2024-01-29, 14:50
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Fia och Malin uppenbarligen..och Sulle för han måste tycka som Fia

Ja men det är fler i alla lives som hejjar på galenskaperna, visserligen finns det garanterat troll som låtsas hålla med osv men tror inte det är alla som är troll.
Är det bara andra psykiskt sjuka som flockas kring dem eller?

Nu mal hon på om att hon inte får hjälp med sin bihåleinflammation som hon fått pga soc tog hennes barn och ingen vill hjälpa henne.
På akuten fick hon sitta i flera timmar och de tog aaaaallla andra före henne, för att hon är mörkhyad då alltså.
Hon har blivit så aggressiv och arg på sista tiden så det känns som att en LPT inte är helt omöjlig den närmsta tiden. Hoppas de tvångsmedicinerar henne så hon kan må bättre.
2024-01-29, 15:08
Medlem
Lejonmamma säger att hon har bihåleinflammation som hon fått pga att hon är arg. Min gissning är att hon kommer strunta i att åka till rättspsyk på fredag för att hon är sjuk. Hon förutspådde ju redan för en månad sedan att hon skulle vara sjuk då!
2024-01-29, 15:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Lejonmamma säger att hon har bihåleinflammation som hon fått pga att hon är arg. Min gissning är att hon kommer strunta i att åka till rättspsyk på fredag för att hon är sjuk. Hon förutspådde ju redan för en månad sedan att hon skulle vara sjuk då!

Bra att vara ute och skrika på stan då.
2024-01-29, 16:02
Medlem
Citat:

Det påstod hon för två månader sen också att hon hade. Då trodde hon socialtjänsten hade kontakt med akuten när hon inte fick gå före i kön.
2024-01-29, 16:03
Medlem
hon är sjuk och behöver vård.hon är inte sjuk någon annanstans förutom i huvudet

nu fick hon en tid på vc men ingen får röra henne, herregud
2024-01-29, 16:05
Medlem
Nu stängde Fia ner sin live akut. Nån som heter M*****s satt och skrev att man skulle strimla socialtjänsten till köttfärs. Sedan skrev nån annan att man skulle steka upp dem till en trerättersmiddag. Då stängde Fia ner. Hon verkar ha svårt att hantera det monster hon själv har skapat då hon samlat alla dårar i galningarnas samfund Family United. Sen påstår dem att barnen är felaktigt omhändertagna….
2024-01-29, 16:32
Medlem
Nej men nu är ju lejonmamman helt galen! Blev vänligt tillsagd att hon inte får filma andra på akuten eller vårdcentralen eller var hon nu är. Hon blir arg och otrevlig mot sköterskan och börjar babbla om sitt kidnappade barn och att hon minsann inte ska säga till henne vad hon får och inte får! Det var ju andra i väntrummet som sagt till för att det kändes olustigt när hon satt där med sin telefon!
2024-01-29, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Hon får taggarna utåt så fort nån undrar om inte sonens pappa kan hjälpa till att hitta honom men så sa hon på en live att han hade satt henne på sjukhuset och jag tolkade det som psyk. Jag tänker ändå att även om jag inte hade varit glad på min exman hade jag haft kontakt för att min son är försvunnen och jag behöver hjälp med att leta samt att pappan borde vara lika angelägen att hitta sonen. Hon säger bara att detta har noll med pappa att göra och han kanske inte ens bryr sig.
Fattar om hon hatar honom men det rör sig om ens barn, jag tror ändå hon vet att han vet att sonen inte är försvunnen.
Klart han inte är försvunnen han är bara försvunnen från henne möjligtvis har han vissa problem eftersom han enligt henne blev tystlåten och tillbakadragen när han var 20 år men har efter det tagit examen som ingenjör .
Hon har ju döttrar och de verkar inte oroas över sin bror .
2024-01-29, 16:56
Medlem
Citat:
Nej men nu är ju lejonmamman helt galen! Blev vänligt tillsagd att hon inte får filma andra på akuten eller vårdcentralen eller var hon nu är. Hon blir arg och otrevlig mot sköterskan och börjar babbla om sitt kidnappade barn och att hon minsann inte ska säga till henne vad hon får och inte får! Det var ju andra i väntrummet som sagt till för att det kändes olustigt när hon satt där med sin telefon!
Hon har gått runt ute idag och skrikit i timmar trots sin svåra bihåleinflammation, frågan är om hon tänker sig intyg som sjuk så att hon inte kan åka på undersökningen .
Demonstrationen verkar bli lite tunn eftersom Malin och hennes mamma inte har någonstans att sova , Malin trodde de kunde bo hos Null men hon säger nej till detta i den situation hon befinner sig i
2024-01-29, 17:41
Medlem
Citat:

Torsdag var det väl?
2024-01-29, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja men det är fler i alla lives som hejjar på galenskaperna, visserligen finns det garanterat troll som låtsas hålla med osv men tror inte det är alla som är troll.
Är det bara andra psykiskt sjuka som flockas kring dem eller?

Nu mal hon på om att hon inte får hjälp med sin bihåleinflammation som hon fått pga soc tog hennes barn och ingen vill hjälpa henne.
På akuten fick hon sitta i flera timmar och de tog aaaaallla andra före henne, för att hon är mörkhyad då alltså.
Hon har blivit så aggressiv och arg på sista tiden så det känns som att en LPT inte är helt omöjlig den närmsta tiden. Hoppas de tvångsmedicinerar henne så hon kan må bättre.

jag har fått lära mig att det tar patienter i prioriteringsordning
2024-01-29, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har gått runt ute idag och skrikit i timmar trots sin svåra bihåleinflammation, frågan är om hon tänker sig intyg som sjuk så att hon inte kan åka på undersökningen .
Demonstrationen verkar bli lite tunn eftersom Malin och hennes mamma inte har någonstans att sova , Malin trodde de kunde bo hos Null men hon säger nej till detta i den situation hon befinner sig i

de kan bo hos mig...har ett rum fullt med vassa kaktusar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in