2022-10-18, 02:27
Avslutad
Jag har en uppriktigt fråga, och får ursäkta om det inte är helt till ämnet. Men man ser att t.ex Anty ifrån Big Brother och liknande skaror delar denna video.

Givetvis gör Polisen ej alltid rätt.

Men mer än halva kändisskaran, dvs infuecers, verkar uppriktigt tro att Polisen obefogat går och klappar ner folk hela dagarna åt höger och vänster?

När det känns som de inte har resurser och "tillåtelse" att göra nämnvärt?

Vem denna snubbe är vet jag inte riktigt, men ja

Tänk de stora följarskarorna till t.ex Anty som är unga och tror att Polisen bara härjar runt och spöar folk?

Inte så vi får höra alla hot och skit Polisen får motta. Alltid klippa och klistra så det ser illa ut för Polisen.

JA, det är illa ibland.

Men vad fan? Vilken dyster framtid när faktiskt skötsamma ungar får för sig att motarbeta Polisen för att någon influencer bara lyfter det som kan ses som olämpligt..
Citera
2022-10-18, 07:21
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Det är den informationen som finns än så länge, det finns ingen information där han bevisligen varken kan sitta still, stå normalt eller beter sig som en tjackpundare.

Mitt förtroende för polisen är riktigt lågt då de verkar undvika de tuffa uppgifterna samt de kriminella gängen för att istället plocka enkla pinnar och trakassera vanliga etniska svenskar som de vet är ofarliga.

Varför var poliserna där först och främst. Är det poliser som är där regelbundet och bara patrullerar eller har någon ringt polisen. Vem och varför ringde man isåfall om zacke bara satt tyst på en bänk och spelade candy crush
Citera
2022-10-18, 07:26
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Något säger mig att det är inte första gången han haft problem med polis, väktare eller något liknande.

Min livserfarenhet har visat att det alltid är samma personer som råkar ut för såna här saker, bland mina vänner så är det alltid samma personer som råkar ut för liknande saker som det här och det har hänt flera gånger med dom, men med andra vänner inklusive mig själv så händer det aldrig något sånt här.

Det är så enkelt, lyssna och gör som polisen säger om dom kommer fram till dig.
Även om dörrvakten är ett riktigt rövhål så bestämmer han på stället du är på, han har fått förtroendet och får lön av ägaren till stället att ta hand om säkerheten, så lyssna och gör som han säger även om du tycker att du inte gjort något fel.
Egentligen samma sak med fotbollsspelare som springer fram och skriker på domaren i en match för dom tycker att domaren dömt fel och sen drar på sig ett gult eller rött kort, tror dom verkligen att dom kan ändra beslutet genom att stå och skrika?

Det där stämmer nog väldigt väl. Dessa individer verkar också tro att de själva aldrig är orsaken utan att det är vakter och poliser som är problemet. Sen att 99.9% av övriga aldrig blir "utsatta" för samma behandling spelar ingen roll
Citera
2022-10-18, 07:36
Medlem
Om nu någon polis begått brott eller tjänstefel så var de de andra polisernas skyldighet att ingripa o rapportera sin(a) kollega(or) - polisers skyldighet är att ingripa mot alla brott oavsett av vem.
Citera
2022-10-18, 07:47
Medlem
jag känner igen mig nu när jag har läst artikeln med zacke.
jag har oxå själv blivit tagen en gång helt utan anledning. poliserna försökte under hot tvinga mig och erkänna men eftersom jag var helt ren så kunde jag inte erkänna nåt. de kollade igenom min telefon vilket är ej tillåtet. jag blev oxå dömd på förhand av poliserna.

jag anmälde snutarna och snutarna förhördes visserligen av internutredaren. jag hade inga bevis och vid ord mot ord så vet alla hur allting slutar. poliser vet att de aldrig straffas därav de fritt grisar sig.
Citera
2022-10-18, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
jag känner igen mig nu när jag har läst artikeln med zacke.
jag har oxå själv blivit tagen en gång helt utan anledning. poliserna försökte under hot tvinga mig och erkänna men eftersom jag var helt ren så kunde jag inte erkänna nåt. de kollade igenom min telefon vilket är ej tillåtet. jag blev oxå dömd på förhand av poliserna.

jag anmälde snutarna och snutarna förhördes visserligen av internutredaren. jag hade inga bevis och vid ord mot ord så vet alla hur allting slutar. poliser vet att de aldrig straffas därav de fritt grisar sig.

Har du inget lösenord till din mobil?
Citera
2022-10-18, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Varför var poliserna där först och främst. Är det poliser som är där regelbundet och bara patrullerar eller har någon ringt polisen. Vem och varför ringde man isåfall om zacke bara satt tyst på en bänk och spelade candy crush

"Den 28 november blir Arlanda ett eget lokalpolisområde i stället för en sektion med lokalpolisansvar. Det betyder att Arlanda har blivit en prioriterad arbetsplats inom polisen."

https://unt.se/sigtunabygden/arlanda-blir-lokalpolisomrade-4331587.aspx
Citera
2022-10-18, 10:00
Medlem
Ok ännu en man inte hade ens en aning om att personen existerade om det inte vore för denna händelse , suck all publicitet är bra publicitet , gissar att han fått vad han var ute efter
Citera
2022-10-18, 10:08
Medlem
Det är alltså Zilverzurfarns grabb?
Citera
2022-10-18, 10:20
Medlem
Finner det fascinerande att man ena dagen får se video på Polisen i orten relativt obesvärat gurgla allehanda tillmälen om deras mammor, för att dagarna senare läsa att deras kollegor släpat med sig en kaxig spillevink från självaste ankomstterminalen på Arlanda.

Clownorganisation, hur kan någon ha förtroende för den där jävla sörjan?
Citera
2022-10-18, 10:20
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Det är alltså Zilverzurfarns grabb?

Funderade lite på det där.

Verkar lite svajigt gällande faderskapet eller?
Citera
2022-10-18, 10:29
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Automatvapen
Problemet är ju att folk som inte är idioter också åker på däng.
Något de flesta polisrunkare i tråden väljer att bortse ifrån alternativt totalt förneka.

Det är chill om några oskyldiga åker på stryk bara de kaxiga får smaka batong?

Var får ni småungar detta ifrån att vanligt normalt hederligt folk åker på däng?
Det låter på er som att polisen trycker upp medborgare mot väggarna i parti o minut!
Är det kanske er Chilenska pappa som har tutat i er allt sedan ni var små?
Ey ese!..Akta Grisen!

Det är ju för den lögnen som vakter och polis inte kan utföra sitt jobb då när det verkligen krävs hårdare tag och att vi idag har en skenande tung våldsbejakande kriminalitet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in