2022-10-10, 10:20
Medlem
Hej, jag har 1300 dollar på ett PayPal-konto. Pengarna kommer från försäljning av diverse prylar online (inga illegala prylar), men däremot har jag inte skattat för denna summa. Nu när dollarn är hög vill jag dock lägga till ett svenskt betalmedel och föra över de dollar jag har till SEK. Däremot har jag ingen erfarenhet av hur det går till och har hört skräckhistorier om att PayPal stänger ner folks konton och att man sen aldrig ser pengarna igen. Något som vet vad jag bör tänka på innan jag lägger till ett svenskt betalmedel och påbörjar överföringen?
Citera
2022-10-10, 10:44
Medlem
PistolPartiets avatar
PayPal är judekontrollerat och har stängt ner flera yttrandefrihetsförespråkare på order av Mark Z (som finansierar folkmordet i Palestina).
Du borde omedelbart stänga ditt konto där. I stället för att gambla med en överföring kan du använda saldot till att köpa saker på nätet.
Citera
2022-10-10, 11:04
Medlem
swebarbs avatar
Ska inte vara några problem sålänge du inte gjort nåt olagligt.

Håll däremot inte större summa pengar på paypal utan överför alltid till din bank så snabbt du kan för man kan inte lita på dom ifall det blir nåt strul.
Citera
2022-10-10, 11:13
Medlem
Aldrig haft problem med Paypal någon gång. Bara att lägga till ditt svenska bankkonto och göra en överföring till det. $1300 är inga pengar och tvekar på att varken Paypal eller Skv skulle göra något med en sådan liten summa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in