepp.

P.s jag skriver inte detta för att vara populär osv, jag vill som alla andra att T hittas.
Senast redigerad av sevanol123 2022-10-23 kl. 17:18.
Citera
2022-10-23, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Emlan78
För att vi bor på samma innergård och hus
Så du såg det sjãlv?
Kom dom på natten? Var det bråk i lägenheten innan, eller var det helt lungt men dom dök upp ändå?
Vet du vem som hade ringt, tillexempel var det han själv, eller T? Eller någon annan?
Citera
2022-10-23, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Även i Linköpings posten står det att hon är student på universitetet. Så om hon inte studerar nu så borde det stått.

Hon har tagit sabbat denna termin
Citera
2022-10-23, 17:19
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Så kan det vara
Det är väl ett stort frågetecken i tråden? Kommer det fram i media så slipper vi fundera på vem det var och om hon ev. blev ditlurad eller inte, av JJ och MH.
Citera
2022-10-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror du minns fel där, eller blandar ihop det, angående Lisa Holm.

Men om det för sju år sedan fanns en polis i Skaraborg som glappade, behöver det i så fall heller inte innebära att det finns en polis som glappat i Vetlanda.

Jag minns rätt så tydligt att uppgifter om vad som hittats av MP och polis läckte här på FB innan det skrevs om det i media.
Citera
2022-10-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han har dock många vänner inom kåren och det skvallras nog lite till farbror GW ibland. Han verkar ha stor respekt för teamet som arbetar med detta, så kontakter har han nog.

Hade det inte varit kul om GW kom in hit och läxade upp oss ibland?

Just därför jag skrev "rent strikt"

Han får nog höra lite ändå ibland, spec av det äldre gardet.
Citera
2022-10-23, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sevanol123
Hy,

Som jag nämnde tidigare när jag försökte känna av T energin så kände jag väldigt kraftig slag mot kroppen men jag kände också en manlig energi kopplad till slaget. Eftersom jag fick dåliga vibbar av MH så ville jag tro att det var hon som gjorde T illa. Energin har också visat mig att T befinner sig i något bunker liknade rum, inte riktig bunker men mkt betong. Jag såg att det var övergivet, att det fanns en gammal dörr som inte går stänga pga att det var ganska förfallet ställe, i utrymmet där kroppen kan vara.

Jag ville dubbelkolla om jag fick upp något rätt och att jag ville fatta hur i H kunde de döda T i lgh, bära ut, frakta och slänga så framgångsrikt utan att bli upptäckta ???

Jag ringde en jag känner som kan kolla upp saker och ting på sitt sätt.

Detta är vad som hen ser:

Bråk i lgh men ingen skadar henne och T kommer ut levande ur huset.
En bil körandes av en ung man, T sätter sig i bilen och de kör iväg. På min fråga vem den unge mannen är så kan han antigen vara någon som skulle köra åt samma håll eller har koppling till vännen T var orolig för och letade efter.
T levde medan hon befann sig i bilen.
Enligt den här personen så kör de en bra bit utanför Vetlanda kan vara 15 km eller upp till 115?
De kommer till ett öppet landskap och där dödas hon.
Vid det öppna landskapet finns övergiven industri (industriområde) eller liknade.
När jag frågade varför mördades T, det pekade mot sexuell övergrepp.

P.s jag skriver inte detta för att vara populär osv, jag vill som alla andra att T hittas.

Försöker lita på dig men du känner av slag från både mh och sedan en man?
Citera
2022-10-23, 17:24
Medlem
Citat:
Det är kanske någon här inne som vet hur det funkar, hur fort kan Vetlada få dit en likhund? Vad behövs för att dom ska”beställa” en?

Polisen har iaf ingen renodlad likhund, i fallet Wilma fick dom låna in likhund samt hundförare från Tyskland vilket inte är gjort på en kafferast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in