Tok-bump! Jag kommer ihg att jag, i brjan av 90-talet (rave-kulturen) ett par gnger kom ver just microdots, jag minns ocks att dom
var just otroligt intensiva, vldigt uppt och stissiga.
Jag har ven testat att ta 5 lappar med pstdd 100-ug-styrka, upplevde det som betydligt softare. Det rdde vldigt delade meningar om hur trevliga dessa sm svarta prickar egentligen var och jag sjlv kommer ihg nr jag blev bjuden p en syra som enligt utsago skulle vara riktigt bra och "ren". Dessa gav iaf ett lugnare och mer klart rus n de blottors jag testade.
Vad fr andra substanser kan ha cirkulerat p den tiden tror ni? Jag tycker det verkar logiskt att syra r syra och det enda som skiljer sig r styrka, men mina subjektiva upplevelser stmmer inte med det.
Jag kommer ihg att nn nmnde nt om att syra som kom frn Europa oftast var mer uppt, n syra frn staterna som var mer klar, lugn och enligt utsago renare.
Den mer stissiga syran skulle enl en lirare innehlla stryknin som skulle ge en uppt-effekt. P denna tid fanns inte nt som hette google, s rykten och spekulationer fldade rtt jvla fritt och friktionsfritt.
Skulle vara vldigt spnnande att f en trolig frklaring p vad jag upplevde.
Shr 2017 kan man ju googla.
Frklarar inte allt men lite:
https://erowid.org/chemicals/lsd/lsd_myth5.shtml