• 1
  • 2
2022-10-14, 21:35
Medlem
Hej,

I vilken lder och varfr brjade ni med att spruta i sig testosteron? Vilka biverkningar anser ni r vrsta p testsprutor och vilken frndring tycker ni ftt bst i kroppen av testsprutor?
Citera
2022-10-15, 09:26
Medlem
Jag va 20. Det vrsta va nog acnen. Bollarna r ju rtt pyttesm idag ocks och producerar vldigt lite sdesvtska. Sedan har bruket ver tid frmodligen stllt till det en del internt med lipider och snt men det fr man vl sota mer fr nr man r 40 eller 50+. Efter r och r s r det rtt segt att sticka sig sjlv med nlar ocks faktiskt, det blir tradigt som fan i lngden. Just det, en del jobbiga infektioner av dlig gear har skett ocks, men varit mindre problem senaste ren. Men snt kan ju g skitilla.

Det bst r att man blir mer biff n om man inte anvnde det, sklart. Det r ju hela pongen med att utstta sig sjlv fr den hr idiotin.
Senast redigerad av DrL0c 2022-10-15 kl. 09:29.
Citera
2022-10-15, 09:50
Medlem
Brjade nr jag var 20ish med, bsta r att jag vxt till en storlek som hade varit svr att uppn utan.

Biverkningarna har varit massa frn infektioner, hrvxt, hravfall och garanterar en hel del som inte visat sig n utver det ligger jag fortfarande p plus s vi tuffar p.
Citera
2022-10-15, 13:21
Medlem
Kring 40, gjorde det av hlsoskl och inte fr att bygga muskler. Jag har vl bara mrkt av tv biverkningar, och det r att kulorna krympte lite och mngden sdesvtska minskade. Har iofs knt mig varmare ocks, sover utan tcke numer. Ser inte det som ett problem dock. La till lite HCG till min TRT och allt blev som vanligt igen. Jag brjade med TRT pga ED, trtthet, lg energi och allmn nedstmdhet. Inget av det finns kvar nu, och jag har ven utan att frndra min mttliga trning lagt p mig muskelmassa. Har i hela mitt liv haft S slim fit men nu mste jag har M slim fit. Det tog vl ca 6 mnader innan jag var tvungen att brja kpa nya klder.
Citera
2022-10-15, 21:14
Medlem
fittanstickerframs avatar
Gick p prepp ver 30 under 35. Mrkt noll biverkningar bara hanterbara frn orala. Vrsta biverkningen frn sprutan r PIP p smutsiga oljor o att jag fortfarande inte r njd och kommer preppa tills jag dr

Du lter ung. Brja inte med steroider om du inte har hlsoskl eller vill tvla g i terapi ist o fixa sjlv knslan. Ingen annan utom du bryr sig om du har stora muskler. Fixa dieten och trningen och din sjlvknsla istllet
Citera
2022-10-17, 11:41
Medlem
Brjade mellan 25-35. Alltid legat p s.k. lgdos jmfrt med andra tvlande. Nu r det bara ren TRT i hlsosyfte och fr att jag inte vgar g av helt d jag r rdd fr att niverna kommer bli fr lga d s att jag nd behver TRT. Hller mig p en niv som ger mig gldje i min strsta passion i livet trningen utan att pverka hlsan mrkbart.

Har inga nmnda biverkningar alls p mina lga doser faktiskt. Samtliga hlsovrden r inom referens och har enbart mrkt positiva effekter som kad energi etc vilket smittar ver p karriren ocks d jag upplever att jag orkar jobba hrdare och hlla koncentration lngre. kad libido kan vl bde ha sina fr och nackdelar.

Som ovan sa r det ingen som bryr sig om dina muskler nd. Bttre att fixa sjlvknslan om vi ska vara helt rliga.
Citera
2022-10-17, 12:13
Medlem
Roidberts avatar
Brjade som 27-ring. Slutade i mars i r eftersom jag blev helt steril (0 sperma i sdesvtskan) och det beror med stor sannolikhet p testosteronet. Annars har testosteronet mest haft positiva effekter. Tveksamt om jag kommer brja trycka igen. Det r viktigare fr mig att ha fler barn n att m bra just nu
Citera
2022-10-17, 16:38
Medlem
Nosstocks avatar
20 r.
r runt 40 idag.

Ingen acne, bollarna mr bra, psyket mr bra.
Hlsokontroller gr jag regelbundet.
Jag har haft tur och har alltid svarat bra p AAS, men alla r vi olika.
Citera
2022-10-18, 16:53
Medlem
Hur mnga upplevde hravfall? Har tjockt fint hr som jag grna behller
Citera
2022-10-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Brjade som 27-ring. Slutade i mars i r eftersom jag blev helt steril (0 sperma i sdesvtskan) och det beror med stor sannolikhet p testosteronet. Annars har testosteronet mest haft positiva effekter. Tveksamt om jag kommer brja trycka igen. Det r viktigare fr mig att ha fler barn n att m bra just nu

HCG har inte hjlpt eller?
Proviron ska ocks frbttra kvalitn p sperman om jag inte r ute och cyklar.
Citera
2022-10-18, 17:17
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
HCG har inte hjlpt eller?
Proviron ska ocks frbttra kvalitn p sperman om jag inte r ute och cyklar.

Det vet jag inte n. Har helt enkelt inte vgar gra ett nytt spermaprov n rligt talat. Skulle vara fr deprimerande om jag fr ett dligt resultat, s drfr har jag valt att lta bli tills vidare. Hnder ingenting fr jag gra det.
Citera
2022-10-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Hur tacklar du "avtndningen" p testot? Hur ser din pct ut?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in