2022-10-11, 11:05
Bannlyst
Finns det nn allmn trd om farmen?
Vad menas med att lmna farmen? r man helt ute ur skiten d eller?

https://www.youtube.com/watch?v=52AiJSoFOKE

En gng s var det Achberg som sa att han skulle lmna, en gng s lmnade han sjlvmant, och denna gngen i klippet ovan blir han ombedd att g av ngon annan. S han lmnade farmen 3 gnger, men man r allts inte ute ur programmet fr det eller? Fr hur fan kan han lmna 3 gnger annars?
Citera
2022-10-11, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarkille
Finns det nn allmn trd om farmen?
Vad menas med att lmna farmen? r man helt ute ur skiten d eller?

https://www.youtube.com/watch?v=52AiJSoFOKE

En gng s var det Achberg som sa att han skulle lmna, en gng s lmnade han sjlvmant, och denna gngen i klippet ovan blir han ombedd att g av ngon annan. S han lmnade farmen 3 gnger, men man r allts inte ute ur programmet fr det eller? Fr hur fan kan han lmna 3 gnger annars?

Lmnar du ker du ut och de tar in en annan.
Citera
2022-10-11, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av balomousmd
Lmnar du ker du ut och de tar in en annan.
Men hur fan kan han lmna vid 3 olika tillfllen d? Gr ju inte ens ihop.
Citera
2022-10-11, 11:20
Medlem
Han deltog i tv ssonger av Farmen, och fick lmna bda gngerna.

Nr han blev utskickad av Aschberg s var det i Club Goa, dvs ett helt annat program.
Citera
2022-10-11, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Han deltog i tv ssonger av Farmen, och fick lmna bda gngerna.

Nr han blev utskickad av Aschberg s var det i Club Goa, dvs ett helt annat program.
Jaha! Det verkar som om han fick lmna ganska snabbt bda gngerna d?

Finns det ngot klipp p honom frn typ 2020-2022 eller vad han gr idag?
Citera
2022-10-11, 18:26
Medlem
Citat:
Jaha! Det verkar som om han fick lmna ganska snabbt bda gngerna d?

Finns det ngot klipp p honom frn typ 2020-2022 eller vad han gr idag?

Han medverkade i tv avsnitt frsta svngen. Andra ssongen kom han in som joker (vet inte nr) och lmnade avsnitt 43.

https://www.facebook.com/watch/?v=283456119330406
Citera
2022-10-11, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Han medverkade i tv avsnitt frsta svngen. Andra ssongen kom han in som joker (vet inte nr) och lmnade avsnitt 43.

https://www.facebook.com/watch/?v=283456119330406
S jag anade rtt nr jag tnkte att han var utvecklingsstrd p riktigt d. Sjukt att man utnyttjar mnniskor som dessa och gr narr av dom i TV.

Jag tittar inte p farmen annars, men vad menar du att man kommer in som "joker", s du menade att han inte skulle vara sig sjlv och bara typ lalla runt? Eller vad har en joker fr uppdrag dr?

Helt sinnessjukt vad han frndrats. Hans utvecklingsstrning verkar ju verkligen ha degraderat honom totalt t helvete. Man knner ju inte ens igen han. Hans energi r ju under jorden. Lngt ifrn den han var i tv programmet.
Citera
2022-10-11, 21:05
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
S jag anade rtt nr jag tnkte att han var utvecklingsstrd p riktigt d. Sjukt att man utnyttjar mnniskor som dessa och gr narr av dom i TV.

Jag tittar inte p farmen annars, men vad menar du att man kommer in som "joker", s du menade att han inte skulle vara sig sjlv och bara typ lalla runt? Eller vad har en joker fr uppdrag dr?

Helt sinnessjukt vad han frndrats. Hans utvecklingsstrning verkar ju verkligen ha degraderat honom totalt t helvete. Man knner ju inte ens igen han. Hans energi r ju under jorden. Lngt ifrn den han var i tv programmet.

(FB) Farmen-diktatorn. Skvaller om Sebastian Dawkins?

Finns mycket info i trden om honom.
Citera
2022-10-11, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
(FB) Farmen-diktatorn. Skvaller om Sebastian Dawkins?

Finns mycket info i trden om honom.
Dr!

Tack.
Citera
2022-10-11, 22:12
Medlem
Citat:

I dokuspa-sammanhang betyder det att man kommer in senare i programmet, som en sorts "verraskning".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in