Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Alltid denna simpla floskel om "avundsjuka" så fort man kritiserar en känd person...
Är pengar det enda som ni tänker på, det enda som upptar er beundran? Så idioter som blir rika är något att vara "avundsjuk" på?
Jag hade gärna tagit emot Biancas pengar MEN inte på bekostnad av min intelligens. Att vara så korkad och ytlig, nej tack..
Därtill ätstörd och med dålig självkänsla.
Somliga saker här i livet är mer värt än pengar.
För övrigt Kalle81 är hennes röst ytterst medioker av det man hört hittills av hennes "pratsjungande". Mamma Pernilla hade däremot som ung en riktigt bra röst och var även aktuell för en internationell karriär.
Måste man vara intektuell och jätteintelligent då?
Vi riktiga män bryr oss inte om sånt. Är inte intresserad diskutera geopolitik, ekonomi, finans och vetenskap med min kvinna. Finns så mycket annat konversera om som båda är intresserade av.
Som kvinna vara intresserad av mode, skönhet, smink, heminredning, osv är helt okej. Verkar mest vara kvinnor som har problem med det och klankar ner på andra kvinnor för dom är "ytliga" eller har "ytliga" intressen.
Tjafset om hennes vikt och "ätstörningar" är bara påhitt från andra kvinnor som är advundsjuka och kan inte konkurrera med en vacker och attraktiv kvinna som Bianca. Förstår att det gör ont och bitterheten kommer fram..