Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Det är faktiskt bara du som är bitter! För att en ung tjej lyckas och tjänar pengar. Hur underligt kan det bli.

Där kom dom starka argumenten!
Citera
2022-10-16, 21:21
Medlem
dialektikers avatar
Hon är snygg och tjänar pengar, men vad har hon mer att erbjuda?

(Hon har en ful tandrad då hon ler brett, precis som det fula Pernilla-Wahlgren-leendet, med för stor mun. Det är störande att folk inte tänker på det. Hon skulle vara fattig om hon log jämt.)
Citera
2022-10-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

(Hon har en ful tandrad då hon ler brett, precis som det fula Pernilla-Wahlgren-leendet, med för stor mun. Det är störande att folk inte tänker på det. Hon skulle vara fattig om hon log jämt.)

Motbjudande och lågt att skriva i tråden men
kunde inte låta straffsparken vänta.
-Det är väl därför hon gråter ut titt som tätt
Citera
2022-10-16, 21:38
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Nej, jag driver företag på nätet, som Bianca.
Har du drivit företag på nätet i 35 år?
Citera
2022-10-16, 22:42
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Det låter som att du hellre dras till en hårig karl. Saknar du penis eller vad annars tycker du hon ska erbjuda?
Citera
2022-10-16, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Alltid denna simpla floskel om "avundsjuka" så fort man kritiserar en känd person...
Är pengar det enda som ni tänker på, det enda som upptar er beundran? Så idioter som blir rika är något att vara "avundsjuk" på?
Jag hade gärna tagit emot Biancas pengar MEN inte på bekostnad av min intelligens. Att vara så korkad och ytlig, nej tack..
Därtill ätstörd och med dålig självkänsla.
Somliga saker här i livet är mer värt än pengar.
För övrigt Kalle81 är hennes röst ytterst medioker av det man hört hittills av hennes "pratsjungande". Mamma Pernilla hade däremot som ung en riktigt bra röst och var även aktuell för en internationell karriär.

Måste man vara intektuell och jätteintelligent då?

Vi riktiga män bryr oss inte om sånt. Är inte intresserad diskutera geopolitik, ekonomi, finans och vetenskap med min kvinna. Finns så mycket annat konversera om som båda är intresserade av.

Som kvinna vara intresserad av mode, skönhet, smink, heminredning, osv är helt okej. Verkar mest vara kvinnor som har problem med det och klankar ner på andra kvinnor för dom är "ytliga" eller har "ytliga" intressen.

Tjafset om hennes vikt och "ätstörningar" är bara påhitt från andra kvinnor som är advundsjuka och kan inte konkurrera med en vacker och attraktiv kvinna som Bianca. Förstår att det gör ont och bitterheten kommer fram..
Citera
2022-10-16, 23:01
Medlem
Mrflinks avatar
Man får tycka vad man vill om Wahlgrens klanen. Dom är dock jävligt bra på att tjäna pengar. Bianca har några år på sig att rida på kändisskapet. Det kommer att komma en tid när hennes följare och kunder inte längre attraheras av selfiebilder och botoxbehandlingar. Det finns en tid som kommer när man inte ska ha anknäbb, utfyllda kinder och löjligt långa ögonfransar.
Hon har några år på sig att förvalta sin person och det gör hon bra.
Citera
2022-10-16, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunitas1
Måste man vara intektuell och jätteintelligent då?

Vi riktiga män bryr oss inte om sånt. Är inte intresserad diskutera geopolitik, ekonomi, finans och vetenskap med min kvinna. Finns så mycket annat konversera om som båda är intresserade av.

Som kvinna vara intresserad av mode, skönhet, smink, heminredning, osv är helt okej. Verkar mest vara kvinnor som har problem med det och klankar ner på andra kvinnor för dom är "ytliga" eller har "ytliga" intressen.

Tjafset om hennes vikt och "ätstörningar" är bara påhitt från andra kvinnor som är advundsjuka och kan inte konkurrera med en vacker och attraktiv kvinna som Bianca. Förstår att det gör ont och bitterheten kommer fram..

Håller med men hon spyr och säger ju själv att hon spyr har problem med mage mår dåligt sedan mår bra.
Det är absolut inget fel att vara smal eller leva lyx liv. Men att spy och inte behandlas för det tycker jag är märkligt? Att spy dagligen förstör kroppen och psyket antar jag.
Att äta nyttigt och hälsosamt är en sak men att spy gör att du blir uttorkad plus att organen blir trötta du blir rynkig och du blir sjuk psykiskt av det.
Citera
2022-10-16, 23:49
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det låter som att du hellre dras till en hårig karl. Saknar du penis eller vad annars tycker du hon ska erbjuda?
Ja, jag saknar penis och dras till håriga karlar.
Jag är väl lite avundsjuk på att blev stora genom ett tramsprogram, och genom att producera nonsens. Bianca har gjort lyckade skönhetsoperationer dock.
Men sen är den där klanen som irriterande flugor då de tapetserar löpsedlar hela tiden.
Varför blir man inte av med dessa meningslösa människor?
Vad tillför det gemene man att följa deras meningslösa tillvaro?
Citera
2022-10-17, 03:41
Medlem
526s avatar
Hon har aldrig spytt upp mat. Hon äter inte maten hon fotar.
Citera
2022-10-17, 05:46
Medlem
jesussugers avatar
Om hon är så smart som vissa påstår varför har hon då inte tagit körkort? hon har väl all tid i världen för att kunna ta ett körkort
Citera
2022-10-17, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
Aldrig hört talas om programledaren, men många incels här som verkar hatar henne bara för att hon är en ung kvinna som står upp mot gubbväldet. Vi ska inte tillbaka till DDR-Sverige, bara att fatta det.

Haha va?

Om ni kvinnor inte kan bättre än Bianca kanske ni borde stanna i köket.
Hur står hon upp mot gubbväldet? Genom att ha noll talang och ge folk som tittar ont i magen av vemod?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in