Citat:
Ursprungligen postat av
rickebus
nu ringer Fia polisen och ska anmäla kidnappning.
De försöker att göra en gruppanmälan hos polisen , Fis, Sulles mamma, Malin och lejonmamman gemensamt .
En som haft sitt barn placerat i 7 år, en som haft barn placerat i 8 år , en som haft barn placerat i 4 år och 1 i knappt 1 år.
Går inte särskilt bra med det