2022-10-12, 07:58
Medlem
Lepekas avatar
Kalaspuffar och dricka oboy tar mig verkligen tillbaka till barndomen. Så gott!!
Citera
2022-10-12, 08:15
Medlem
Computerzs avatar
Frosties med mjölk
Ekströms jordgrubbskräm med mjölk
O'boy
Kinderägg
Citera
2022-10-12, 08:28
Medlem
ShotsFireds avatar
Frosties brukar stå i skafferiet ibland för att jag har svårt att få i mig frukost. Riktigt söt.
Åt ballerina häromdagen.
Pannkaka med lönnsirap.
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Varm nyponsoppa med mandelbiskvier och en klick vispgrädde tar mig tillbaka till barndomens dagar...
Citera
2022-10-12, 08:30
Bannlyst
Var sjuk i går och ersatte alla mina måltider med popcorn och godis. Kändes inte jättevuxet men blir bot och bättring i dag.
Citera
2022-10-12, 08:45
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Jag äter kalaspuffar ibland trots att jag närmar mig 60 bast.
Tack. Jag har ett hemligt paket kalaspuffar som jag äter när barnen somnat.
Citera
2022-10-12, 08:48
Medlem
Dimpens avatar
Har bakat egna negerbollar och negerbiffar med pärlsocker nån gång ibland. Barnsligt gott
Citera
2022-10-12, 08:50
Medlem
Homo-fils avatar
Morötter.

Jag ser dock sämre hela tiden, så de ljög för oss på 80 talet.
Citera
2022-10-12, 08:50
Medlem
LXXVs avatar
kex med mjölk blev jag sugen på förra veckan. Det ges annars till spädbarn. Jag är 30
Citera
2022-10-12, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Fick feeling och avnjöt precis en limpmacka med smör och kaviar, till den gjorde jag ett glas Oboy, 2 rågade teskedar i ett glas med typ 35 cl mjölk. Kände mig jävligt barnslig. Oboyen var dock den nya lite "nyttigare" varianten med mindre socker, smakar mer kakao men man vänjer sig!

Förra månaden hamstrade jag barnsligt godis (mycket plast och färger) att ta med till bekantas barn när jag åker dit på besök. Fick tyvärr feeling några dagar senare och åt upp en sliskig godispizza och en mindre chokladmedalj. Misströsta inte, det fanns godis kvar åt ungarna också så ingen gick lottlös.

Men JÄVLAR vad barnslig man känner sig. Nu blir det råbiff, lever och grönsaker ett par veckor så jag kan få tillbaka mina vuxenpoäng. Ja, jag är man över 35 och normalviktig, titta inte på mig sådär.

Vad har ni ätit för barnslig mat den senaste tiden? Var ärliga nu!
Knäckebröd med kalles kaviar och ett glas mjölk sedan har vi ju nybakade kanelbullar med iskall mjölk....
Citera
2022-10-12, 09:01
Medlem
YP4XQs avatar
Jag tar alltid med mig godis när det är vuxenfest. Folk skrattar ofta och säger något om barnkalas. Men så sitter de där lite senare överlyckliga med handen i skålen
Polly, gott & blandat eller Kinapuffar går ALLTID ner!
Citera
2022-10-12, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Jag tar alltid med mig godis när det är vuxenfest. Folk skrattar ofta och säger något om barnkalas. Men så sitter de där lite senare överlyckliga med handen i skålen
Polly, gott & blandat eller Kinapuffar går ALLTID ner!
Fattar inte riktigt varför man inte skulle kunna ha tilltugg på en hemmafest?

Sambon och jag brukar ha godis och chips och något att blanda drinkar med när vi har fest.
Alkohol får folk ta med själva.

Tror förövrigt att folk mår mindre dåligt etc om de får i sig lite kalorier i form av fast föda istället för bara alkohol.
Citera
2022-10-12, 09:31
Medlem
TheJackets avatar
Kokt potatis, fiskpinnar & smält smör.

Det är real gangsta shit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem