• 1
  • 2
2022-10-10, 13:38
Medlem
Crabbofixs avatar
Har sett en del grymma tishor och tröjor med massa djur på typ lejon b jörnar älgar vargar och tigrar och sånt.

Kan tänka mig det finns olika skäl till detta kanske är man liksom "ett med naturen" och manifesterar det genom att ha djur på tröjan.
Eller kanske är det ens "lyckodjur" liksom.
Eller kanske är det mer att det ska spegla ens personlighet, zlatan ser sig väl som ett lejon och sen har vi ju olika gäng som heter djurnamn så det är ju lite häftigt på så sätt.

Brukar du klä dig i djurtröjor??
Citera
2022-10-10, 13:39
Medlem
Tror de flesta slutade med det när de va över 10.
Finns väl ett x-antal utvecklingsstörda som fortf går runt i djurtröjor med tex vargar på.
Citera
2022-10-10, 13:40
Bannlyst
Nä, men jag älskar fenomenet. Gärna ylande varg med en drömfångare i förgrunden. Ser man det bör man dokumentera omgående.
Citera
2022-10-10, 13:41
Medlem
En del barn gör det ju .
Citera
2022-10-10, 13:41
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Äger tre såna, med gris, grävling och blåmes.
Citera
2022-10-10, 13:42
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Har sett en del grymma tishor och tröjor med massa djur på typ lejon b jörnar älgar vargar och tigrar och sånt.

Kan tänka mig det finns olika skäl till detta kanske är man liksom "ett med naturen" och manifesterar det genom att ha djur på tröjan.
Eller kanske är det mer att det ska spegla ens personlighet, zlatan ser sig väl som ett lejon och sen har vi ju olika gäng som heter djurnamn så det är ju lite häftigt på så sätt.

Öööh. Nej!
Citera
2022-10-10, 13:42
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Alla som gick i såna på högstadiet går på soc idag eller har tagit självmord. Det är det enda jag vet.
Citera
2022-10-10, 13:43
Medlem
Säljs ju sjukt många såna på marknader runtom i Sverige.
Citera
2022-10-10, 13:44
Medlem
Running_mans avatar
1992:
Detta var "mode".

2012:
Tecken på psykisk sjukdom eller en hint om att man var ett såkallat "original" på sin hemort.

2022:
Folk har på sig såna här kläder som ett slags skämt, man vill trigga folk. Som att gå klädd i en meme. Tänk dig ugly christmas sweater...
Citera
2022-10-10, 13:44
Medlem
Krimtjims avatar
Citat:

Ja, dock är min favorit örnar, så jäkla coola.

Köper alltid på mig några olika när det är vår-/höstmarkad nere i byn.
Citera
2022-10-10, 13:45
Medlem
Även NATO ger "tiger" som klädsel.
https://en.wikipedia.org/wiki/NATO_Tiger_Association

Kan se lite snyggt ut faktiskt.
Citera
2022-10-10, 13:46
Medlem
Citat:

Finns 1 skäl, du är white trash.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här