2024-03-28, 08:42
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
M*lin var tydligen ombud ingen ersättning fick hon trots att hon yrkat på det
Pengar är Malins drivkraft så det var synd men jag tycker hon kunde försökt få Marlene att verka så frisk som de påstår att hon är då, det gick ju sådär med det Malin.
2024-03-28, 08:44
Medlem
Citat:
Nu blir Fia tillsagd av en person som jobbar som sjukgymnast som tydligen menar att det är otrevligt för hans patienter med hennes skrikande
Dom stör ingen för de har tillstånd
2024-03-28, 09:03
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Nu blir Fia tillsagd av en person som jobbar som sjukgymnast som tydligen menar att det är otrevligt för hans patienter med hennes skrikande
Jag förstår inte vad han menar, hon ger dem ju bara akupunktur i hjärnan, med spikar.

Nu lajvar Carroflora o Fia och Lejonmamma supportar, demonstration i Nässjö med bla en representant från "partiet" För allas bästa och allt.
Carrofloras berättelse är ju också rätt udda måste jag säga. Fick umgänge borttaget för att hon tog fel dörr ut från ett umgänge.
En gymnasielärare som "flydde" med sitt barn och sen blev det skyddat ID för både pappan och barnet, barnet är myndigt nu och verkar inte vilja ha kontakt med sin mamma.
Men bor du i Nässjö bjuder de på fika på nåt torg där 😁
2024-03-28, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Dom stör ingen för de har tillstånd
Precis har man tillstånd så uppskattar folk skrikande
Nu aktion i Nässjö med C*arroflora , en man och en kvinna som förlorat vårdnad 10 barn till antingen deras pappor eller myndigheter dessutom en S*v från partiet Allas bästa .
Ett antal medverkande i liven finns också.med som F*a och lejon .

C*rro förlorade vårdnad för så där 14-15 år sedan och höll då sig och barnet gömt i kring 1 år har därefter bara haft lite kontakt per brev
2024-03-28, 09:35
Medlem
Likdelars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja det är väl två veckor sen eller nåt, tydligen gnälls det över nåt blåmärke fortfarande. Hon satt och väntade flera timmar på nån vårdinrättning för att dokumenterar denna fruktansvärda skada.
Nu står hon utanför soc och skriker med sin högtalare och totalt oskyldiga sambo som aldrig har gjort nåt fel han heller.

Jaha, tack för förtydligande. Min bekanta som delade har tyvärr druckit kool-aiden som Sofia serverar helt okritiskt.
2024-03-28, 09:47
Medlem
Demon i Nässjö väcker inte direkt något intresse förutom från någon som inte vill att de stör andra som varje torsdag håller marknad
2024-03-28, 10:13
Medlem
Det finns även fup, dom och anteckningar för den som vill läsa. Finns länk i avsnittsinfo.

Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Här är M*rlenes rättegång på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=gFJYCjQ9qc8
2024-03-28, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Det finns även fup, dom och anteckningar för den som vill läsa. Finns länk i avsnittsinfo.

Jo tack, jag har lusläst domen men den är så fruktansvärt jobbig att läsa, så undrade om någon visste rakt av vad åklagaren yrkade på.
2024-03-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Jo tack, jag har lusläst domen men den är så fruktansvärt jobbig att läsa, så undrade om någon visste rakt av vad åklagaren yrkade på.
Yrkade på höga dagsböter och inget annat vad jag kunde utläsa
2024-03-28, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Nu släpptes LM rättegång på Rättegångsappen.
Var och hur hittar man den?
2024-03-28, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tucan83
Var och hur hittar man den?
Jag lyssnade på youtube
2024-03-28, 13:13
Medlem
Hur blir det när man har försörjningsstöd och får böter? Det får ju inte ta pengar av henne men kan inte tänka mig att soc går in och betalar den summan..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in