2025-02-08, 12:04
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han sa ju att han har autism och adhd så det är väl inte så konstigt om han tycker att polis kan man bara bli om man är en tuff och hårdhudad typ vid 13 år

Ja hans världsbild och hur man interagerar med människor verkar inte vara på topp.
2025-02-08, 12:33
Medlem
Ser framemot GM:s "Live kalas "för sonen.
Och även uppdatering från Mamma E hur gårdagens rättegång gick 🤔
2025-02-08, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Ser framemot GM:s "Live kalas "för sonen.
Och även uppdatering från Mamma E hur gårdagens rättegång gick 🤔
GM skulle börja med sitt kalas redan vid 11 och hålla på till kring 23 i kväll med lite pauser men än så länge har det inte startat
2025-02-08, 12:44
Medlem
Citat:
GM skulle börja med sitt kalas redan vid 11 och hålla på till kring 23 i kväll med lite pauser men än så länge har det inte startat

Hon har säkert fullt upp blåsa ballongerna! Hennes live sändning studio måste pimpas upp och flera gamla fotoalbum dammas av.
2025-02-08, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Hon har säkert fullt upp blåsa ballongerna! Hennes live sändning studio måste pimpas upp och flera gamla fotoalbum dammas av.
Tårtan var bakad i går, en ide var att alla som firar skulle vara att se filmen Gladiator
2025-02-08, 13:26
Medlem
Nu är GMs fest i gång med ballonger , guld och musik samt en festklädd GM
2025-02-08, 13:31
Medlem
Nariiouhs avatar
Jäklar hon gick all in. Så patetiskt och creepy.
2025-02-08, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Jäklar hon gick all in. Så patetiskt och creepy.
Riktigt sjukt beteende
2025-02-08, 13:48
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Finns oändliga mängder om hans mamma förutom här på forumet , uteslutningar från kennelklubbar och diverse hundrelaterade forum mm
Ska jag veta vem detta är? Jag missade den liven.
2025-02-08, 13:55
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Riktigt sjukt beteende
Jag kan inte hjälpa det, det gör ont att se det även om jag vet vad hon gjort osv.
Att det gick så illa att hon sitter där helt själv med pynt och allt och äter sonens favoritpizza.
Har hon inte en enda vän som bryr sig och kan ge lite av sin tid till henne och finnas där IRL? Fan va sorgligt 😔.
Dessa människor som bryr sig så mycket och är så stöttande blablabla, det är bara snack.
Hon brukar ju ha en kvinna där som verkar hemmastadd och går runt i bakgrunden, verkar bo där när hon behöver men inte idag då?
2025-02-08, 14:00
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Riktigt sjukt beteende

30min räckte, fick stänga av. Så obehagligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jag kan inte hjälpa det, det gör ont att se det även om jag vet vad hon gjort osv.
Att det gick så illa att hon sitter där helt själv med pynt och allt och äter sonens favoritpizza.
Har hon inte en enda vän som bryr sig och kan ge lite av sin tid till henne och finnas där IRL? Fan va sorgligt 😔.
Dessa människor som bryr sig så mycket och är så stöttande blablabla, det är bara snack.
Hon brukar ju ha en kvinna där som verkar hemmastadd och går runt i bakgrunden, verkar bo där när hon behöver men inte idag då?

Troligtvis har vänner inte lyckats övertala henne att inte göra denna cringefest.
2025-02-08, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ska jag veta vem detta är? Jag missade den liven.
Om man läst om bedragare gällande hundar och hästar så lär man ha stött på henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in