Citat:
Nordic Wellness: ”Tror inte majoriteten av folket bastar”
Men ni har infört bastustopp på alla era anläggningar?
– Ja, det har vi gjort. Vi gör vad vi kan, vi har stängt av golvvärmen också eftersom det är en bov.
Men det är väl inte så vanligt med golvvärme på gym?
– Nej, men vi har ett par stycken och där har vi stängt av också. Jag förstår inte varför det här med bastun är en stor sak? Det känns som att du vill måla upp en negativ bild.
Jag frågar eftersom det har kommit mycket kritik, medlemmar betalar ju ändå en bra slant för att få träna och basta hos er, ni är ju ett av de lite dyrare gymmen.
– Dyrare gymmen? Det beror väl på vad du har för lön? Man betalar för att få gå och gymma sju dagar i veckan.
Och basta.
– Jag tror inte majoriteten av folket bastar. Har du fler frågor får du mejla, säger han och lägger på.
Magnus Wilhelmsson återkommer aldrig när Aftonbladet mejlar och frågar bland annat om de kommer sänka medlemsavgifterna till följd av bastustoppet.
Vilken tomte den där NW VDn verkar vara då.. blev ju inte alls särskilt hårt bemött i intervjun, intervjun var extremt mellanjölk gällande frågorna och ändå har han uppe skölden utav bara fan och aggrar
Tydligt att det är inte bara spara in pengar dom här fittgymmen har i ögonen utan dom vet väl med sig att dom kommer tjäna pengar på situationen
som jag sade tidigare i tråden - Gymbastu har det fuskats med i ALLA TIDER. Varenda sommar så är bastus avstängda pga "reparation" och det tar ofta 4-5 månader innan skiten kommer igång
Synd att jag är en utfattig loser annars hade jag fixat hemmagym och bastu i lägenheten men är man en fattig loser så får man stå ut med sån här skit