2006-07-12, 20:37
Medlem
ozcs avatar
Hej!

Har ftt erbjudande om att tjacka ngt som kallas micro dots. har ftt berttat fr mig mig att det ska vara mer intensivt n lsd. stmmer detta? kan ngon frklara skillnader och tripp fr mig?

mvh
Citera
2006-07-12, 20:43
Medlem
Kuyichis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozc
Hej!

Har ftt erbjudande om att tjacka ngt som kallas micro dots. har ftt berttat fr mig mig att det ska vara mer intensivt n lsd. stmmer detta? kan ngon frklara skillnader och tripp fr mig?

mvh

Den som har berttat detta fr dig vet inte vad han pratar om. Jag gissar att dessa microdots innehller just LSD. Hur LSD ska kunna vara intensivare n LSD har jag svrt att frst.

Innehller microdotsen ngot annat n LSD borde han bertta vad de innehller. Ordet microdots betyder i princip bara "microtablett". En fruktansvrt liten tablett helt enkelt. Det sger ingenting om innehllet i tabletten.

Se den hr lnken exempelvis: http://www.erowid.org/chemicals/mesc...sions1_mid.jpg
Citera
2006-07-12, 20:45
Medlem
chemeleons avatar
Allts, microdots r en form som man distruberar mnen i, precis som en lsning eller blotters. Microdots r sm, sm tabletter med aktiva mnen i. Det r mjligt att det r LSD p dina microdots, men det r omjligt att sga p grund av att inte mer information framgr. Men LSD distrubueras bland annat p microdots, ven om det r ovanligt (?).
Citera
2006-07-13, 16:35
Medlem
Om det r ngot annat n syra i tabben lr man nd inte bli pverkad av det pga att den aktiva mngden r spass liten. (s lnge man inte slnger i sig tabletter i plural, (och d r det trkigt fr killen som hgst troligen inte testat lsd innan eftersom denna trden dk upp verhuvudtaget pga intensiteten i ruset som borde uppst vid fr mnga microgram frsta trippen man leker med.)

(urskta min svenska det knns som den r rtt skev just nu.)
Citera
2006-07-13, 17:32
Medlem
Phaz3ds avatar
Fick en 500mg sk. "blackdot" frn London fr ngra r sedan... tyvrr sista gngen jag tog syra d jag snetrippade hrt p den pga ett hysteriskt fruntimmer. Synd.. jvla potenta grejor
Citera
2006-07-13, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phaz3d
Fick en 500mg sk. "blackdot" frn London fr ngra r sedan... tyvrr sista gngen jag tog syra d jag snetrippade hrt p den pga ett hysteriskt fruntimmer. Synd.. jvla potenta grejor

Fan ett halft gram syra p en liten "dot" det r inte fy skam.
Va nog 500mcg du menade.

mvh
Citera
2007-07-16, 02:11
Medlem
det kan vara tex 2-c-t-4 dom finns tex som microtabbar... softaste trip
Citera
2017-07-01, 16:48
Medlem
Tok-bump! Jag kommer ihg att jag, i brjan av 90-talet (rave-kulturen) ett par gnger kom ver just microdots, jag minns ocks att dom var just otroligt intensiva, vldigt uppt och stissiga.

Jag har ven testat att ta 5 lappar med pstdd 100-ug-styrka, upplevde det som betydligt softare. Det rdde vldigt delade meningar om hur trevliga dessa sm svarta prickar egentligen var och jag sjlv kommer ihg nr jag blev bjuden p en syra som enligt utsago skulle vara riktigt bra och "ren". Dessa gav iaf ett lugnare och mer klart rus n de blottors jag testade.

Vad fr andra substanser kan ha cirkulerat p den tiden tror ni? Jag tycker det verkar logiskt att syra r syra och det enda som skiljer sig r styrka, men mina subjektiva upplevelser stmmer inte med det.

Jag kommer ihg att nn nmnde nt om att syra som kom frn Europa oftast var mer uppt, n syra frn staterna som var mer klar, lugn och enligt utsago renare.

Den mer stissiga syran skulle enl en lirare innehlla stryknin som skulle ge en uppt-effekt. P denna tid fanns inte nt som hette google, s rykten och spekulationer fldade rtt jvla fritt och friktionsfritt.

Skulle vara vldigt spnnande att f en trolig frklaring p vad jag upplevde.

Shr 2017 kan man ju googla.
Frklarar inte allt men lite:
https://erowid.org/chemicals/lsd/lsd_myth5.shtml
Senast redigerad av SmileyCulture 2017-07-01 kl. 16:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in