Citat:
Ursprungligen postat av
deliciousdelux
Lika otippat att en vänsterbliven som du väljer en halmgubbe istället för att angripa TS för att göra det till en Putin-sak.
Vänstern är roliga. På 90-talet var ni kommunister-delux men nu är ni hard core super-globalister!
Juden lyckades verkligen fucka er up-delux.
Där kom antisemitismen också… De som stöder Putin uppvisar verkligen en nästintill komplett checklista på extremism. Jag är garanterat vänster i förhållande till dig, eftersom din högerskala verkar ha dragits ut så långt att den verkar omfattar folk som är regelrätta nazister.
Och apropå ”halmgubbe” och ”angrepp”, så var mitt ”angrepp” en kommentar om att det är ett överväldigande antal ukraina-kritiska trådar som startas av nya användare, en saklig observation, och därefter besvarade jag frågeställningen. Du, däremot, lyckades bara klara av att dra till med ett ordentligt personangrepp eftersom du inte har något sakligt att komma med. Försök komma med ett genomtänkt argument så ska jag besvara det. Dina politiska observationer om mig är lika vilse som din syn på ukrainakriget, men jag förväntar mig inte mer av nån som skyller allt på ”judarna”.